Camping Raayerhof

35 reviews over Camping Raayerhof in het Nederlands

Kom zeker terug!

Fan. Plantinga
13-6-2018

Twee weken op deze camping geweest en was prima ontvangst, erg vriendelijke beheerster en schoon sanitair en alle voorzieningen waren aanwezig, gratis WiFi en mooie ruime plaatsen , dus een prima verblijf op deze camping!

Leuke schone nette camping vriendelijke ontvangst . Ruime plaatsen en alles prima onderhouden. De toiletten en douches zijn goed schoon. Het is daar goed toeven in een mooie omgeving. Uitstekende plek om te wandelen of fietsen. Een camping waarover ik niets kan bedenken wat niet goed is. We zijn er geweest omdat we het Pieterpad lopen en die in de buurt was. Een aanrader om deze camping eens te bezoeken als je van rust en ruimte houd.

Rustige boerencamping, vriendelijk beheer.

Fam. van Andel
13-5-2018

Rustige camping, vriendelijk beheer. De omgeving biedt mogelijkheden om te wandelen. De camping oogt en ruikt meer als een boerencamping dan als natuurcamping mede doordat er paarden worden gestald. In de tijd dat wij er waren hadden de bomen nog geen blad waardoor het een beetje kaal was. Je hoort wel wat verkeersgeluiden.

Mooirelaxed

Bart
27-9-2017

Mooie en relaxte camping met fantastische gastvrouw.

Ongedwongen sfeer op een boerderijcamping met mooie omgeving om te wandelen.

Lekker rustig

Wilko
24-9-2017

Rustige camping met veel voorzieningen die je mag gebruiken (huiskamer met tv, gasfornuis, koelkast)

Een prachtige, ruim opgezette camping

Bertha nagelhout
11-8-2017

7 toilletten en 5 douches, en altijd schoon. Grote plekken en voor kinderen erg leuk. ,

Vriendelijke camping bij de boer

Jan van de Tonnekreek
5-8-2017

Pinnen niet mogelijk. Drie verschillende grasvelden. De grootste ligt het dichtst bij het sanitair. Sanitair wordt goed schoongehouden. WC-papier aanwezig. Gemengd. 3 douches, 3 of 4 toiletten en 1 urinoir. Ligt in prachtige omgeving met voldoende wandel- en fiets mogelijkheden.

Natuurwinkels zoals het moet zijn. Alle voorzieningen die er moeten zijn maar wel de natuur beleving in acht gehouden. We hadden een fietsvakantie en dit was de topper om te blijven

Als je van de natuur en lekker fietsen houdt

Rob en Marianne Vennix
6-7-2017

We hebben twee weken op deze heerlijke natuurcamping gestaan. Voor Bertha, de eigenaresse, was niets teveel om het de gasten naar de zin te maken. Ook haar dagelijkse gangetje over de camping werd door ons zeer gewaardeerd. Ook voor de gasten in de heel leuke Trekkershut werd veel aandacht aan besteed. Lekker dicht bij Roermond voor een stads tochtje om daarna weer terug te komen in de rust van de camping. Heerlijk! Wij komen zeker een keertje terug.

Rustige ruime camping

Jan en Marjon
18-6-2017

Als je van rust en ruimte houd is deze camping een "must".

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Raayerhof in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Raayerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Raayerhof scoort een 8.43 uit 10 op basis van 35 reviews.