Camping Raayerhof

Camping Raayerhof
8,6

48 reviews over Camping Raayerhof in het Nederlands

De camping is beslist de moeite waard.

Arda en Jan Viester
27-9-2018

Raayerhof is een knusse camping met een gastvrije eigenaresse, Bertha.

De paarden bij de camping geven er een bijzondere sfeer aan.

Het sanitair wordt netjes schoongehouden.

Wel af en toe wat last van de autoweg, afhankelijk van de windrichting.

Het is heerlijk fietsen in de omgeving en een Retailpark is dichtbij met heel veel winkels.

Lieve aardige eigenaresse,

er werd je elke dag een '"Fijne dag gewenst" door haar.

1 Wc in de schuur voor als je even ""Alleen wilt zitten'' hier is over naar gedacht leuk idee vonden wij.

Ruime douchen, overdekte afwasplaats, mooie fietsroutes Vrijbuiter op de fiets te doen(Aldi en Lidl dichtbij)

Een camping om terug te komen, rustig omgeving, wij hadden geen Min punten

En de stoofperen groeiden al lekker aan de bomen, heerlijk zo voor in de herfst, eigenlijk moesten we dan nog even terug komen.

Bertha is een lieve vrouw die het haar camping gasten naar de zin wil maken en DAT lukt.!!

Adres van mensen gekregen die bij ons in Olde Bargen in Dwinger Loo stonden....een aanrader deze camping

Super gastvrij ontvangst

Ivonne
18-8-2018

Super vriendelijk ontvangst . En er werd echt met ons mee gedacht hoe ze het voor ons een onvergetelijke avond konden maken.

Rustig kamperen in het groen

Marianne
11-8-2018

Tijdens de hittegolf vonden we verkoeling op deze bosrijke camping. Gastvrij met de luxe van een koelkast en een recreatie en kookruimte. Aparte velden voor caravans tenten en trekkers. Ligt centraal tussen de steden maar ook aan het pieterpad en vele fietspaden.

Sanitair superschoon maar net genoeg.

Uitstekend bevallen

Bouwe Rijpma
28-7-2018

Geweldige warme ontvangst.

Hele gemoedelijke sfeer. Rustige camping met prima sanitair.

Ruime plekken.

Fantastisch, mooie omgeving, geweldige beheerders

Paul en Sjan
26-7-2018

Hele mooie camping. Super keurig nette sanitaire voorzieningen. Veel extra voorzieningen voor trekkers. Hele fijne duidelijke campingbeheerders. Echt een hele fijne relaxed vakantie gehad in een fantastisch mooie omgeving.

Natuurterrein met een grote pluim!

Netty Roos
25-7-2018

Camping ligt heerlijk rustig en toch dichtbij Roermond en Swalmen. Mooie ruime plaatsen waar je zowel zon als schaduw kunt vinden . Sanitair is prima in orde en brandschoon dankzij de zorgzame gastvrouw. De omgeving is heel divers, zowel de Maasplassen met rivierenlandschap, als de bossen zijn vlakbij.

Heerlijk genoten. Echte aanrader

Mariska van der Meijs
22-7-2018

3 nachten gelogeerd in een podge op de camping. De podge was schoon. De bedden lagen heerlijk. Complete inrichting. We konden grbruik maken van een grote koelkast en de keuken in de recreatieruimte. Douches waren ruim. Toiletten schoon. Heel vriendelijke ontvangst. Grenst aan Het Pieterpad.

Jan van vliet
22-7-2018

Heerlijke rustige camping, direct aan het Pieterpad, super mooie trekkershut, podge.

Prachtige vakantieplaats

Klaas en Herma
4-7-2018

Een mooie, rustige en nette camping met ruime plaatsen en voldoende privacy.

Nette douches en toilletten.

We hadden een prachtige vakantie in een mooi deel van Nederland, ook om te fietsen.

En daarbij een prima gastvrouw op deze camping.

We komen graag nog weer op de Raayerhof.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Raayerhof in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Raayerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.