Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg

6,6

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten6,5

Omschrijving
Een verblijf in eigen land bij het goed verzorgde park Europarcs Resort Limburg in Susteren. Hier verblijf je in een vakantiewoning aan het water. Bij minder warme dagen geniet je van het binnenzwembad en voor de zomerse dagen is er een recreatiemeer. Het park is rustig gelegen op een half uurtje rijden van Roermond.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Limburg voor je op een rij gezet:

1123 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in het Nederlands

Super

Van der Giessen,
9-11-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Mooi park, verzorgd, schone mooie accomodaties!!

Geweldig!

Gerd Casteels,
2-11-2018
  • Activiteiten9

Alles is ter plaatse, proper en goed onderhouden.

Onze kindjes waren 9, 7, 7, 6, 5 en 5 jaar. Het was super, zowel in ons huisje (voldoende ruimte) als in het park. De keuken was comfortabel ingericht en voldoende huisraad. We zijn reeds 2x in Lochem geweest, 1x in Brunssum en nu in Susteren.

Zeer geschikt voor te verblijven met kinderen

Y.van kempen*,
25-10-2018
  • Activiteiten9

Er wordt erg veel gedaan voor de kindere. Ook veelspeeltoestellen en leuke hkinderboerderij en zwembad binnen en zomers een buiten meer om in te zwemmen

Ga hier niet heen!

fam. Segeren,
14-10-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

Om met de pluspunten te beginnen: het is een rustig gelegen mooi park. Goed bijgehouden. Personeel was vriendelijk, ook bij het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Bij binnenkomst in ons huisje hing er een verschrikkelijke rioleringslucht die uit de douche op de benedenverdieping kwam. Ramen open en maar hopen dat het beter zou worden. Niet dus. We zijn van ellende boven gaan slapen. Ons huisje bleek op 10.09 schoongemaakt te zijn terwijl we 21.09 aankwamen! Spinnenwebben zo groot als voetballen. Eerst maar schoongemaakt. Al snel bleek dat er veel Oost Europese arbeidsmigranten op het park verbleven. Overdag liepen ze in groepen met kratten bier te sjouwen met als resultaat

's-nachts veel herrie en een hoop op-en-neer gerij. Uitslapen of uitrusten was er niet bij. Europarcs moet óf kiezen voor arbeidsmigranten óf voor recreanten. Beide is geen succes.

Heerlijk om te relexen

Monique Otto,
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het is een rustig park waar je heerlijk kunt relexen,het huisje was fijn, wat schoon moet zijn was schoon , de tuin was zalig, lekker aan het water ,lekker privé .

Heerlijk rondgewandeld met ons hondje.

Minpuntjes zijn , dat er buiten het restaurant op het park (waar je niet naar binnen mag met een hondje)en een kleine super markt, niets te doen is verder .

En de Polen die er verblijven om hier te werken , konden in de avond nogal luidruchtig zijn,verder geen last van.

Mooie locatie maar voelde me niet welkom

Piet,
  • Activiteiten1

De accommodatie en omgeving mooi. Weer zat ook mee. Kinderboerderij leuk. Jammer van sluitingstijden zwembad en winkel. Het 'gedrag' van het personeel was niet klantvriendelijk. Voelde me niet welkom. Werd niet geholpen bij lekkages. Auto mocht niet bij het huis. Heel intimiderend werden we toegesproken door een beveiliger want we mochten buiten niet praten of lachen terwijl elders een feest aan de gang was. Valse beschuldiging van te hard rijden. Geen bbq met houtskool wel elektrisch. Kortom de toon is op een zeer onvriendelijke manier gezet en voelde me erg ongemakkelijk. Had de indruk dat het personeel wat overspannen was en ons verwarde met anderen die wel de regels aan hun laars lapte. Heb er een vieze 'bijsmaak' aan overgehouden en zijn eerder weggegaan.

Nooit meer

Dame uit Zeeland,
  • Activiteiten1

Nooit meer! Huis en omgeving mooi. Maar service waardeloos. 3huisjes naast elkaar kon niet. Maar de buurvrouw vertelde dat zij een ander huisje wilde. Waarom heeft de medewerker niet de best gedaan en had ze 4 huisjes tevreden kunnen stellen. Sportveldje kon je niet vooraf reserveren. Bij aankomst kregen we te horen dat je het vooraf moest reserveren?! Lekkages in het huis werd niet verholpen. Er stond een emmer onder de lekkage en da wast en douche kapot?! Zwembad pas om 11.00 uur open en glad. Winkeltje sluit al om 14.00 uur. Mochten 2 auto's bij het huis terwijl er 5 mochten staan?! Kregen officiële waarschuwing en bij nog overlast er uitgezet?! terwijl we als groep buiten zaten te praten en te lachen. En eindje verder was er een feest! Valse beschuldigingen voor te hard rijden terwijl we daar niet eens waren?! Bbq 'rookte' te veel liever elektrisch?!Kortom we voelden ons niet welkom, erg teleurstellend. We zijn ook eerder weggegaan.

we gaan zeker nog een keer terug

T van der windt,
21-9-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

mooi park om tot rust te komen in september

Fantastisch.

Dick,
7-9-2018
  • Onderkomen8

Net onderhouden park. Mooie ligging in het smalste stukje Nederland, je bent zo in Duitsland of Belgie. Mooie accommodatie, we hadden een Velthorst 4. Alles aanwezig op het park, supermarkt, restaurant, snackbar, wasserette.

prachtig park voor herhaling zeker aan te bevelen

theo linssen,
2-9-2018
  • Activiteiten9

mooi en goed onderhouden park met bijna nieuwe vakantie woningen en chalets

vriendelijk en behulpzaam personeel

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.