Bed and Breakfast De Oude Pastorie

21 reviews over Bed and Breakfast De Oude Pastorie

• 2018
    9Nannet van der Ham04-09-2018

Authentiek gastvrij.

Ik kom altijd weer terug bij Rosemarie en haar B&B. Het is gezellig, gemoedelijk en gewoon altijd fijn! Deze keer hadden we prachtig, warm weer en 'woonden' we meer in de tuin dan op de zolderkamer waar ik, als het kouder is, graag lees en thee drink. Mijn kamer was weer brandschoon en voorzien van alles wat ik nodig heb en wens: handdoeken, theespulletjes en water.

• 2017
    10Havinga28-09-2017

Absoluut een aanrader

Allereerst het vertrouwen wat de bewoners aan ons schonken. Geweldig. Goed vertoeven in het karakteristiek pand. Vriendelijke, behulpzame gastvrouw en gastheer. Prima kamer, schoon en heerlijke bedden. Goed verzorgd ontbijt en naar believe een lunchpakket mee voor onderweg. Pastorie heeft geen dinergelegenheid, ter compensatie zit in het arrangement een bon (bonnen) Om bij Bram te dineren. Bram is zeker een aanrader.

Bedankt Rosemarie en Ruud voor de fijne dagen en wensen jullie veel succes met het B&B. Hartelijke groet, Christiaan en Yvon.

• 9Jeanne Specht Grijp19-09-2017

Geweldig verblijf !

Gisteren de 20ste etappe van het Pieterpad gewandeld van Vierlingsbeek naar Swolgen. Twee nachten heerlijk geslapen in De Oude Pastorie. Wat een voelbare gastvrijheid in deze historische omgeving, een hele bijzondere plek. Aanrader!!

Alleenreizend

• 9Lucia11-09-2017

Hartelijk en gastvrij, voelden ons erg welkom!

Met een vriendin loop ik in delen het 'Pieterpad' Dit weekend zijn we van Vierlingsbeek naar Swolgen gelopen en van Swolgen naar Venlo. Omdat er best veel regen voorspeld werd konden we onze rugzak 's morgens al afgeven bij de B&B -> zeker droge kleding voor de 2e etappe! De B&B heeft op de 2e verdieping 3 ruime schone kamers met eigen wastafel en gedeelde ruime douche en apart net en schoon toilet. Er is een heel erg knusse zitkamer waar we heerlijk even gezeten en wat gedronken hebben. Er staat een koelkast met wijn en frisdrank en er is wat lekkers te krijgen. We hebben via de B&B het menuarrangement bij restaurant 'Bram' geboekt. Het restaurant is 3 minuten lopen vanaf de B&B. We zijn aangenaam verrast, erg leuk restaurant en echt ontzettend lekker gegeten! De eigenaar had door dat ik jarig was en versierde spontaan bij het toetje mijn bord met 'Hartelijk Gefeliciteerd' We hebben heerlijk geslapen en op de afgesproken tijd stond er een lekker ontbijt klaar in de mooie en gezellige keuken van het gezin. Volop keus, broodjes brood suiker en notenbrood zelfgemaakte jam vers fruit yoghurt met verschillende muesli cruesli zaden en pitten roomboter en margarine Sinasappelsap/koffie/thee. Perfecte start voor onze volgende etappe en voor de lunch!

Ruud & Rosemarie, eigenaresse, 15-09-2017

Beste Lucia, Wat een leuke review, leuk dat je je enthousiasme deelt. Dank hiervoor.

• 9Hans van den Nieuwenhuizen29-08-2017

Geweldig

Ik heb me uitstekend verzorgd gevoeld in jullie prachtige oude pastorie. Nog heel erg bedankt voor alle moeite die jullie gedaan hebben om het mij zoveel mogelijk naar de zin te maken. Kamer, bed en ontbijt was prima! Ik kom zeker nog een keer terug. Ook al zal het dan niet zijn omdat ik opnieuw het Pieterpad ga lopen. Genieten van de accomodatie en omgeving is al een vakantie op zich. In een woord geweldig. Goede prijs / kwaliteitverhouding.

Ruud & Rosemarie, eigenaresse, 02-09-2017

Dank voor uw reactie, het doet ons altijd goed als gasten het leuk gevonden hebben; dat is áltijd onze inzet.

Alleenreizend

• 5Agnes15-07-2017

Een grote tegenvaller!

