Tijdelijk €25 aanbetaling

8.3FantastischScore uit 28 reviews

8.3FantastischScore uit 28 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over De Oude Pastorie

• 5Marion06-04-2022

Helaas de bezieling is eruit

Mooie plek, prachtig pand maar het moet nodig even opgefrist worden. Gastheer geeft het gevoel er niet veel zin meer in te hebben in gasten en het bed is nodig aan vervanging toe. Dit ook doorgegeven dus ik hoop dat ze er wat mee gaan doen. Ook een stofdoek door het hele pand/plafond even halen zou geen overbodige luxe zijn. Gooi er weer wat bezieling in, wees blij, vraag aan je gasten lekker geslapen? Geniet van de dag... nee deze bezieling miste we wel. Hopelijk heeft dat een reden en komt het in de toekomst weer goed.

• 9Engelbert01-07-2021

Heerlijk!

Bedankt Rosemarie & Ruud voor jullie gastvrijheid. Dank jullie wel dat ik in jullie mooie B&B mocht verblijven. Ik heb 2 heerlijke dagen gehad in het mooie Noord Limburg.

• 10Engelbert29-06-2021

Super gastvrij

Dag Ruud & Rosemarie , Ik wil jullie enorm bedanken voor het warme ontvangst, super gastvrijheid in een geweldig gebouw met een heerlijke omgeving. En natuurlijk niet te vergeten de “bijzondere” BBQ Kwaliteiten van Ruud . Ik heb genoten.

Warme groet

Engelbert

• 10Julia Waterlander16-08-2020

Aanrader!

We hebben genoten van de gastvrijheid en het comfort in de oude pastorie. Mooi ingerichte kamers, alles is schoon en netjes. Gecombineerd met het rustieke karakter van en de historie van het gebouw een leuke ervaring!

• 9Anja28-06-2020

Bijzondere plek

We hebben 2 nachten gelogeerd in de Oude Pastorie. In de omgeving hebben we de Pieterpad routes gelopen. We kregen een leuke ontvangst van Ruud, het ontbijt was zeer uitgebreid. ‘s Morgens om 8 uur gaat de kerkklok af, wat meteen de wekker is ( heeft zo z’n charme). Kortom, het is een bijzondere plek in een schitterende omgeving. Deze B&B is zeker voor herhaling vatbaar! Ruud en Rosemarie, bedankt voor de gastvrijheid! Karlien - Ingrid - Caroline en Anja

• 8Jenny en Johan28-06-2020

Prima adres. Alles was goed verzorgt.

Wat wij de eerste nacht een dingetje vonden, was de kerktoren vlak voor de deur. Overig prima adres, goede verzorging, mooie tuin voor de gasten, hartelijke gast heer en gastvrouwLigt tegen het Pieter Pad.

• 9Nannet van der Ham04-09-2018

Authentiek gastvrij.

Ik kom altijd weer terug bij Rosemarie en haar B&B. Het is gezellig, gemoedelijk en gewoon altijd fijn! Deze keer hadden we prachtig, warm weer en 'woonden' we meer in de tuin dan op de zolderkamer waar ik, als het kouder is, graag lees en thee drink. Mijn kamer was weer brandschoon en voorzien van alles wat ik nodig heb en wens: handdoeken, theespulletjes en water.

• 10Havinga28-09-2017

Absoluut een aanrader

Allereerst het vertrouwen wat de bewoners aan ons schonken. Geweldig. Goed vertoeven in het karakteristiek pand. Vriendelijke, behulpzame gastvrouw en gastheer. Prima kamer, schoon en heerlijke bedden. Goed verzorgd ontbijt en naar believe een lunchpakket mee voor onderweg. Pastorie heeft geen dinergelegenheid, ter compensatie zit in het arrangement een bon (bonnen) Om bij Bram te dineren. Bram is zeker een aanrader.

Bedankt Rosemarie en Ruud voor de fijne dagen en wensen jullie veel succes met het B&B. Hartelijke groet, Christiaan en Yvon.

• 9Jeanne Specht Grijp19-09-2017

Geweldig verblijf !

Gisteren de 20ste etappe van het Pieterpad gewandeld van Vierlingsbeek naar Swolgen. Twee nachten heerlijk geslapen in De Oude Pastorie. Wat een voelbare gastvrijheid in deze historische omgeving, een hele bijzondere plek. Aanrader!!

• 9Lucia11-09-2017

Hartelijk en gastvrij, voelden ons erg welkom!

Met een vriendin loop ik in delen het 'Pieterpad' Dit weekend zijn we van Vierlingsbeek naar Swolgen gelopen en van Swolgen naar Venlo. Omdat er best veel regen voorspeld werd konden we onze rugzak 's morgens al afgeven bij de B&B -> zeker droge kleding voor de 2e etappe! De B&B heeft op de 2e verdieping 3 ruime schone kamers met eigen wastafel en gedeelde ruime douche en apart net en schoon toilet. Er is een heel erg knusse zitkamer waar we heerlijk even gezeten en wat gedronken hebben. Er staat een koelkast met wijn en frisdrank en er is wat lekkers te krijgen. We hebben via de B&B het menuarrangement bij restaurant 'Bram' geboekt. Het restaurant is 3 minuten lopen vanaf de B&B. We zijn aangenaam verrast, erg leuk restaurant en echt ontzettend lekker gegeten! De eigenaar had door dat ik jarig was en versierde spontaan bij het toetje mijn bord met 'Hartelijk Gefeliciteerd' We hebben heerlijk geslapen en op de afgesproken tijd stond er een lekker ontbijt klaar in de mooie en gezellige keuken van het gezin. Volop keus, broodjes brood suiker en notenbrood zelfgemaakte jam vers fruit yoghurt met verschillende muesli cruesli zaden en pitten roomboter en margarine Sinasappelsap/koffie/thee. Perfecte start voor onze volgende etappe en voor de lunch!

eigenaresse, 15-09-2017

Beste Lucia, Wat een leuke review, leuk dat je je enthousiasme deelt. Dank hiervoor.

Bed & Breakfast De Oude Pastorie info

Het complex