Bed and Breakfast De Oude Pastorie

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

21 reviews over Bed and Breakfast De Oude Pastorie

• 10Ingrid24-08-2015

RUST, fijne zorgzame ontvangst. Ontbijt+kamers ok

De tuin was schitterend om uit te rusten. De omgeving aan de Maas een topper. Alhoewel niet direct mijn stijl was het 'verrassend' ingericht. Leuke plek!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Iets te veel eer denk ik hoor, al die tienen, maar wel een enorme opsteker! Dank u wel.

• 5Marjan01-08-2015

Tegenvallend verblijf

Het verblijf in De Oude Pastorie was tegenvallend. Hoewel het gebouw erg mooi oogt aan de buitenkant, en er ook voor gasten een prettig stukje tuin beschikbaar is, hebben we ons niet echt welkom en verwend gevoeld. Als geregelde gasten bij Vrienden op de Fiets vonden we de prijs-kwaliteitverhouding dik tegenvallen. Het was voelbaar dat het geld hier voorop staat en niet de gast. Het ontbijt: geen lekker vers broodje, geen verse jus, geen cappuccino of koffie verkeerd, maar magere yoghurt, fabrieksbrood, ontbijtworst enz. enz. En op de kamer een miniflesje wijn dat € 3,00 moet opbrengen, een blikje fris voor € 2,00. Bij een prijs van € 65,00 voor een kleine kamer echt een gemiste kans!!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Dank voor uw review, we zijn inderdaad geen vrienden op de fiets adres. Jammer dat u voor de 32,50 pp zulke hoge verwachtingen had. Die kunnen en konden we écht niet waarmaken helaas. We doen we ons uiterste best om iedereen met een goed gevoel weer weg te laten gaan uit ons huis. We betreuren het dat ons dat bij jullie niet gelukt is, meer dan u zich bedenken kan!!

• 8Miriam06-12-2014

Nostalgisch overnachten

Een bijzondere lokatie, een prachtig oud pand. De kamers was fantastisch, van alle gemakken voorzien (badjassen!) En een aparte sfeervolle kamer om samen met vrienden nog even bij te kletsen onder het genot van een drankje.

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Leuk om al die reviews te lezen, doet ons goed dat u tevreden was en dat in een reactie hier achter liet. Dank u wel daarvoor.

• 8H.Bos22-08-2012

Heerlijk B&B

B&B De Oude Pastorie te Swolgen is nostalgisch maar beregoed. Uitzicht e.d. is goed . Zeer rustig gelegen En een ouderwets ontbijt Prima

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Dank voor uw reactie op zoover, hoewel u schrijft dat het heerlijk rustig gelegen is kan de kerkklok soms wel eens voor andere reacties zorgen. Fijn dat u zelfs daarvan geen hinder heeft ondervonden.

• 9Marieke en Dorien16-09-2011

Fantastiche Plek in Swolgen

B&B De Oude Pastorie is een heerlijk plekje om een paar dagen bij te komen. Rust en ruimte en gastvrij en gastvriendelijke mensen. Een aanrader!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Dank voor de genomen moeite hier een review te schrijven. We waarderen dat.

• 9Lyckas16-06-2011

heerlijk in alle opzichten

B&B de Oude Pastorie, is een warm 'thuis'komen. Met de mogelijkheid om voordelig te gaan eten bij Bram en heerlijk bed met massage. Goed verzorgt, no nonsense leuke aankleding. Gastentuin met veel ruimte, fruit en rozen..

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Wat een lieve reactie, hier doen we het uiteindelijk voor.

• 9Roosjekwekkie22-11-2010

Een hotel is er "niks" bij!

Bed and Breakfast De Oude Pastorie in Swolgen is een oase van rust in een prachtig oud en monumentaal pand. Er hangt een heerlijke sfeer en de gastvrijheid van gastheer en gastvrouw zijn enorm. We voelden ons meer dan welkom; we voelden ons hier thuis!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Fijn dat u zich thuisvoelde, dat doet ons goed. Dank voor de reactie hier.

• 9Bert & Janneke05-05-2009

Aanrader!

In B&B De Oude Pastorie te Swolgen (Noord-Limburg) kun je zien dat de eigenaren dit met plezier doen. Dit voel je, ruik je en proef je. Hier hangt een uitermate goede sfeer en dat al meer dan 12 jaar! Wij komen in elk geval een keertje terug!

• 9Bisschops02-09-2008

Overnachten in rust & ruimte héérlijk!

Wat een ruimte; wat een rust; wat een gastvrijheid. Een aanrader voor een korte vakantie deze Pastorie in Swolgen. Prima sanitair op eigen etage; vind ik ook erg belangrijk.

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Gaaf die foto! Leuk om dat van bovenaf te zien. Dank voor uw commentaar hier op Zoover.

• 10Lyk09-07-2008

Via via kwam ik terecht bij deze prachtige oude pastorie. Hier viel ik met mijn neus in de boter, een geweldige B & B met alle comfort van deze tijd. Heerlijk gegeten in de prachtige tuin tussen de fruitbomen en de rozen rook je al van verre. Het was een warm en zeer gastvrij welkom. Een mooie kamer met allerlei leuke extra's. Het was hier echt heerlijk om te zijn! Ik hoop hier snel weer te mogen logeren en dan neem ik ..... ? mee!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Dank je wel. Fijn dat u een reactie achterlaat. We vinden het leuk om te lezen dat u het leuk had hier.

0 tips over Bed and Breakfast De Oude Pastorie

0 vragen over Bed and Breakfast De Oude Pastorie