Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle

9.4Fenomenaal

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Chateau Holtmuhle voor je op een rij gezet:

628 reviews over Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle

• 10Emmy25-02-2019

Heerlijk

Heerlijk hotel voor een weekendbreak. Mooie aankomst door de oude poort. Goed ontvangen door het vriendelijke personeel. Kamer was ruim en schoon met een mooi uitzicht over de vijver. Heerlijk diner in een authentieke ruimte in het kasteel. Lounge is gezellig voor een drankje. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Zwembad en sauna aanwezig en netjes, iets gedateerd in vergelijking met de rest. Goede uitvalsbasis voor trips in de omgeving, maar ook een dagje Düsseldorf is goed te doen.

• 2018
    9Janssen11-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Mooi hotel en leuk bedieningsteam

• 2017
    5Frank21-05-2017

Neem niet kamer 112 en 114

21 mei 2 kamers geboekt nummer 112 en 114. Bij deze de waarschuwing om die kamers niet te nemen ! Liggen pal onder de uitgang van de keuken. Tot 2 uur in de nacht wakker gelegen door het kabaal van de flessen en glaswerk dat blijkbaar buiten in kratten of glasbakken moet. Om 23.00 gebeld met de receptie en probleem was bekend nota bene.... simpele tip aan fe hotel manager: na 9 uur blijven de flessen Binnen. Personeel niet roken en schreeuwen bij de keuken uitgang andere tip. we hebben voorgesteld 1 vd 2 kamers te betalen leek ons al zeeer coualnt als je niet geslapen hebt. Uiteindelijk hebben we een voucher gekregen voor 1 overnachting maar wij hoeven hier niet terug te komen.

• Oude reviews

8Han20-12-2016

smaakvol

Ruime kasteelkamer die ietwat gedateerd is ihb de (ruime) badkamer. Eten is voortreffelijk en oorspronkelijk

• 9Luc25-06-2016

Heerlijk genieten

Mooie ruime kamers, stijlvol gebouw met heerlijk restaurant en bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel!

Met vrienden

• 8Daphne12-02-2016

Prima hotel

Ruime kamer. Inderdaad een douchegordijn in de badkamer, maar wel een brandschone. Veel gezwommen, mij viel het op dat er erg weinig andere gasten in het zwembad kwamen. Goede service vanuit receptie. Ik had een paar niet-zo-dagelijkse verzoeken, er werd serieus en goed meegedacht. Bedden wel erg zacht, maar goed, ik slaap thuis dan ook op een soort van plank. Ontbijt prima, verzorgd en uitgebreid. Voor mijn dochter werd ergens op haar verzoek een flesje Fristie vandaan gehaald voor bij het ontbijt, erg netjes. Zwembad is leuk, omgevingstemperatuur in het zwembad wat te hoog. Ietswat onhandig dat je als je in je badjas het zwembad gaat zoeken, je door de grote hal banjert richting zwembad en terug. Er zijn overigens uitgebreide kleedruimtes bij het zwembad, maar daar hadden wij geen zin in. Tafeltennistafel hebben we ook gebruikt (we waren de enige geloof ik). Wifi viel wel met enige regelmaat weg, maar ben niet zo handig in die dingen, dus dat kan ook helemaal aan mij liggen.... Al met al een prima overnachting gehad.

Met jonge kinderen

• 9Fam van der Tol26-10-2015

fantastisch

Geweldige omgeving en gastvrij en vriendelijk hotel.

• 9Amber26-09-2015

Heerlijk!

Erg prettig hotel met mooie kamers. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was ook lekker zeker inclusief het wijnarrangement.

Al met al gewoon een hele goede ervaring.

• 8Wiggers09-09-2015

Mooi kasteelhotel

Mooi hotel in kasteelambiance. Ruime kamers, ietwat gedateerd. badkamer ook wat gedateerd, maar voldoet wel. Erg mooie rustige locatie omgeven door een kasteelgracht ; smorgens lekker ontbijt. Zwembad mooi aangelegd binnenbad maar ietwat gedateerd.

• 9Wiet Bouwmeester31-08-2015

Een onverwachte verrassing

Het is stralend weer, je komt aanrijden en ziet dat de tafel op het terras worden ingedekt... dat alléén al houdt beloftes in. Hartelijk welkom bij de receptie, een mooie kamer en 's avonds in de open lucht een fantastisch diner. De beloftes werden waar gemaakt. Een hotel met zo'n hoge klassering moet wél continu op haar tenen blijven lopen om dat waar te maken...

12 tips over Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle

• Robinia, 12-01-2014

In het centrum van tegelen zit een tapasbar, Rodera waar je voor weinig geld erg leuk en lekker kan eten!

• W.Boelens, 27-03-2014

je kunt er fijn wandelen en fietsen.

• Jeroen, 02-07-2013

Outlet Roermond ligt vlakbij.

1 vraag over Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle

• K.M.M. Elst-Havermans, 13-07-2019

kamer

Hoe kan ik weten dat ik kamer met een tempur matras boek

• VerzorgingHalfpension

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats