Vakantiehuis Hommelheide Daelebroeck 113

9 reviews over Vakantiehuis Hommelheide Daelebroeck 113 in het Nederlands

Top weekend!

BBS
28-8-2017

Zeer groot vakantiepark van vele gemakken voorzien. We hadden een 12-persoon vakantiehuis in het nieuwe gedeelte tegenover de kinderboerderij. Het huis (nr. 834) was uitstekend en sfeervol ingericht. De slaapkamers zijn ruim en ook beschikt het huis over een 3-tal badkamers. Prima bedden en voldoende kastruimte. De schoonmaak had iets beter gekund maar daar viel mee te leven. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de zwemvijver en in de speeltuin. Ook de trampoline naast de supermarkt viel in de smaak. Kortom een prima park en zeker voor herhaling vatbaar.

Kai goed

Wil van den Hoek
6-5-2017

Erg leuk park kwa omgeving leuk dieren parkje voor de kids.

Goede en lekkere snack in de snackbar.

Leuk kroegje.

Winkel supermarkt is mooi geworden.

niet te groot maar wel fijn zwembad.

Chalet keurig schoon.en leuk tema afrika ingericht.

Hele mooi omgeving.

best wel centraal gelegen trips naar Roermond/Sittard en |Maasstricht.

Met vriendelijke groet

Fam van den Hoek.

super mooi en groot

Gerrie Westrik
5-5-2017

mooie omgeving.

in Kerkrade prachtige dierentuin!!!

bij Roermond schitterend klein kasteeltje "Hattem"

prachtig park!!!

Mooi ruim huis

Fam wouters
17-3-2017

Leuk park. Veel te doen voor kinderen

Nooit meer

Jacob brouwer
26-9-2016

Omdat we een hondje meenamen ging het bij het boeken al fout en konden niet het onderkomen krijgen wat we voor ogen hadden en werd ons een alternatief aangeboden.

Bij aankomst op het resort was dit alternatief een minimalistisch onderkomen welke van binnen en van buiten in slechte onderhouden staat was. Tot onze grote verbazing zagen we dat er nog veel huisjes leeg waren waar een huisdier was toegestaan en in veel nettere staat waren.

Tevens waren er mensen die daar permanent verblijven en steeds ongevraagd bij dit onderkomen heen en weer liepen en zo onze privacy schonden. Bij vertrek dit ook aangegeven bij de receptie en werd ons verteld dat we direct melding hadden moeten maken en dat we dan een ander onderkomen hadden kunnen krijgen. Echter ben ik van mening dat als je een weekje wil boeken bij een gerenomeerd park dat dit vanaf het begin netjes wordt geregeld en niet door eerst je beklag te moeten doen.

Prima woning en prima park

J.
20-9-2016

Mooi park, mooie woning goede kwaliteit voor een redelijke prijs. (Geen verborgen extra's) Zeer geschikt voor kinderen.

nooit meer

akeies
23-5-2016

Het is een rumoerig park .

het sjalet waar wij in zaten was smerig

Gr.Andre, Eigenaar, 25-6-2016
Ons huis is geen chalet maar een 12 persoons stenen huis dus waarschijnlijk zit u op de verkeerde zooversite

jammer dat de straatemakers niet klaar waren zodat wij door hel losse zand naar binnen moesten.

ook jammer dat we maar 1 wastafel hadden met 10 pers. toch weinig.

Andre, Eigenaar, 25-6-2016

Waarschijnlijk zat u niet in ons huis

Wij hebben 2 badkamers en wastafels.

Probeer de volgende keer huis 807

Geweldig!

Rens Merry
26-7-2015

1 woord geweldig! Zeer mooie omgeving! Goed verzorgd! Perfect voor kinderen! En zeer mooie tuintjes!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hommelheide Daelebroeck 113 in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hommelheide Daelebroeck 113 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hommelheide Daelebroeck 113 scoort een 7.61 uit 10 op basis van 9 reviews.