Camping Boschheide

Camping Boschheide
9,1

7 tips over Camping Boschheide

Bos, 2-7-2018
In Kessel staat een schattig kasteeltje waar je in en omheen kan lopen. Je kunt daar ook koffie drinken. Als je doorfietst naar het pleintje zit er een super ijszaak.
Bos, 2-7-2018
Doe eens een rondvaart met de Veerman. Opstappen in Neer en drie uur lekker varen incl geweldige lunch voor maar 29,- p.p. even googelen en reserveren! Afrekenen en pinnen kan op de boot zelf.
Mieke Schuurmans, 10-7-2015
Roermond, buiten het mooie Outletcentrum een gezellig centrum met leuke betaalbare terrassen. Maak ook eens de wandeling Monumentenroute, je zal verbaasd staan wat je allemaal tegen komt.

Hanneke en Fred, 30-5-2015

Maak gebruik van de app fietsknoop en je kunt heerlijke fietstochten uitzetten in de omgeving van de camping.

Gebruik de camping als basis voor het Pieterpad of het Maas-Niederrheinpad.

Jan & Karin, 28-9-2014

Leuke fietsomgeving.

Roermond is zeker leuk om te bezoeken.

Nico, 24-8-2014

Stadswandeling met gids in Roermond, een aanrader.

Prachtig fietsen in Duitsland naar Brüggen en ook langs de maasplassen. Neem een fietsdrager mee dan kun je in de wijde omgeving prachtige tochten maken.

Nico, 5-5-2014
Prachtige fietstochten mogelijk en veel natuurschoon vlakbij de camping.