Camping Raayerhof

• 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

64 reviews over Camping Raayerhof

• 9Petra Edelman19-09-2020

Heerlijke camping, prachtige ligging en gastvrij

Echt vakantie, mooie grote plekken, mooie ligging en gastvrije beheerders

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9familie de Graaff06-09-2020

Wij komen hier zeker terug.

Een zeer prettige camping met een ontspannen sfeer, ruime plaatsen en voor de liefhebber een manage. Het sanitair is goed en schoon. De douches zijn in vergelijking met andere campings zeer ruim, gel en zeep waren in de toiletruimten aanwezig. Een hele fijne camping om te verblijven. Veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen in de omgeving. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Peter en Corry15-08-2020

Gemoedelijk, vriendelijk en correct, kortom: top!

Mooie ruime plekken met genoeg schaduw op het veld!

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7M1Garand09-08-2020

Prima uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers

Wij stonden midden augustus ’20 op deze camping gedurende 10 dagen met onze caravan en twee personen. De boerderij camping heeft een groot veld met omzoming van bomen en struiken en is op zichzelf rustig gelegen, ware het niet dat de autosnelweg hinderlijk dichtbij hoorbaar was. De ontvangst was allerhartelijkst door eigenaresse Bertha. De plaatsen zijn voldoende ruim en vlak. Als uitvalsbasis een prima plek om voor een ieders wens van alles te ondernemen. De ontvangst door de eigenaresse was uiterst vriendelijk en behulpzaam, de plaatsen zijn ruim, het sanitair is voldoende en schoon, maar verdient wel modernisering. De omgeving is prachtig voor fietsers en wandelaars. Minder leuk vonden wij het vele stof van de zandpaden rond de camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7Connie07-08-2020

Gezellig, maar wel te vol

Een wisselend review van ons. We hebben vier fijne dagen gehad. Het sanitair was naar tevredenheid. Vrijwel nooit hoeven wachten. Ook coronatechnisch nooit ongemakkelijk gevoeld omdat je altijd maar kort binnen was en er stond altijd zeep bij de wasbakken. Onze standplaats echter vonden we beneden maat. Door de drukte werden twee extra veldjes gebruikt die toch wel enigszins camping-onwaardig waren. Geen schaduw, uitzicht op de parkeerplaats, niet wat je je voorstelt bij het uitzoeken van een natuurkampeerterrein. De 'echte' velden zijn duidelijk mooiere plekken, met schaduw en mooie hoge bomen. De koelkast was fijn, de wasmachine en drooglijn ook erg gewaardeerd. De gastvrouw en gastheer vriendelijk. De weg die zeer dichtbij langsloopt was qua geluid een stuk minder aanwezig dan we gevreesd hadden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 5Maggy29-07-2020

Niet wat wij er van verwacht hadden 9.4 rating !!

in deze coronatijden vonden wij het sanitair ondermaats geen ontsmettingsgel nog geen handzeep !!!! bij de ontvangst zei de eigenaar dat het veel te druk was en de kampeerdes maar niet wilde vertrekken dit was geen mooi welkom !!! wel een mooie omgeving om te fietsen en te wandelen

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 9mb28-07-2020

Altijd weer een plezier om hier te zijn

Vanwege tegenvallend weer in Duitsland sloten we onze vakantie af op de Raayerhof. Voor ons de derde keer dat we hier een paar dagen stonden met onze buscamper en net als voorgaande keren een paar heerlijke dagen gehad. De sfeer is ongedwongen en gastvrij, het sanitair eenvoudig en schoon en Bertha en Jos zijn altijd vriendelijk en gastvrij. De omgeving is prachtig en afwisselend voor wandelen en fietsen: de Maasplassen bij Roermond, Nationaal Park de Meinweg, de bossen richting Duitsland. Voor ons zeker niet de laatste keer dat we hier waren.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Familie de Bruijn01-10-2019

Aanrader!

We gingen voor een week, maar bleven 20 dagen. Een prima uitvalsbasis om de prachtige omgeving te verkennen. Vanaf de camping ben je direct op wandel- en fietsknooppunten. De voorzieningen zijn prima; een rustige camping met een enthousiaste gastvrouw en eenvoudig maar schoon sanitair. Wat wil je nog meer?

Gereisd met partner in september 2019

• 10Simone27-08-2019

Super

We zouden 1 nachtje blijven maar dat werden er 4. Prachtige, ruime plekken. Netjes verzorgd. Zeer gastvrije eigenaars. Bertha krijgt een 10!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jolanda & Gernant20-08-2019

Mooie camping vlakbij Roermond.

De camping is goed met auto+caravan te bereiken. Bij aankomst een plekje zoeken: wil je zon in de ochtend of juist ‘s avonds. De staanplaatsen zijn ruim en enigszins met een heg afgebakend. Auto’s staan op een apart veldje. Stroomaansluiting is dichtbij. Voor water moet men wat verder lopen. Wasgelegenheid is er voldoende: nooit hoeven wachten. Ook om de vaat te doen is er voldoende ruimte. Sanitair is keurig schoon. Eventuele fietsen kan men in een schuur kwijt. WiFi is gratis, signaalsterkte is op het eerste veld voldoende tot goed. De bandbreedte is matig waardoor op de geijkte tijden streamen niet mogelijk is. Als het erg rustig is kun je de snelweg een beetje horen. De camping word met enige regelmaat gebruikt door vakantiegangers op doorreis. In de omgeving is het prachtig fietsen: knooppuntenroute is zo gemaakt. De route via Duitsland naar Nationaal Park De Meinweg is schitterend. We hebben een mooie tijd gehad. Dank aan Bertha!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair