Camping Boschheide

98 reviews over Camping Boschheide in het Nederlands

Schitterende camping

Marike
5-8-2018

Wij waren hier 2 jaar geleden ook geweest en toen waren wij ook zeer tevreden. We werden hartelijk begroet en ook nog herkend door zowel vader als dochter. We hadden het zelfde plekje gereserveerd als de vorige keer. De heggen om elke plaats geven je privacy en de plaatsen zijn lekker ruim. Sanitair was weer goed schoon. Doordat het mooie dichte douches en toiletten zijn heb je ook daar veel privacy. Wij hebben ondanks de hitte weer genoten van onze vakantie en komen zeker nog terug

Rust ruimte netjes

Jan en Rieta
31-7-2018

Keurige camping met een betrokken eigenaresse.

Sanitair wordt 3 keer per dag schoongemaakt.

Zeker een aanrader voor rust en ruimte.

Voor een keer oke.

Fam. Bos
2-7-2018

Voor een keer een prima camping. Wel ruimte voor verbetering. Jammer dat de eigenaresse weinig interesse toonde in de bezoeker en de ervaringen op de camping. Hoe wij het vonden daar is niet gevraagd. Misschien een ideeenbus neerzetten?

We hadden het gevoel dat de vader alle tijd in de camping stak en dochter weinig interesse had. Misschien vind het lastig om haar prive leven te mengen met haar taak als eigenaresse van de camping.

Dezelfde haren lagen dagen lang in het doucheputje, terwijl er maar twee douches zijn. De wasruimte met wastafels en douches is open en gemend voor mannen en vrouwen??

Positief was wel het gebruik van de wasmachine en centrifuge, waar ik helaas zelf naar moest vragen. Je betaalt per apparaat wifi, maar het systeem liet het nogal eens afweten. Mooi vertrouwen in betaling van een wasbeurt of ijsje!

Een paar jaar geleden hebben ze een hele goede beoordeling gehad op zoover, maar je moet er wel wat voor doen..

geweldig

Huub
21-9-2017

Min punten waren er voor ons niet.

De camping ligt er netjes verzorgd bij, midden in da natuur, Sanitair was super netjes en schoon, mooi soort van huiskamer waar je veel info kunt vinden en

Evelien is niet alleen eigenaar maar een super gastvrouw voor haar gasten,

ze is behulpzaam.

We hebben een keer gebruik gemaakt van de warme maaltijd buiten de deur en die was dichtbij en de bakker ook.

Een uitstekende plek om te vertoeven als je van rust en natuur houd want wandel en fiets gelegenheden zijn er genoeg.

Fijne camping voor rustzoekers

Monique
15-8-2017

Super fijne camping. Zeer vriendelijke Ontvangst. Mooie omgeving. Grote, afgescheiden plekken. Keurig en erg schoon sanitair. Twee douches en toiletten is wat weinig in het hoogseizoen. En doordat de douchekop zo hoog hangt is het ook niet zo'n fijne douche. Maar verder alle lof. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. Eveline is een echte gastvrouw👌🏻

Jacqueline van Riet
20-7-2017

Prima camping, alleen wat weinig schaduw bij dat hete weer. Maar er staan enkele jonge boompjes.

Heerlijk verblijf gehad.

J&A
23-6-2017

Geen camping voor kinderen. Zeer goede uitvalsbasis voor fiets-en wandelmogelijkheden.

Voor herhaling vatbaar.

super relax

fam Askamp
15-6-2017

rust ,ruimte , privacy ,omgeving ,fiets mogelijkheden

twee douche zijn wat weinig ,twee erbij?

Eigenlijk liever geen review!

Walter
28-5-2017

Eigenlijk zou ik die parel voor mezelf willen houden, maar dat doe ik dan toch weer niet. Gewoonweg schitterend. Het moet gezegd : het weer viel reuze mee, maar ook met gewoon weer of regen is het er, denk ik, heel erg goed.

Leuke plekken, heeeel erg rustig, prachtig om te wandelen en bovenal die Limburgse vriendelijkheid. Het is niet de camping uitbaatster, nee : het is de gastvrouw. Prachtig om te wandelen. Fietsen hebben we niet gedaan, maar ook daarvoor zijn er mogelijkheden te over. Wil je nog iets meer? Roermond en andere interessante plekken zijn vlakbij. Speeltuigen voor kinderen hebben we niet gezien, maar dat hoefde voor onze 2 honden ook niet echt.

Een aanrader die ik liever niet op het internet te grabbel wou gooien.

Zeer verzorgde groene camping.

boonen-vanballaer
19-5-2017

Zeer ruime kampeerplaatsen afgescheiden door haagjes. Prima sanitair . Mooie omgeving om te wandelen of fietsen en bij een dagje regenweer is het outlet centrum in Roermond een leuke bestemming. Vriendelijke ontvangst.goede WiFi ( gratis)kortom een aanrader voor wie van rust en ruimte houdt! En ook het chinees wokrestaurant op +|_ 2 km is prima .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boschheide in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boschheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boschheide scoort een 9.36 uit 10 op basis van 99 reviews.