Bed and Breakfast
8,9

21 reviews over Bed and Breakfast De Oude Pastorie in het Nederlands

geweldige b&b,mooi en rustig gelegen

carlien
16-1-2008

geweldige b&b,mooi en rustig gelegen. Zeer gastvriendelijke gastvrouw die je t zoveel mogelijk naar de zin wilt maken met huisgemaakte produkten, kleine attenties op de kamers (massagekussens) en een heerlijk ontbijt. Mooie ruime kamers, gezamelijke badkamer, apart toitet. Goed verzorgd. Leuke gastentuin tussen fruitbomen, aparte kinderspeeltuin. Alles ligt op de 3e verdieping, dus wel trappenlopen.

Gereisd Met partner in januari 2008
B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

De eerste reactie hier op zoover, en nu járen later kan ik als eigenaar hier een reactie op plaatsen. Ik doe het gewoon alsnog, leuk om te lezen; dank!

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Oude Pastorie in Swolgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Oude Pastorie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.