Vakantiepark
6,6

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen6,8

Omschrijving
Een verblijf in eigen land bij het goed verzorgde park Europarcs Resort Limburg in Susteren. Hier verblijf je in een vakantiewoning aan het water. Bij minder warme dagen geniet je van het binnenzwembad en voor de zomerse dagen is er een recreatiemeer. Het park is rustig gelegen op een half uurtje rijden van Roermond.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Limburg voor je op een rij gezet:

1128 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in het Nederlands

weet niet of we nog terug komen

Sjietha,
4-2-2019
  • Onderkomen8

Het huisje was niet schoon, matras te groot voor het bed zodat je eruit valt. Jaloezie kapot die viel op mijn hoofd, maar die werd wel gelijk gemaakt. Er was op de douche een riool stank. En de receptie deed er achter af niets mee. Wij hebben zelf schoongemaakt omdat we prachtig huis hadden maar niet weer mensen over de vloer wilde. Echte min punten. Voor de rest was het er prachtig.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Prima vakantie

Fam. Rodenburg,
30-12-2018
  • Activiteiten7

De eerste dag heerlijk gegeten in het Restaurant op het park, erg vriendelijk personeel. We moesten wat langer wachten op ons eten en kregen een gratis drankje aangeboden. Voor kinderen een leuk park, veel speeltuintjes, funclub, springkussens en niet te vergeten de dierenweide. Ook een zwembad maar die is wel vrij klein voor zo'n groot park. Het huisje (12 pers.) was heerlijk ruim, alleen de koelkast was niet echt ingesteld op 12 personen. Koelkast was voor ons echt te klein terwijl wij maar met z'n 8en waren. Schoonmaak van het huisje kan ook beter. Bij aankomst lagen er overal doden vliegen ook de tegels in de badkamers waren niet erg schoon. Verder prima huis met ook fijne en ruime slaapkamers. Omgeving van het park is mooi en er is genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fijne midweek met gezin tijdens de Kerst

Henk,
28-12-2018
  • Activiteiten6

Vriendelijk ontvangst. Leuk park en sfeervol huisje (12 pers.) Mooie ligging aan t meer.

Ruime slaapkamers met prima bedden.

De ramen zemen zou geen luxe zijn geweest. Niet echt aantrekkelijk om naar buiten te kijken met t zonnetje erop.

Wel wat achterstallig onderhoud te doen in huisje. (Geen deur gangkast en geen slot op toilet). Ook een tweede koelkast zou fijn zijn.

Verder leuk zwembad..niet groot en hygiëne matig!! (Zou wat eerder/langer open mogen zijn.

Maar heel fijn gehad ook omdat t weer heerlijk was.

En de (klein-) kinderen genoten van het voederen vd dieren smorgens en het luchtkussen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Direct boeken

Mooi park maar geen tweede keer voor ons.

Marlies,
28-12-2018
  • Onderkomen7

Het park zelf is goed onderhouden . Personeel vriendelijk . Veel te doen in de omgeving designer outlet roermond , of een dagje maastricht is een aanrader . Bij aankomst op het park goed geholpen alleen het huisje zoeken ging lastig want op 9 van de 10 Lodge's staan geen nummers ! Bij binnenkomst stond er een kaartje dat het huisje 1,5 maand geleden voor het laatst is schoongemaakt . Enorm veel stof onder de bedden en haarelastiekjes,snoeppapiertjes , kruimels van de vorige gasten. Dit is een flink minpunt .

Gereisd met partner in december 2018

was super

c v d gragt,
23-12-2018
  • Activiteiten9

heel goed mooi huis heel mooie omgeving heerlijk gegeten

Gereisd met vrienden in april 2017

Super

Van der Giessen,
9-11-2018
  • Activiteiten8

Mooi park, verzorgd, schone mooie accomodaties!!

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig!

Gerd Casteels,
2-11-2018
  • Activiteiten9

Alles is ter plaatse, proper en goed onderhouden.

Onze kindjes waren 9, 7, 7, 6, 5 en 5 jaar. Het was super, zowel in ons huisje (voldoende ruimte) als in het park. De keuken was comfortabel ingericht en voldoende huisraad. We zijn reeds 2x in Lochem geweest, 1x in Brunssum en nu in Susteren.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Zeer geschikt voor te verblijven met kinderen

Y.van kempen*,
25-10-2018
  • Activiteiten9

Er wordt erg veel gedaan voor de kindere. Ook veelspeeltoestellen en leuke hkinderboerderij en zwembad binnen en zomers een buiten meer om in te zwemmen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Ga hier niet heen!

fam. Segeren,
14-10-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

Om met de pluspunten te beginnen: het is een rustig gelegen mooi park. Goed bijgehouden. Personeel was vriendelijk, ook bij het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Bij binnenkomst in ons huisje hing er een verschrikkelijke rioleringslucht die uit de douche op de benedenverdieping kwam. Ramen open en maar hopen dat het beter zou worden. Niet dus. We zijn van ellende boven gaan slapen. Ons huisje bleek op 10.09 schoongemaakt te zijn terwijl we 21.09 aankwamen! Spinnenwebben zo groot als voetballen. Eerst maar schoongemaakt. Al snel bleek dat er veel Oost Europese arbeidsmigranten op het park verbleven. Overdag liepen ze in groepen met kratten bier te sjouwen met als resultaat

's-nachts veel herrie en een hoop op-en-neer gerij. Uitslapen of uitrusten was er niet bij. Europarcs moet óf kiezen voor arbeidsmigranten óf voor recreanten. Beide is geen succes.

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk om te relexen

Monique Otto,
6-10-2018
  • Activiteiten6

Het is een rustig park waar je heerlijk kunt relexen,het huisje was fijn, wat schoon moet zijn was schoon , de tuin was zalig, lekker aan het water ,lekker privé .

Heerlijk rondgewandeld met ons hondje.

Minpuntjes zijn , dat er buiten het restaurant op het park (waar je niet naar binnen mag met een hondje)en een kleine super markt, niets te doen is verder .

En de Polen die er verblijven om hier te werken , konden in de avond nogal luidruchtig zijn,verder geen last van.

Gereisd met partner in oktober 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.