Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg

Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg
7,3

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Limburg voor je op een rij gezet:

1102 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fijne vakantie met gezin en hond

Marieke
22-7-2018
  • Onderkomen7

Nou echt alle slechte recensies zijn waanzin. Een heerlijk huisje met een hele vrije tuin aan t water. Receptie en personeel heel vriendelijk en een heerlijk mooi terras aan t water waar je overdag en s avonds goed kan vertoeven. Het enige wat ik zelf een minpuntje vind is idd het kleine buitenzwembad voor de peuters. Dat kan wellicht wat schoner. En iets meer ligbedjes bij t zwemmeer zou heel fijn zijn. maar dat je zwemmersjeuk krijgt van het meer? Mijn kids nergens last van! Goed afspoelen en klaar. Leuke animatie en kinder water springkussens etc. Heerlijke week gehad en elke avond buiten kunnen eten. Huisjes heerlijk verspreid van elkaar veel bos en wandelgebieden!

Nooit meer kansloos

Mandy
20-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Snackbar die pas om 14:00 open gaat dan denk ik hoe dan? Als je smiddags ff iets wilt eten dan heb je pech..zwembad verouderd buiten ..toilettem veel te ver uit elkaar..je ziet op internet toch echt 4 glijbanen ..helaas is dit niet zo de 3 andere werken niet kan echt niet!!

mooi en goed onderhouden park met veel vertier

M.B Linssen
30-6-2018
  • Onderkomen9

mooi park goed onderhouden mooie ligging vriendelijk personeel

Fantastisch!

Regien Oplaat
23-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Geweldig park, mooi aangelegd, prachtig huis, vriendelijk personeel en goede service. Wij hebben een week mogen verblijven op het park waar we van genoten hebben.

Nooit meer

Jan stoffels
19-6-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Niet heengaan!!

Nog nooit zo'n ranzige bedoeling aangetroffen, 2x van huisje gewisseld en alsnog dikke prut. Huisjes worden niet schoongemaakt voor aankomst nieuwe gasten, op tafel stond een kaartje met een laatste schoonmaakdatum. 5 weken geleden. Ja er was niemand geweest in de tussentijd.....je kijkt toch voor er nieuwr gasten komen of iets in orde is of niet..? Hadden ze alle poepvlekken op de gehele toilet incl. R

Ramen ook gezien. Voor mensen die in alle rust hier vakantie willen vieren, ik raad het af. Dit is een AZC centrum voor polen, roemenen en bulgaren geworden. De hygiene is zeer slecht en afspraken worden niet nagekomen. Ze handelen nog trager dan dat ze praten in Limburg..helaas maar waar. Boxsprings heb ik ook niet gezien, alleen maar pijnlijke matrassen. Jammer dat men alleen maar uit is op ordinair geld verdienen ipv service te verlenen, voor mij nooit weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super

Ben janse
18-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Gezellig huisje en vriendelijk personeel

Nooit meer

Rijks
11-6-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Het weekend van 1 juni tm 4 juni met de hele familie in huisje 521 verbleven. Naast ons huisje zijn bouwvakkers op zaterdag de hele dag bezig geweest met het plaatsen van een dakkapel. Deze mannen vonden het reuze interessant wat er bij ons te "zien" was. Privacy was ver te zoeken. Zaterdagavond voor het eerst tv aangehad en alleen ned 1, 2 en 3 deden het, rest was geblokkeerd. Als afsluiter heeft iedereen van ons die in het natuurwater gezwommen heeft "zwemmersjeuk" opgelopen. Na bezoek van de huisarts is dit duidelijk geworden. Hiervan was 1 week voordat wij er kwamen al melding gemaakt bij de receptie. Tig malen telefonisch contact gezocht met Europarcs maar zij geven niet thuis. Enige reactie was dat we bericht kregen van het waterschap. Niet eens een berichtje van wat vervelend dat dit jullie overkomen is. Afgelopen week nog een brief gestuurd naar Europarcs met de diverse klachten maar wederom geen gehoor. Klantvriendelijkheid ??

nooit meer

mark van schooten
9-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

algemeen genomen was het heel gezellig, maar

de matrassen stonken en waren oncomfortabel

het huisje was niet goed opgeruimd toen we aankwamen, we hebben het zelf schoon moeten maken

en het stikt er van de buitenlandse arbeiders( voornamelijk polen)

en voor deze accomodaties betaal je dfan 200 euro, het was wel een fijne vakantie maar er waren ook genoeg minpunten.

ik raad dit park niet aan door de spartaanse omstandigheden.

Fantastisch.

Mulderij
1-5-2018
  • Onderkomen10

De uitstraling van het park is goed. Bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. We hadden een villa gehuurd aan het water met een vlonder wat grenst aan de plas. Heerlijk rustgevend uitzicht en voor de kinderen een avontuur. We waren er de eerste week van de mei vakantie en toen was er nog geen animatie, maar de kinderboerderij (met de boer Huib die 2x per dag kwam) en de man met zijn paard waar de kinderen een rondje op mochten, het zwembad, de trampoline en de speeltuin een goed alternatief.

De kinderen vonden het een fantastische week! Wij genoten vooral van het mooie huis, de rust, het goede eten en de lekkere wijn. Verder ook heel centraal gelegen bij Roermond, Maastricht en Valkenburg. Winkelen is top. Ook is de route naar Maastricht, door de landerijen, een aanrader en dan een lunch of kop koffie in een kasteel of landhuis .

Wij vonden het heerlijk en komen zeker terug. Bedankt!

Schoonmaak kan veel beter!

Chris
29-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Prachtig aangelegd park, park is schoon en netjes in tegenstelling tot ons huisje. We kregen eerst huisje 643 was erg smerig met schimmel op de muren. Ander huisje gevraagd en gekregen nu 612 was iets beter maar ook daar smerig er was alleen op het zicht schoongemaakt, dus toen maar zelf aan de slag. Ook wat achterstallig onderhou erg jammer want huisjes zijn op zich hartstikke mooi. Personeel zeer vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg scoort een 7.34 uit 10 op basis van 1107 reviews.