Géén boekingskosten

Meer camping info

67 Reviews over Raayerhof

• 8Bert en Ria Walhof23-09-2021

Uitstekend!

Wat een héérlijke rustige camping, juist geschikt voor oudere mensen. Bijzonder vriendelijk ontvangen en zeer hulpvaardig! Sanitair is goed en schoon. Wij hebben daar bijna 3 weken genoten van de prachtige omgeving!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Caroline Holthuis09-08-2021

Rust, natuur, super

Rust, geen kinderen, heerlijk en fijne eigenaren

• 10Staat v/h sanitair
  • 2Rudie07-07-2021

Ga ik niet meer naar toe.

Te primitieve camping voor dat geld. Sanitair is in de paardenschuur gemaakt. Donker en niet zo fris. Elektriciteit viel regelmatig uit. Modderige camping.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Petra Edelman19-09-2020

Heerlijke camping, prachtige ligging en gastvrij

Echt vakantie, mooie grote plekken, mooie ligging en gastvrije beheerders

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9familie de Graaff06-09-2020

Wij komen hier zeker terug.

Een zeer prettige camping met een ontspannen sfeer, ruime plaatsen en voor de liefhebber een manage. Het sanitair is goed en schoon. De douches zijn in vergelijking met andere campings zeer ruim, gel en zeep waren in de toiletruimten aanwezig. Een hele fijne camping om te verblijven. Veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen in de omgeving. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Peter en Corry15-08-2020

Gemoedelijk, vriendelijk en correct, kortom: top!

Mooie ruime plekken met genoeg schaduw op het veld!

• 7M1Garand09-08-2020

Prima uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers

Wij stonden midden augustus ’20 op deze camping gedurende 10 dagen met onze caravan en twee personen. De boerderij camping heeft een groot veld met omzoming van bomen en struiken en is op zichzelf rustig gelegen, ware het niet dat de autosnelweg hinderlijk dichtbij hoorbaar was. De ontvangst was allerhartelijkst door eigenaresse Bertha. De plaatsen zijn voldoende ruim en vlak. Als uitvalsbasis een prima plek om voor een ieders wens van alles te ondernemen. De ontvangst door de eigenaresse was uiterst vriendelijk en behulpzaam, de plaatsen zijn ruim, het sanitair is voldoende en schoon, maar verdient wel modernisering. De omgeving is prachtig voor fietsers en wandelaars. Minder leuk vonden wij het vele stof van de zandpaden rond de camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Connie07-08-2020

Gezellig, maar wel te vol

Een wisselend review van ons. We hebben vier fijne dagen gehad. Het sanitair was naar tevredenheid. Vrijwel nooit hoeven wachten. Ook coronatechnisch nooit ongemakkelijk gevoeld omdat je altijd maar kort binnen was en er stond altijd zeep bij de wasbakken. Onze standplaats echter vonden we beneden maat. Door de drukte werden twee extra veldjes gebruikt die toch wel enigszins camping-onwaardig waren. Geen schaduw, uitzicht op de parkeerplaats, niet wat je je voorstelt bij het uitzoeken van een natuurkampeerterrein. De 'echte' velden zijn duidelijk mooiere plekken, met schaduw en mooie hoge bomen. De koelkast was fijn, de wasmachine en drooglijn ook erg gewaardeerd. De gastvrouw en gastheer vriendelijk. De weg die zeer dichtbij langsloopt was qua geluid een stuk minder aanwezig dan we gevreesd hadden.

• 5Maggy29-07-2020

Niet wat wij er van verwacht hadden 9.4 rating !!

in deze coronatijden vonden wij het sanitair ondermaats geen ontsmettingsgel nog geen handzeep !!!! bij de ontvangst zei de eigenaar dat het veel te druk was en de kampeerdes maar niet wilde vertrekken dit was geen mooi welkom !!! wel een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9mb28-07-2020

Altijd weer een plezier om hier te zijn

Vanwege tegenvallend weer in Duitsland sloten we onze vakantie af op de Raayerhof. Voor ons de derde keer dat we hier een paar dagen stonden met onze buscamper en net als voorgaande keren een paar heerlijke dagen gehad. De sfeer is ongedwongen en gastvrij, het sanitair eenvoudig en schoon en Bertha en Jos zijn altijd vriendelijk en gastvrij. De omgeving is prachtig en afwisselend voor wandelen en fietsen: de Maasplassen bij Roermond, Nationaal Park de Meinweg, de bossen richting Duitsland. Voor ons zeker niet de laatste keer dat we hier waren.

Camping Raayerhof info

Camping-informatie