Swolgen

Reviews over Swolgen

Prachtig dorp!

Josien en Jan
    16-9-2011

Swolgen is een prachtig dorp, rustig gelegen in de Peel. Wij sliepen in B&B De Oude Pastorie en aten bij zowel Eethuis BRaM als bij 't Westerhofje. Beide goed alhoewel Bram voor ons de winnaar was.... Wij komen terug naar Swolgen voor de heerlijk sfeer in de Pastorie en het lekkere eten bij BRaM en Westerhofje!

Gereisd Met partner in januari 2011

Aanrader voor een ieder die hier in bourgondische sfeer in

lyk
    9-7-2008

Aanrader voor een ieder die hier in bourgondische sfeer wil vertoeven: boek een bourgondisch weekend in De Oude Pastorie in Swolgen! Ook de omgeving biedt meer dan genoeg voor een week vakantie en leuke uitstapjes met cultuur natuur rust ruimte leuke plaatsjes en vooral relaxen. Uitgaansleven in Swolgen is niet bruisend, hier vind je vooral rust, maar in de directe omgeving is genoeg te beleven.

Gereisd Anders in juli 2008
Swolgen scoort een 9,2 uit 10, op basis van 5 reviews