Camping Boschheide

mooie camping

ano,
14-9-2018

Mooie camping

alleen een halve minuut warm water om je te kunnen douchen is wel wat weinig

haal de drukknoppen uit de douches en zet er mengkranen op

dat is veel beter dan de drukknop systeem

voor de rest een prima camping

Rustige, ruime en gastvrije camping.

Cor en Annemieke,
18-8-2018

Een kleinschalige en zeer fijne camping die uitermate geschikt is voor gasten die rust en ruimte zoeken.

Betrokken eigenaresse die altijd tijd heeft voor een praatje. Ook de vader van de eigenaresse is veel te zien op de camping en helpt daar waar nodig.

Het sanitair is van zeer goede kwaliteit en altijd schoon. Niet de standaard indeling zo je zoveel ziet op campings maar mooie gescheiden douches en toiletten.

Tevens kan er, tegen een geringe vergoeding, gebruik gemaakt worden van een wasmachine en centrifuge.

De omgeving is erg mooi en bosrijk, zeker aan de Duitse kant. Ook de Maas bied een variëteit en wandel en fietsroutes. (Knooppunt routes).

Voor wandelaars en fietsers een prachtige omgeving.

Ook steden als Roermond en Venlo zijn op de fiets goed bereikbaar.

Al met al is de camping een echte aanrader. Wij hebben er 3 weken met veel plezier gestaan.

Schitterende camping

Marike,
5-8-2018

Wij waren hier 2 jaar geleden ook geweest en toen waren wij ook zeer tevreden. We werden hartelijk begroet en ook nog herkend door zowel vader als dochter. We hadden het zelfde plekje gereserveerd als de vorige keer. De heggen om elke plaats geven je privacy en de plaatsen zijn lekker ruim. Sanitair was weer goed schoon. Doordat het mooie dichte douches en toiletten zijn heb je ook daar veel privacy. Wij hebben ondanks de hitte weer genoten van onze vakantie en komen zeker nog terug

Rust ruimte netjes

Jan en Rieta,
31-7-2018

Keurige camping met een betrokken eigenaresse.

Sanitair wordt 3 keer per dag schoongemaakt.

Zeker een aanrader voor rust en ruimte.

Voor een keer oke.

Fam. Bos,
2-7-2018

Voor een keer een prima camping. Wel ruimte voor verbetering. Jammer dat de eigenaresse weinig interesse toonde in de bezoeker en de ervaringen op de camping. Hoe wij het vonden daar is niet gevraagd. Misschien een ideeenbus neerzetten?

We hadden het gevoel dat de vader alle tijd in de camping stak en dochter weinig interesse had. Misschien vind het lastig om haar prive leven te mengen met haar taak als eigenaresse van de camping.

Dezelfde haren lagen dagen lang in het doucheputje, terwijl er maar twee douches zijn. De wasruimte met wastafels en douches is open en gemend voor mannen en vrouwen??

Positief was wel het gebruik van de wasmachine en centrifuge, waar ik helaas zelf naar moest vragen. Je betaalt per apparaat wifi, maar het systeem liet het nogal eens afweten. Mooi vertrouwen in betaling van een wasbeurt of ijsje!

Een paar jaar geleden hebben ze een hele goede beoordeling gehad op zoover, maar je moet er wel wat voor doen..

geweldig

Huub,
21-9-2017

Min punten waren er voor ons niet.

De camping ligt er netjes verzorgd bij, midden in da natuur, Sanitair was super netjes en schoon, mooi soort van huiskamer waar je veel info kunt vinden en

Evelien is niet alleen eigenaar maar een super gastvrouw voor haar gasten,

ze is behulpzaam.

We hebben een keer gebruik gemaakt van de warme maaltijd buiten de deur en die was dichtbij en de bakker ook.

Een uitstekende plek om te vertoeven als je van rust en natuur houd want wandel en fiets gelegenheden zijn er genoeg.

Fijne camping voor rustzoekers

Monique,
15-8-2017

Super fijne camping. Zeer vriendelijke Ontvangst. Mooie omgeving. Grote, afgescheiden plekken. Keurig en erg schoon sanitair. Twee douches en toiletten is wat weinig in het hoogseizoen. En doordat de douchekop zo hoog hangt is het ook niet zo'n fijne douche. Maar verder alle lof. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. Eveline is een echte gastvrouw👌🏻

Jacqueline van Riet,
20-7-2017

Prima camping, alleen wat weinig schaduw bij dat hete weer. Maar er staan enkele jonge boompjes.

Heerlijk verblijf gehad.

J&A,
23-6-2017

Geen camping voor kinderen. Zeer goede uitvalsbasis voor fiets-en wandelmogelijkheden.

Voor herhaling vatbaar.

super relax

fam Askamp,
15-6-2017

rust ,ruimte , privacy ,omgeving ,fiets mogelijkheden

twee douche zijn wat weinig ,twee erbij?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boschheide in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boschheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.