B&B de pastorie is mooi gelegen en vrij dichtbij het Pieterpad. We hadden het arrangement van "ontbijt tot diner"geboekt. Bij aankomst werden we naar onze kamer verwezen en werd ons meegedeeld dat we niet konden eten bij "Bram" maar bij "Eten en Zo" in Tienray en dat dochter des huizes op de avond een feest zou hebben in de tuin. Dat hadden wij graag vantevoren geweten. De kamer was klein en de kast op de kamer kon niet worden gebruikt omdat deze vol was gestouwd met beddengoed etc. De tuin maakte een verwaarloosde indruk en nodigde niet uit om je daar even terug te trekken. Het zogenaamde verrassingsdiner in het eethuis in Tienray was ronduit slecht. Het leek erop alsof het B&B een minimale prijs voor het diner had bedongen bij het eethuis. De bedden waren prima en we hadden geen last van het feestje die avond. De volgende ochtend schoven wij in de woonkeuken aan aan een plakkende tafel. Geen (eerlijk)ontbijt met streekproducten en zelf gemaakte jams, zoals wordt vermeld op de website van de B&B. Maar fabrieksbrood en idem beleg. We hebben de indruk dat B&B de oude pastorie zijn langste tijd heeft gehad.

De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Hartelijk dank voor uw review, wat pijnlijk om te lezen dat u het niet leuk gehad heeft. Dat raakt ons diep. We zullen er lering uit trekken!

• Oude reviews

5Wilma19-07-2016

Tegenvaller

Na de lovende recensies is het ons toch anders vergaan, we kunnen ons dan ook niet in deze recensies vinden. Snappen echt niks van al die enthousiaste verhalen. Het is een mooi pand, kamers zijn oke, maar de gastvrijheid laat te wensen over. Het tuinmeubilair is te vies om op te zitten, de tuin totaal niet uitnodigend, ondanks het mooie weer. Het ontbijt werd verzorgd door de dochter, de gastvrouw en man sliepen uit denken we, de gastheer liet zich alleen even zien met afrekenen. Het ontbijt was ook drie keer niks, met zes personen zaten we elkaar aan te kijken voor twee rijpe en twee verrotte bananen. Supermarktbrood, 20+ kaas uit een pakje, een kuipje boter die nagenoeg leeg was. Streekproducten, nou die konden wij niet vinden. Het was ronduit slecht. Jammer dat een B&B zo wordt gerund, dit was echt ver beneden onze verwachtingen. Wel heel lekker gegeten bij eethuis Bram!

De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Dank voor het invullen van de review, onze dochter heeft ons enorm uit de brand geholpen deze betreffende ochtend. Wij waren weggeroepen vanwege de slechte conditie van een van onze ouders. Mijn man was net op tijd terug om nog afscheid van jullie te kunnen nemen. Onze (schoonvader) is inmiddels overleden. Conclusies zijn soms zo snel getrokken; jammer en pijnlijk voor ons.

We blijven ons best doen onze gasten te verwennen!

Met heel veel liefde en plezier!

• 10Collega's03-09-2015

Heerlijke rust

De prachtige omgeving, de hartelijke ontvangst en piccobello kamers, douche en het heerlijke ontbijt in de authentieke keuken, maakten ons verblijf compleet! Alles klopte, het huis, de prachtige gastentuin, de omgeving en de prima tips van de gastheer/vrouw!!! We komen zeker terug!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Wat een lieve reactie! Dank hiervoor we stellen dit enorm op prijs.

• 9Els en co03-09-2015

Heerlijk

Met 5 dames hebben wij eind augustus genoten van de authentieke pastorie. Alles klopte: heerlijke kamers, fijne douche, prachtige oude bibliotheek waar je ogen tekort komt. Gastheer, gastvrouw en kids hebben er alles aan gedaan om het ons naar ons zin te maken. 's Morgens konden we aanschuiven in de prachtige keuken waar een ontbijt geserveerd werd met alles op en aan. Er was zelfs de mogelijkheid om een lunchpakket samen te stellen! Piccobello service! In de prachtige gastentuin hebben we genoten van het heerlijke weer en de schitterende locatie! Toppie! Blij dat ik eind september weer met een andere vriendenclub terug mag gaan. Doe zo verder Rosemarie, Ruud en kids, juliie doen het geweldig1

De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Leuk om te lezen dat jullie het leuk hadden! Daar doen we het voor.

• 9Mieke Bos02-09-2015

Fantastisch!

Heerlijk rustig gelegen, vriendelijke gastheer & gastvrouw. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Voor 65 euro krijg je Bed & Breakfast, een lunchpakket. Je kunt gebruik maken van het massagebed (zonder extra kosten) en badjassen. Kortom, wij kwamen niets tekort. Doordat het mooi weer was, hebben we zelfs nog heerlijk kunnen genieten van de heerlijke gastentuin. Ruud & Rosemarie, dank voor jullie gastvrijheid, wij komen snel weer!

B&B De Oude Pastorie, eigenaresse, 29-08-2017

Fijn om te lezen dat jullie het als fijn en rustig hebben ervaren, dat doet ons goed.

0 tips over Bed and Breakfast De Oude Pastorie

0 vragen over Bed and Breakfast De Oude Pastorie