Bed and Breakfast

9 reviews over Bed and Breakfast De Oude Pastorie in het Nederlands

Authentiek gastvrij.

Nannet van der Ham
4-9-2018

Ik kom altijd weer terug bij Rosemarie en haar B&B. Het is gezellig, gemoedelijk en gewoon altijd fijn! Deze keer hadden we prachtig, warm weer en 'woonden' we meer in de tuin dan op de zolderkamer waar ik, als het kouder is, graag lees en thee drink. Mijn kamer was weer brandschoon en voorzien van alles wat ik nodig heb en wens: handdoeken, theespulletjes en water.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Hartelijk en gastvrij, voelden ons erg welkom!

Lucia
11-9-2017

Met een vriendin loop ik in delen het 'Pieterpad' Dit weekend zijn we van Vierlingsbeek naar Swolgen gelopen en van Swolgen naar Venlo. Omdat er best veel regen voorspeld werd konden we onze rugzak 's morgens al afgeven bij de B&B -> zeker droge kleding voor de 2e etappe! De B&B heeft op de 2e verdieping 3 ruime schone kamers met eigen wastafel en gedeelde ruime douche en apart net en schoon toilet. Er is een heel erg knusse zitkamer waar we heerlijk even gezeten en wat gedronken hebben. Er staat een koelkast met wijn en frisdrank en er is wat lekkers te krijgen. We hebben via de B&B het menuarrangement bij restaurant 'Bram' geboekt. Het restaurant is 3 minuten lopen vanaf de B&B. We zijn aangenaam verrast, erg leuk restaurant en echt ontzettend lekker gegeten! De eigenaar had door dat ik jarig was en versierde spontaan bij het toetje mijn bord met 'Hartelijk Gefeliciteerd' We hebben heerlijk geslapen en op de afgesproken tijd stond er een lekker ontbijt klaar in de mooie en gezellige keuken van het gezin. Volop keus, broodjes brood suiker en notenbrood zelfgemaakte jam vers fruit yoghurt met verschillende muesli cruesli zaden en pitten roomboter en margarine Sinasappelsap/koffie/thee. Perfecte start voor onze volgende etappe en voor de lunch!

Gereisd Met vrienden in september 2017
Ruud & Rosemarie, eigenaresse, 15-9-2017

Beste Lucia, Wat een leuke review, leuk dat je je enthousiasme deelt. Dank hiervoor.

Tegenvaller

Wilma
19-7-2016

Na de lovende recensies is het ons toch anders vergaan, we kunnen ons dan ook niet in deze recensies vinden. Snappen echt niks van al die enthousiaste verhalen. Het is een mooi pand, kamers zijn oke, maar de gastvrijheid laat te wensen over. Het tuinmeubilair is te vies om op te zitten, de tuin totaal niet uitnodigend, ondanks het mooie weer. Het ontbijt werd verzorgd door de dochter, de gastvrouw en man sliepen uit denken we, de gastheer liet zich alleen even zien met afrekenen. Het ontbijt was ook drie keer niks, met zes personen zaten we elkaar aan te kijken voor twee rijpe en twee verrotte bananen. Supermarktbrood, 20+ kaas uit een pakje, een kuipje boter die nagenoeg leeg was. Streekproducten, nou die konden wij niet vinden. Het was ronduit slecht. Jammer dat een B&B zo wordt gerund, dit was echt ver beneden onze verwachtingen. Wel heel lekker gegeten bij eethuis Bram!

Gereisd Met vrienden in juli 2016
De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

Dank voor het invullen van de review, onze dochter heeft ons enorm uit de brand geholpen deze betreffende ochtend. Wij waren weggeroepen vanwege de slechte conditie van een van onze ouders. Mijn man was net op tijd terug om nog afscheid van jullie te kunnen nemen. Onze (schoonvader) is inmiddels overleden. Conclusies zijn soms zo snel getrokken; jammer en pijnlijk voor ons.

We blijven ons best doen onze gasten te verwennen!

Met heel veel liefde en plezier!

