Camping Boerderijcamping Aan de Grens

Camping Boerderijcamping Aan de Grens
8,7

21 reviews over Camping Boerderijcamping Aan de Grens in het Nederlands

Geweldige camping : wordt erg vol gezet🙁

Miranda
20-5-2018

Prachtige camping: vriendelijke mensen zeer schoon : mooie omgeving: fijn wandelen/zwemmen voor de hond.

1e veld wel ruime plekken maar met te veel caravans . Er werden teveel caravans geplaatst :op 1 plek 2 caravans is niet fijn.

Jammer voor ons: laatste dag volledig ingebouwd....

Dus sprake van ruime plekken klopt niet.

Voor ons rede om dit bij volgende bezoek op ander veld te willen staan.

Zeer vriendelijk/schoon / fiets en wandel

R.ELSINGA
16-1-2018

Zeer mooie omgeving zowel fiets als wandelen. alles werd tot in de puntjes verzorgd we zijn er 3 weken geweest , dit jaar geboekt de juni maand

wat een fijne camping

hilde
20-8-2017

we waren er maar een paar dagen maar heerlijk! Mooie camping,perfect sanitair (super ruime douches) wat te beleven in de buurt en mooie fiets en wandelroutes.

Senioren camping

Bert
29-7-2017

Geen vertier voor jeugd ,echt senioren op deze camping!

Oude reviews (archief)

Vriendelijk en behulpzaam echtpaar. Uitstekend en zeer schoon sanitair.

Mooie ruime plaatsen. Fietsroutes starten direct vanaf de camping.

Een echte aanrader.

1 minpuntje: wifi is weliswaar gratis maar (te) sterk wisselend van kwaliteit, terwijl wij het slechts voor e-mail en bezoek van enkele websites ( geen films of tv) gebruiken.

Fantastisch als je wilt fietsen of wandelen.

Jan en Jorien Dorsman
30-8-2016

Alles prima in orde, 3 weken fantastisch naar onze zin gehad. Een aanrader!

het is een mooie nette camping en kindvriendelijk

nico en corrie
10-8-2016

ik wou even reageren op een review, dit klopt niet echt niet ik moet by vertrek altyd betalen en dan de dagen die ik gestaan heb voor derest een mooie rustige camping mooi schoon sanitair kindvriendelijk alleen als de camping volstaat is het gebouwtje waar je kan afwassen een beetje klein voor de rest is het hier goed vertoeven ik kom hier al 5 jaar met plezier gr Nico en corrie

Prima

Corrie Groen
8-8-2016

Een goed verzorgde camping, stond erg vol, sanitair daarom waarschijnlijk niet altijd even schoon en soms ontbrak het toiletpapier.

Goede ligging van de camping, je kunt alle kanten op: De Maas, Duitsland. Vriendelijke beheerders

Verbluffend

Bos M
    1-7-2016

Verbazend ,nederland,steeds weer,ook hier, bijzonder, de rust, de natuur, de fietsroutes,wandelen direct van de camping,idem fietsen,

grensoverschrijdend,camping was perfect,niets op aan te merken.

eigenaars,slim vrouwke,handig manneke,goed volk derhalve.

Genoten

Fam. Schipper
    25-6-2016

Heerlijk rustige en goed onderhouden camping met ruime plaatsen en overal gratis wifi. Mooie, gedeeltelijk nieuwe, toiletvoorzieningen. Ondanks de vele regen, geen last van wateroverlast gehad. Op de camping zelf is geen enkele vorm van vertier, dus vaak niet aantrekkelijk voor kinderen. Wel dichtbij een bosbad, verschillende kleine restaurantjes en een winkel met beperkt assortiment, waar broodjes besteld kunnen worden. (Hebben lekkere vlaaitjes!). Supermarkt op fietsafstand. Geweldig fietsen en wandelen in de directe omgeving. Ligt tegen de grens met Duitsland, vandaar de naam, daar is het soms wel redelijk wat klimmen. Tip: haal bij het locale VVV agentschap een fietskaart, met grensoverschrijdende knooppunten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Aan de Grens in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Aan de Grens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Aan de Grens scoort een 8.69 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: