Appartement ’t Huuske

Appartement Info

Meer appartementinfo

2 reviews over Appartement ’t Huuske

• 8Marianne Kapitein04-08-2019

Prima plek, we komen zeker terug!

‘t Huuske is spiksplinternieuw en van alle gemakken voorzien én aan de rand van het bos. De camping is ruim opgezet met een eveneens nieuwe toiletgroep, waaronder een toilet/douche voor mindervaliden. Beheerders proberen het je aan alle kanten naar de zin te maken; het ontbijt is een aanrader! De studio’s zijn nog niet geheel toegankelijk, maar daar heb je op de camping of in ‘t Huuske geen last van. Deze camping ligt op een rustige plek tussen bos en voedselbos (in oprichting) in. Perfect als uitvalsbasis voor diverse toeristische attracties. Kortom een prima plek om te verblijven!

Ernst en Rensje van Leijden, Eigenaar, 04-08-2019

Bedankt voor de review. Het was fijn jullie als gast te hebben.

Met vrienden

• 9L.v.d.Knokke03-08-2019

Een heerlijke vakantieplek

Als 1 van de eerste gasten in dit prachtige nieuwe Huuske, kan ik toekomstige vakantiegangers vertellen dat het er heerlijk vertoeven is. In het huisje is alles wat je voor een vakantie nodig hebt en als je toch nog iets mist, (omdat ze net begonnen zijn) wordt het alsnog verzorgd door de eigenaren. Ze zijn erg gastvrij en willen niets liever dan dat je het naar je zin hebt. We hebben gebruik gemaakt van de ontbijtservice waardoor het weekend een mini vakantie leek. Met andere woorden een aanrader. Het terras kijkt uit op de camping. En vanuit het Huuske kan je zo het bos inlopen. In de omgeving is genoeg te doen voor jong en oud.

Ernst en Rensje van Leijden, Eigenaar, 04-08-2019

Bedankt voor de review. Het was fijn jullie als gast te hebben.

Met vrienden

0 tips over Appartement ’t Huuske