Heerlijke rust

Collega's
3-9-2015

De prachtige omgeving, de hartelijke ontvangst en piccobello kamers, douche en het heerlijke ontbijt in de authentieke keuken, maakten ons verblijf compleet! Alles klopte, het huis, de prachtige gastentuin, de omgeving en de prima tips van de gastheer/vrouw!!! We komen zeker terug!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

Wat een lieve reactie! Dank hiervoor we stellen dit enorm op prijs.

Heerlijk

Els en co
3-9-2015

Met 5 dames hebben wij eind augustus genoten van de authentieke pastorie. Alles klopte: heerlijke kamers, fijne douche, prachtige oude bibliotheek waar je ogen tekort komt. Gastheer, gastvrouw en kids hebben er alles aan gedaan om het ons naar ons zin te maken. 's Morgens konden we aanschuiven in de prachtige keuken waar een ontbijt geserveerd werd met alles op en aan. Er was zelfs de mogelijkheid om een lunchpakket samen te stellen! Piccobello service! In de prachtige gastentuin hebben we genoten van het heerlijke weer en de schitterende locatie! Toppie! Blij dat ik eind september weer met een andere vriendenclub terug mag gaan. Doe zo verder Rosemarie, Ruud en kids, juliie doen het geweldig1

De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

Leuk om te lezen dat jullie het leuk hadden! Daar doen we het voor.

RUST, fijne zorgzame ontvangst. Ontbijt+kamers ok

Ingrid
24-8-2015

De tuin was schitterend om uit te rusten. De omgeving aan de Maas een topper. Alhoewel niet direct mijn stijl was het 'verrassend' ingericht. Leuke plek!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

Iets te veel eer denk ik hoor, al die tienen, maar wel een enorme opsteker! Dank u wel.

Tegenvallend verblijf

Marjan
1-8-2015

Het verblijf in De Oude Pastorie was tegenvallend. Hoewel het gebouw erg mooi oogt aan de buitenkant, en er ook voor gasten een prettig stukje tuin beschikbaar is, hebben we ons niet echt welkom en verwend gevoeld. Als geregelde gasten bij Vrienden op de Fiets vonden we de prijs-kwaliteitverhouding dik tegenvallen. Het was voelbaar dat het geld hier voorop staat en niet de gast. Het ontbijt: geen lekker vers broodje, geen verse jus, geen cappuccino of koffie verkeerd, maar magere yoghurt, fabrieksbrood, ontbijtworst enz. enz. En op de kamer een miniflesje wijn dat € 3,00 moet opbrengen, een blikje fris voor € 2,00. Bij een prijs van € 65,00 voor een kleine kamer echt een gemiste kans!!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

Dank voor uw review, we zijn inderdaad geen vrienden op de fiets adres. Jammer dat u voor de 32,50 pp zulke hoge verwachtingen had. Die kunnen en konden we écht niet waarmaken helaas. We doen we ons uiterste best om iedereen met een goed gevoel weer weg te laten gaan uit ons huis. We betreuren het dat ons dat bij jullie niet gelukt is, meer dan u zich bedenken kan!!

Nostalgisch overnachten

Miriam
6-12-2014

Een bijzondere lokatie, een prachtig oud pand. De kamers was fantastisch, van alle gemakken voorzien (badjassen!) En een aparte sfeervolle kamer om samen met vrienden nog even bij te kletsen onder het genot van een drankje.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

Leuk om al die reviews te lezen, doet ons goed dat u tevreden was en dat in een reactie hier achter liet. Dank u wel daarvoor.

2008

Via via kwam ik terecht bij deze prachtige oude pastorie

Lyk
9-7-2008

Via via kwam ik terecht bij deze prachtige oude pastorie. Hier viel ik met mijn neus in de boter, een geweldige B & B met alle comfort van deze tijd. Heerlijk gegeten in de prachtige tuin tussen de fruitbomen en de rozen rook je al van verre. Het was een warm en zeer gastvrij welkom. Een mooie kamer met allerlei leuke extra's. Het was hier echt heerlijk om te zijn! Ik hoop hier snel weer te mogen logeren en dan neem ik ..... ? mee!

Gereisd Met vrienden in juli 2008
B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-8-2017

Dank je wel. Fijn dat u een reactie achterlaat. We vinden het leuk om te lezen dat u het leuk had hier.

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Oude Pastorie in Swolgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Oude Pastorie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.