Camping Raayerhof

CampingWeer vandaag23°16°
Camping Raayerhof
8,6

45 reviews over Camping Raayerhof in het Nederlands

Rustig kamperen in het groen

Marianne
11-8-2018

Tijdens de hittegolf vonden we verkoeling op deze bosrijke camping. Gastvrij met de luxe van een koelkast en een recreatie en kookruimte. Aparte velden voor caravans tenten en trekkers. Ligt centraal tussen de steden maar ook aan het pieterpad en vele fietspaden.

Sanitair superschoon maar net genoeg.

Uitstekend bevallen

Bouwe Rijpma
28-7-2018

Geweldige warme ontvangst.

Hele gemoedelijke sfeer. Rustige camping met prima sanitair.

Ruime plekken.

Fantastisch, mooie omgeving, geweldige beheerders

Paul en Sjan
26-7-2018

Hele mooie camping. Super keurig nette sanitaire voorzieningen. Veel extra voorzieningen voor trekkers. Hele fijne duidelijke campingbeheerders. Echt een hele fijne relaxed vakantie gehad in een fantastisch mooie omgeving.

Natuurterrein met een grote pluim!

Netty Roos
25-7-2018

Camping ligt heerlijk rustig en toch dichtbij Roermond en Swalmen. Mooie ruime plaatsen waar je zowel zon als schaduw kunt vinden . Sanitair is prima in orde en brandschoon dankzij de zorgzame gastvrouw. De omgeving is heel divers, zowel de Maasplassen met rivierenlandschap, als de bossen zijn vlakbij.

Heerlijk genoten. Echte aanrader

Mariska van der Meijs
22-7-2018

3 nachten gelogeerd in een podge op de camping. De podge was schoon. De bedden lagen heerlijk. Complete inrichting. We konden grbruik maken van een grote koelkast en de keuken in de recreatieruimte. Douches waren ruim. Toiletten schoon. Heel vriendelijke ontvangst. Grenst aan Het Pieterpad.

Jan van vliet
22-7-2018

Heerlijke rustige camping, direct aan het Pieterpad, super mooie trekkershut, podge.

Prachtige vakantieplaats

Klaas en Herma
4-7-2018

Een mooie, rustige en nette camping met ruime plaatsen en voldoende privacy.

Nette douches en toilletten.

We hadden een prachtige vakantie in een mooi deel van Nederland, ook om te fietsen.

En daarbij een prima gastvrouw op deze camping.

We komen graag nog weer op de Raayerhof.

Super

Ton en Nelly Marchal
3-7-2018

Heerlijk gelegen in de natuur, en fijne mensen Berta en Jos!!

Een camping die een aanrader is!

Wim en Sineke
30-6-2018

Een heerlijke gastvrije camping.

Prachtige schaduwrijke plaatsen.

Een heel.mooi gebied om te wandelen en te fietsen.

We hebben het weer zo heerlijk gehad hier.

Wij vinden het al jaren heerlijk hier.

Heerlijke camping om tot rust te komen

Jan Timmermans
30-6-2018

Een natuurcamping in een rustige en mooie omgeving. Leuke beheerster, die er alles aan doet om het goed te doen verlopen en om de gasten naar hun zin te maken.

De gebouwen zijn een onderdeel van een boerenbedrijf maar zijn goed verzorgd en biedt goede voorzieningen. De plaatsen zijn aan de rand van grote velden, welke door mooie bomen worden begrensd,gesitueerd waardoor het ruimte effect behouden blijft. Wat ons betreft zou de vaste water temperatuur van de douches wel wat hoger mogen zijn dan de huidige (35 graden?) temperatuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Raayerhof in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Raayerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Raayerhof scoort een 8.62 uit 10 op basis van 45 reviews.