Camping Boerderijcamping Aan de Grens

Camping Boerderijcamping Aan de Grens

Laatste review

Mooie gras camping met goede sanitaire voorzieningen , Prettige beheerders echtpaar. In het hoog seizoen bespreken een noodzaak. Geen camping voor kinderen tenzij ze heel graag wandelen en fietsen waar de omgeving zich uitstekend voorleent. Wel is er prachtig bosbad vlakbij. erg geschikt voor de wat oudere campeerders.

24 reviews over Camping Boerderijcamping Aan de Grens in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gerriek,
25-8-2018

persoonlijk, bosrijk en schoom

larissa huisman,
21-8-2018

een mooie camping op een mooie rustige plaats. Lekker op het tenten veld gestaan, al was dat wel een dingetje met grotere tenten maar fijne gezellige mensen! zeer net sanitair.

Leuke camping

Jeanne,
28-6-2018

Boerderij camping aan de grens in Swalmen.

Ligt vlakbij Duitsland.

Mooi fiets gebied

Ruime camping plaatsen.

Nette douche.

Oplaadpunt voor e.bike.

Minder punt staat geen speeltoestel voor kinder.

Je bent zo de bossen in om te wandelen

Geweldige camping : wordt erg vol gezet🙁

Miranda,
20-5-2018

Prachtige camping: vriendelijke mensen zeer schoon : mooie omgeving: fijn wandelen/zwemmen voor de hond.

1e veld wel ruime plekken maar met te veel caravans . Er werden teveel caravans geplaatst :op 1 plek 2 caravans is niet fijn.

Jammer voor ons: laatste dag volledig ingebouwd....

Dus sprake van ruime plekken klopt niet.

Voor ons rede om dit bij volgende bezoek op ander veld te willen staan.

Zeer vriendelijk/schoon / fiets en wandel

R.ELSINGA,
16-1-2018

Zeer mooie omgeving zowel fiets als wandelen. alles werd tot in de puntjes verzorgd we zijn er 3 weken geweest , dit jaar geboekt de juni maand

wat een fijne camping

hilde,
20-8-2017

we waren er maar een paar dagen maar heerlijk! Mooie camping,perfect sanitair (super ruime douches) wat te beleven in de buurt en mooie fiets en wandelroutes.

Senioren camping

Bert,
29-7-2017

Geen vertier voor jeugd ,echt senioren op deze camping!

Vriendelijk en behulpzaam echtpaar. Uitstekend en zeer schoon sanitair.

Mooie ruime plaatsen. Fietsroutes starten direct vanaf de camping.

Een echte aanrader.

1 minpuntje: wifi is weliswaar gratis maar (te) sterk wisselend van kwaliteit, terwijl wij het slechts voor e-mail en bezoek van enkele websites ( geen films of tv) gebruiken.

Fantastisch als je wilt fietsen of wandelen.

Jan en Jorien Dorsman
30-8-2016

Alles prima in orde, 3 weken fantastisch naar onze zin gehad. Een aanrader!

het is een mooie nette camping en kindvriendelijk

nico en corrie
10-8-2016

ik wou even reageren op een review, dit klopt niet echt niet ik moet by vertrek altyd betalen en dan de dagen die ik gestaan heb voor derest een mooie rustige camping mooi schoon sanitair kindvriendelijk alleen als de camping volstaat is het gebouwtje waar je kan afwassen een beetje klein voor de rest is het hier goed vertoeven ik kom hier al 5 jaar met plezier gr Nico en corrie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Aan de Grens in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Aan de Grens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.