Camping Boschheide

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

106 reviews over Camping Boschheide

• 10Paul en Trudy Askamp25-06-2020

Het is thuiskomen een prettige camping .

Heerlijk ...wij kunnen zo ons zelf blijven , rust... je komt hier helemaal bij. De omgeving is prachtig, je hoeft je niet te vervelen. Evelien is een top gastvrouw. Je voelt je hier zo welkom. Voel mij veilig hier, zeker in deze Corona tijd. Evelien en Joep , houden zich strikt vast aan de maatregelen van de RIVM. De sanitaire ruimte is perfect onderhouden . Ze krijgen van ons een 12. 15-6 T/M 27-6- 2020

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Fam Breman15-08-2019

Heerlijk 👍

Heerlijke plek, voor ons een slaapplek op doorreis. Maar.....genoten van de rust en vriendelijke mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Cindy en Carlo Creemers11-08-2019

super genoten

We hebben super genoten van de rust die de camping bied midden in de natuur

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Askamp06-08-2019

top lokatie

Een rustige ruim opgezette camping schoon sanitair zeer vriendelijke en gezellige eigenaresse. mooie omgeving en prima fiets mogelijkheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bert de Bruin09-06-2019

geweldig!

Camping wordt uitgebaat door een erg enthousiaste eigenaresse die op alle details let. Alles is schoon en tot in de puntjes verzorgd. Ruime plaatsen en naast de camping ligt een prachtig natuurgebied. Zowel overdag als 's avonds is er rust.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Peter en Sytske18-05-2019

Voor herhaling vatbaar!

Rustige camping met grote plaatsen. Schoon sanitair. E bike opladen mogelijk en stallen in de schuur. Gezellige campingbeheerster, die veel weet van de omgeving. Veel fiets en wandel mogelijkheden. Heerlijk uit eten in Swalmen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9ano14-09-2018

mooie camping

Mooie camping alleen een halve minuut warm water om je te kunnen douchen is wel wat weinig haal de drukknoppen uit de douches en zet er mengkranen op dat is veel beter dan de drukknop systeem voor de rest een prima camping

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Cor en Annemieke18-08-2018

Rustige, ruime en gastvrije camping.

Een kleinschalige en zeer fijne camping die uitermate geschikt is voor gasten die rust en ruimte zoeken. Betrokken eigenaresse die altijd tijd heeft voor een praatje. Ook de vader van de eigenaresse is veel te zien op de camping en helpt daar waar nodig. Het sanitair is van zeer goede kwaliteit en altijd schoon. Niet de standaard indeling zo je zoveel ziet op campings maar mooie gescheiden douches en toiletten. Tevens kan er, tegen een geringe vergoeding, gebruik gemaakt worden van een wasmachine en centrifuge. De omgeving is erg mooi en bosrijk, zeker aan de Duitse kant. Ook de Maas bied een variëteit en wandel en fietsroutes. (Knooppunt routes). Voor wandelaars en fietsers een prachtige omgeving. Ook steden als Roermond en Venlo zijn op de fiets goed bereikbaar. Al met al is de camping een echte aanrader. Wij hebben er 3 weken met veel plezier gestaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Marike05-08-2018

Schitterende camping

Wij waren hier 2 jaar geleden ook geweest en toen waren wij ook zeer tevreden. We werden hartelijk begroet en ook nog herkend door zowel vader als dochter. We hadden het zelfde plekje gereserveerd als de vorige keer. De heggen om elke plaats geven je privacy en de plaatsen zijn lekker ruim. Sanitair was weer goed schoon. Doordat het mooie dichte douches en toiletten zijn heb je ook daar veel privacy. Wij hebben ondanks de hitte weer genoten van onze vakantie en komen zeker nog terug

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jan en Rieta31-07-2018

Rust ruimte netjes

Keurige camping met een betrokken eigenaresse. Sanitair wordt 3 keer per dag schoongemaakt. Zeker een aanrader voor rust en ruimte.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018