Vakantiehuis Rozenhofje

17 reviews over Vakantiehuis Rozenhofje

• 2019
    10Danielle Eggermont04-11-2019

formidabel

We hebben een fantastische week gehad in het Rozenhofje. Alle comfort , vriendelijke huiseigenaren en een prachtige omgeving . Wij hebben ons geen minuut verveeld . Nora (7) heeft heerlijk in de tuin gespeeld en was onder de indruk van de pauw.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8b.kerkdijk30-10-2019

prachtig

lekker rustig mooie omgeving en mooie fietsroutes, en veel ruimte in het huis

Alleen gereisd in augustus 2019

• 2018
    9Jet Coppes27-08-2018

Geweldig

Het was een hele fijne vakantie mede door het warme weer . We hebben daardoor kunnen genieten van de mooie tuin onder de oude kersenboom. Het huis was mooi en ruim. De omgeving geweldig om te fietsen en wandelen. Twee restaurants als buren waar je heerlijk kunt eten en gezellig wat drinken met een mooi uitzicht van af het terras op het water.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Desiree25-08-2018

Super genoten van het Rozenhofje!

Ons vakantie uitje begon met een hartelijk ontvangst, alles goed geregeld! Victor, Vera en hun kinderen zijn zeer lieve, warme mensen, wat een extra welkomst gevoel geeft. Het huis heeft heel veel ruimte, voorzien van alle luxe en de tuin is heerlijk en heel fijn, zeker omdat er een veranda is zodat je zelfs met slecht weer buiten kunt zitten. De omgeving is ook erg mooi! We hebben een heerlijk verblijf in het Rozenhofje gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Yvonne de Ruiter25-05-2018

Aan te raden voor rust en ruimte zoekers

Wij hebben een heerlijk jaarlijks vrienden weekend gehad in het Rozenhofje. Het huis biedt veel ruimte en de ligging is fantastisch. Mooie tuin met veel faciliteiten. Rustige omgeving met alle drukte binnen handbereik. Het contact met de eigenaren Vic en Vera en de kinderen is heel hartelijk. Wij voelden ons zeer welkom.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Hanneke Oosterhuis14-05-2018

Heerlijk huis(je)

Het prachtige Rozenhofje was voor ons, 5 volwassen en een peuter, een heerlijk thuis voor ons jaarlijkse Hemelvaart weekend. We hebben genoten van de ruimte in en buiten het huis. De zandbak, speelauto, kippen, poezen en natuurlijk de prachtige pauw waren favoriet van mijn kleinzoon. Ook het binnen speelgoed was een schot in de roos. De slaapkamers zijn ruim genoeg. In de master bedroom alleen kun je al een feestje bouwen. Door het overdekte terras kun je ook buiten zijn als t weer niet zo mooi is. De tuin kan geheel afgesloten worden, zodat kleine kinderen naar hartelust kunnen spelen. De ontvangst was heel geweldig. Je voelt je welkom. Dit huis is zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9Marije07-01-2017

Heerlijke plek midden in de natuur

We hebben een heerlijk lang oud&nieuw weekend gehad in Asselt. Goed geslapen, genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen en er is superveel speelgoed aanwezig. Af en toe even de en suite deuren dicht tussen keuken en woonkamer. En lekker verder kletsen met een goed glas wijn. Als je met kleine kinderen gaat is het wel fijn om een groot speelkleed mee te nemen (er liggen plavuizen op de vloer). Het huis heeft 1 ruime slaapkamer, waar een heel gezin in kan slapen. De andere twee kamers zijn kleiner, maar prima voor 2 volwassenen/kinderen. Dat er twee toiletten aanwezig zijn, is ook fijn:-) Vooral de grote leefruimte beneden hebben wij als zeer luxe ervaren (we waren Landal groottes gewend). Veel privacy, een mooie tuin en ook nog een leuk uitzicht over de weilanden vanuit het keukenraam. Kippetjes voeren met dochter Lieve en peentjes uit de moestuin steken was voor ons stedelingen heerlijk om te doen. De omgeving is prachtig; een wandelingetje door Asselt, langs het water, het prachtige kerkje, de zorgboerderij, de paardjes in de wei, is al de moeite waard. Het witte stadje Thorn op rijafstand, Roermond met zijn in december gezellige kerstmarkt. Verder hebben we weinig gezien van de omgeving, dus reden om nog eens terug te komen. Dank voor de welkome ontvangst en gastvrijheid die wij hebben ervaren in Asselt!

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 9Fam Fennis03-01-2017

Gastvrij en Heerlijk ruim vakantiehuis!

We hebben hier een heerlijke week gehad. We waren met 6 volwassenen en hebben op eerste kerstdag met 10 mensen gevierd. Alle ruimte. De bedden en kussens zijn heerlijk. In december kun je niet van het terras en tuin genieten, maar ook dat zit hier wel goed. Er is geen winkel in Asselt, maar in 3 minuten ben je op het retailpark of in swalmen met de auto. Ook prima te fietsen dus in de zomer. Er zijn 2 prima restaurants in Asselt, waar je ook gewoon een biertje kunt drinken. De familie Mostart is hartverwarmend en gastvrij. Als er iets nodig is, kun je ze gewoon bellen en staan ze voor je klaar. De enige pech in die week was de afwasmachine, maar daar hebben we ons wel mee gered.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 10Marcel17-03-2013

Aanrader: Heerlijk vakantiehuis!

Voor de tweede keer hier verbleven. Deze keer een weekend met 6 volwassenen en kinderen. Het huis is ruim met een grote leefkeuken en grote woonkamer. Boven zijn er drie 2-persoons slaapkamers (waarvan 1 heel ruim). Het huis is helemaal in landelijke stijl ingericht, ademt een relaxte sfeer uit en is heel schoon. Buiten een overdekt terras en een grasveld. De kinderen hebben zich super-vermaakt met de geiten, de kippen, de grote zandbak, de schommel etc etc. Achter kijk je wijds uit over de weilanden, zit je helemaal vrij. Terwijl je toch maar op 50m van het haventje, een restaurant en het mooie kerkje zit. Paar minuten met de auto en je zit hartje Roermond. Aardige gastheer & -vrouw. Bekijk ook het Noormannenarangement: wij hebben enorm plezier gehad. Wij komen hier zeker nog een keer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10j ellens13-01-2013

enorm genoten

gast vrije familie waar je je welkom voelt met als gevolg we hebben voor komend seizoen weer geboekt mooie vakantie woning met een prachtige prive tuin waar niks aan ontbreekt prima eetgelegenheden direct naast de deur voor wandelaars en fietsers een uitstekende stek

jappie en durkje twijzelerheide

Gereisd met partner in januari 2013