Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg)

Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg)

9.1Fenomenaal

Nederland, Limburg, Susteren

9.1Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg)

• 9Ilse07-08-2017

Aanrader

Wat een heerlijk huis met prachtige keuken en mooie grote tuin. Ligt aan een watertje en heeft zelfs twee terrassen, beide met een tuinset. Het huis is erg ruim van binnen en heeft veel berg- en kastruimte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Esther07-11-2015

Het huisje en het park waren subliem!

In de zomer een geweldig mooie waterplas met strand en glijbanen. Ook enorme visvijvers en nog heel veel speelplekken voor kinderen. En ook aan de volwassenen is gedacht.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

• 10Cor en Elly Rodenburg30-09-2015

zeer goed uitgerust chalet met......

hallo Ingrid en Jordan,wij zijn haast aan het einde van een fantastisch verblijf van een maand in jullie chalet.De omgeving is prima en zeer goed te ontdekken .Duitsland en België zijn vlakbij en daar we een maand in jullie chalet verbleven en veel steden en stadjes hebben bezocht ,hebben we goed kunnen profiteren van de lage benzineprijzen in Duitsland [€124,9 tot €1,32,9 ] Het chalet was goed schoongemaakt[14-08] en de gril bakoven en de magnetron,vaatwasser en het kookeiland hebben bijgedragen aan een aangenaam verblijf.De tuin was perfekt gelegen voor zonaanbidders en een sloot voor de vissers.Ik heb zelf heel veel gevaren op het meer met mijn Riva Ariston rc.[zie foto`s],en het zwembad was gevuld met heerlijk warm. water

Gereisd met partner in september 2015

• 9M. Spierings12-08-2014

Geweldig Chalet

Hallo Jordan en Ingrid. Wij hebben twee weken in jullie Chalet gezeten. In een woord GEWELDIG. Wij hopen dat iedereen die dit huurt zuinig zal zijn op jullie spulletjes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Henk Vial21-07-2014

Prachtig met smaak ingericht chalet

Geweldig mooi nieuw chalet met alle benodigde voorzieningen voor een fijne vakantie. Heel veel ruimte in het chalet en een fijne mooie grote tuin. De huurders staan huisdieren toe dus dat was ook geweldig hierdoor kon de hond ook mee. De inrichting is met smaak gedaan en we voelden ons direct thuis. Home is where the heart is! dus ook in dit chalet. Ruime parkeerplaats bij het chalet. Het park ziet er verzorgd uit en er is een wasserette op het park vlak bij het chalet. Er zijn voldoende speelplaatsen voor kinderen en er is een buiten en binnenzwembad op het park aanwezig. Alles boven verwachting. De bedden slapen heerlijk. Het chalet staat op een hele mooie plaats en hierdoor konden we ook de hele dag volop genieten van de zon. De luifel aan het chalet is heerlijk om zo af en toe lekker in de schaduw te kunnen zitten. Veel tot laat in de avond buiten gezeten onder de luifel. Vanuit het chalet mooie uitstapjes gemaakt. Hier komen we zeker nog een keertje terug!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10bianca coenen20-07-2014

Uitmuntende lokatie

Perfecte locatie. Schitterend chalet met smaak ingericht. Riante tuin waar ook kind en dier van kunnen genieten. Alles nog nieuw en netjes. Chalet is volledig ingericht met alle benodigde apparatuur dus volop genieten van je vakantie.Zeker een aanrader bij familie en vrienden. Een plekje waar je rustig kunt genieten van de natuur en waar je vanuit het chalet vele mooie uitstapjes kunt maken. Ook het park heeft veel faciliteiten voor zowel volwassenen als ook kinderen. Voor herhaling vatbaar! Valt in zijn geheel niets op aan te merken. Top!!!!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8m slabbekoorn04-07-2014

mooi nieuwe challet

mooi goed gelegen mooi uitzicht in bosrijk omgeving goede uitval basis voor wat betreft uitstapjes personeel was klantvriendelijk het restaurant is mooi modern alleen jammer dat er geen huisdier binnen mag

Gereisd met partner in juni 2014

Vakantiehuis Hackfort de Luxe 526 (Europarcs Resort Limburg) info