Vakantiehuis
Weer vandaag18°
9,1

4 reviews over Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg) in het Nederlands

zeer goed uitgerust chalet met......

Cor en Elly Rodenburg
30-9-2015

hallo Ingrid en Jordan,wij zijn haast aan het einde van een fantastisch verblijf van een maand in jullie chalet.De omgeving is prima en zeer goed te ontdekken .Duitsland en België zijn vlakbij en daar we een maand in jullie chalet verbleven en veel steden en stadjes hebben bezocht ,hebben we goed kunnen profiteren van de lage benzineprijzen in Duitsland [€124,9 tot €1,32,9 ] Het chalet was goed schoongemaakt[14-08] en de gril bakoven en de magnetron,vaatwasser en het kookeiland hebben bijgedragen aan een aangenaam verblijf.De tuin was perfekt gelegen voor zonaanbidders en een sloot voor de vissers.Ik heb zelf heel veel gevaren op het meer met mijn Riva Ariston rc.[zie foto`s],en het zwembad was gevuld met heerlijk warm. water

Gereisd Met partner in september 2015

Prachtig met smaak ingericht chalet

Henk Vial
21-7-2014

Geweldig mooi nieuw chalet met alle benodigde voorzieningen voor een fijne vakantie. Heel veel ruimte in het chalet en een fijne mooie grote tuin. De huurders staan huisdieren toe dus dat was ook geweldig hierdoor kon de hond ook mee. De inrichting is met smaak gedaan en we voelden ons direct thuis. Home is where the heart is! dus ook in dit chalet. Ruime parkeerplaats bij het chalet. Het park ziet er verzorgd uit en er is een wasserette op het park vlak bij het chalet. Er zijn voldoende speelplaatsen voor kinderen en er is een buiten en binnenzwembad op het park aanwezig. Alles boven verwachting. De bedden slapen heerlijk. Het chalet staat op een hele mooie plaats en hierdoor konden we ook de hele dag volop genieten van de zon. De luifel aan het chalet is heerlijk om zo af en toe lekker in de schaduw te kunnen zitten. Veel tot laat in de avond buiten gezeten onder de luifel. Vanuit het chalet mooie uitstapjes gemaakt. Hier komen we zeker nog een keertje terug!!

Gereisd Met partner in juli 2014

Uitmuntende lokatie

bianca coenen
20-7-2014

Perfecte locatie. Schitterend chalet met smaak ingericht. Riante tuin waar ook kind en dier van kunnen genieten. Alles nog nieuw en netjes. Chalet is volledig ingericht met alle benodigde apparatuur dus volop genieten van je vakantie.Zeker een aanrader bij familie en vrienden. Een plekje waar je rustig kunt genieten van de natuur en waar je vanuit het chalet vele mooie uitstapjes kunt maken. Ook het park heeft veel faciliteiten voor zowel volwassenen als ook kinderen. Voor herhaling vatbaar! Valt in zijn geheel niets op aan te merken. Top!!!!

Gereisd Met partner in juli 2014

mooi nieuwe challet

m slabbekoorn
4-7-2014

mooi goed gelegen mooi uitzicht in bosrijk omgeving goede uitval basis voor wat betreft uitstapjes personeel was klantvriendelijk het restaurant is mooi modern alleen jammer dat er geen huisdier binnen mag

Gereisd Met partner in juni 2014

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg) in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg)