Bed and Breakfast De Oude Pastorie

21 reviews over Bed and Breakfast De Oude Pastorie

• 2017
    10Havinga28-09-2017

Absoluut een aanrader

Allereerst het vertrouwen wat de bewoners aan ons schonken. Geweldig. Goed vertoeven in het karakteristiek pand. Vriendelijke, behulpzame gastvrouw en gastheer. Prima kamer, schoon en heerlijke bedden. Goed verzorgd ontbijt en naar believe een lunchpakket mee voor onderweg. Pastorie heeft geen dinergelegenheid, ter compensatie zit in het arrangement een bon (bonnen) Om bij Bram te dineren. Bram is zeker een aanrader.

Bedankt Rosemarie en Ruud voor de fijne dagen en wensen jullie veel succes met het B&B. Hartelijke groet, Christiaan en Yvon.

• 5Agnes15-07-2017

Een grote tegenvaller!

B&B de pastorie is mooi gelegen en vrij dichtbij het Pieterpad. We hadden het arrangement van "ontbijt tot diner"geboekt. Bij aankomst werden we naar onze kamer verwezen en werd ons meegedeeld dat we niet konden eten bij "Bram" maar bij "Eten en Zo" in Tienray en dat dochter des huizes op de avond een feest zou hebben in de tuin. Dat hadden wij graag vantevoren geweten. De kamer was klein en de kast op de kamer kon niet worden gebruikt omdat deze vol was gestouwd met beddengoed etc. De tuin maakte een verwaarloosde indruk en nodigde niet uit om je daar even terug te trekken. Het zogenaamde verrassingsdiner in het eethuis in Tienray was ronduit slecht. Het leek erop alsof het B&B een minimale prijs voor het diner had bedongen bij het eethuis. De bedden waren prima en we hadden geen last van het feestje die avond. De volgende ochtend schoven wij in de woonkeuken aan aan een plakkende tafel. Geen (eerlijk)ontbijt met streekproducten en zelf gemaakte jams, zoals wordt vermeld op de website van de B&B. Maar fabrieksbrood en idem beleg. We hebben de indruk dat B&B de oude pastorie zijn langste tijd heeft gehad.

De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Hartelijk dank voor uw review, wat pijnlijk om te lezen dat u het niet leuk gehad heeft. Dat raakt ons diep. We zullen er lering uit trekken!

• Oude reviews

9Mieke Bos02-09-2015

Fantastisch!

Heerlijk rustig gelegen, vriendelijke gastheer & gastvrouw. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Voor 65 euro krijg je Bed & Breakfast, een lunchpakket. Je kunt gebruik maken van het massagebed (zonder extra kosten) en badjassen. Kortom, wij kwamen niets tekort. Doordat het mooi weer was, hebben we zelfs nog heerlijk kunnen genieten van de heerlijke gastentuin. Ruud & Rosemarie, dank voor jullie gastvrijheid, wij komen snel weer!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Fijn om te lezen dat jullie het als fijn en rustig hebben ervaren, dat doet ons goed.

• 8H.Bos22-08-2012

Heerlijk B&B

B&B De Oude Pastorie te Swolgen is nostalgisch maar beregoed. Uitzicht e.d. is goed . Zeer rustig gelegen En een ouderwets ontbijt Prima

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Dank voor uw reactie op zoover, hoewel u schrijft dat het heerlijk rustig gelegen is kan de kerkklok soms wel eens voor andere reacties zorgen. Fijn dat u zelfs daarvan geen hinder heeft ondervonden.

• 9Marieke en Dorien16-09-2011

Fantastiche Plek in Swolgen

B&B De Oude Pastorie is een heerlijk plekje om een paar dagen bij te komen. Rust en ruimte en gastvrij en gastvriendelijke mensen. Een aanrader!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Dank voor de genomen moeite hier een review te schrijven. We waarderen dat.

• 9Lyckas16-06-2011

heerlijk in alle opzichten

B&B de Oude Pastorie, is een warm 'thuis'komen. Met de mogelijkheid om voordelig te gaan eten bij Bram en heerlijk bed met massage. Goed verzorgt, no nonsense leuke aankleding. Gastentuin met veel ruimte, fruit en rozen..

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Wat een lieve reactie, hier doen we het uiteindelijk voor.

• 9Roosjekwekkie22-11-2010

Een hotel is er "niks" bij!

Bed and Breakfast De Oude Pastorie in Swolgen is een oase van rust in een prachtig oud en monumentaal pand. Er hangt een heerlijke sfeer en de gastvrijheid van gastheer en gastvrouw zijn enorm. We voelden ons meer dan welkom; we voelden ons hier thuis!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Fijn dat u zich thuisvoelde, dat doet ons goed. Dank voor de reactie hier.

• 9Bert & Janneke05-05-2009

Aanrader!

In B&B De Oude Pastorie te Swolgen (Noord-Limburg) kun je zien dat de eigenaren dit met plezier doen. Dit voel je, ruik je en proef je. Hier hangt een uitermate goede sfeer en dat al meer dan 12 jaar! Wij komen in elk geval een keertje terug!

• 9Bisschops02-09-2008

Overnachten in rust & ruimte héérlijk!

Wat een ruimte; wat een rust; wat een gastvrijheid. Een aanrader voor een korte vakantie deze Pastorie in Swolgen. Prima sanitair op eigen etage; vind ik ook erg belangrijk.

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Gaaf die foto! Leuk om dat van bovenaf te zien. Dank voor uw commentaar hier op Zoover.

• 10carlien16-01-2008

geweldige b&b,mooi en rustig gelegen. Zeer gastvriendelijke gastvrouw die je t zoveel mogelijk naar de zin wilt maken met huisgemaakte produkten, kleine attenties op de kamers (massagekussens) en een heerlijk ontbijt. Mooie ruime kamers, gezamelijke badkamer, apart toitet. Goed verzorgd. Leuke gastentuin tussen fruitbomen, aparte kinderspeeltuin. Alles ligt op de 3e verdieping, dus wel trappenlopen.

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

De eerste reactie hier op zoover, en nu járen later kan ik als eigenaar hier een reactie op plaatsen. Ik doe het gewoon alsnog, leuk om te lezen; dank!

0 tips over Bed and Breakfast De Oude Pastorie

0 vragen over Bed and Breakfast De Oude Pastorie