Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast De Oude Pastorie in het Nederlands

Geweldig verblijf !

Jeanne Specht Grijp
19-9-2017

Gisteren de 20ste etappe van het Pieterpad gewandeld van Vierlingsbeek naar Swolgen. Twee nachten heerlijk geslapen in De Oude Pastorie. Wat een voelbare gastvrijheid in deze historische omgeving, een hele bijzondere plek. Aanrader!!

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Geweldig

Hans van den Nieuwenhuizen
29-8-2017

Ik heb me uitstekend verzorgd gevoeld in jullie prachtige oude pastorie. Nog heel erg bedankt voor alle moeite die jullie gedaan hebben om het mij zoveel mogelijk naar de zin te maken. Kamer, bed en ontbijt was prima! Ik kom zeker nog een keer terug. Ook al zal het dan niet zijn omdat ik opnieuw het Pieterpad ga lopen. Genieten van de accomodatie en omgeving is al een vakantie op zich. In een woord geweldig. Goede prijs / kwaliteitverhouding.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017
Ruud & Rosemarie, eigenaresse, 2-9-2017

Dank voor uw reactie, het doet ons altijd goed als gasten het leuk gevonden hebben; dat is áltijd onze inzet.

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Oude Pastorie in Swolgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Oude Pastorie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.