Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg

7.3Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.1Activiteiten
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Limburg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Een verblijf in eigen land bij het goed verzorgde park Europarcs Resort Limburg in Susteren. Hier verblijf je in een vakantiewoning aan het water. Bij minder warme dagen geniet je van het binnenzwembad en voor de zomerse dagen is er een recreatiemeer. Het park is rustig gelegen op een half uurtje rijden van Roermond.

1196 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg

• 5Frank12-01-2020

Deze accommodatie nooit meer

Accommodatie 601 is geen aanrader achterstallig onderhoud meubilair, Uitgeleefd geen sfeer jammer van deze accommodatie want deze was nog niet oud We hebben naar tevredenheid al menige parken van euro parcs bezocht maar deze accommodatie viel erg tegen

Gereisd met partner in januari 2020

• 4Marieke04-01-2020

Nooit meer, te klein te duur!

We hadden met 13 personen een 14 persoonshuis, erg klein voor zoveel volwassen mensen! 2 wc’s waarvan 1 op een badkamer echt veel te weinig. En veel te duur, blijkt later, we hadden betijds geboekt, een week later was het huis al €300 goedkoper, gebeld naar Europarcs, (ook omdat de mevrouw die ik aan de telefoon had zei dat het het laatste huis was) maar nee ze konden niets voor ons doen, heel jammer, nog een mail gestuurd maar nooit meer iets van gehoord!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Yvonne de Haze03-01-2020

Voor herhaling vatbaar

Leuke verschillende chalets, doen nieuw aan, ruime tuin er omheen, zeer rustig park. (is wel winter, maar toch) Elke ochtend heerlijke verse broodjes. Prima park.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9Angelique18-11-2019

Super

Mooie ligging, vriendelijk personeel en een hele fijne sfeer.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 4De vries13-10-2019

Nooit meer, niet boeken!

Park is groot, groen en netjes. Bij aankomst voor de allereerste keer in de file moeten staan om überhaupt het park op te komen! Eerste avond in het restaurant gegeten, geen aanrader. Kleine portie saté op prutje van prei of kool (nobody knows!) Met kerrieachtige "atjar", kroepoek en patat. Klein potje Heinz mayonaise (getver) voor teveel geld. Kleine en smalle bedden met kutmatrassen. 2 nachten om 4 uur wakker gekraaid door hanen die in de bomen achter ons huisje op stok gingen!! De een steekt de ander aan, gekraai gaat langdurig het hele park over. Dit weten ze ook op het park maar blijven ze angstvallig stil over. Kortom, wij zijn op zondagochtend vertrokken. Ondanks toezeggingen 1 nacht toeristenbelasting NIET terug gestort gekregen. Vooral niet doen als je graag normaal wil slapen!

• 3Eetgelegenheden

• 8Ligtelijn07-10-2019

Super!

Afgelopen weekend hier geslapen in een 4 persoons huisje. Lekker schoon,ruim en heerlijke bedden!!! Zaterdag avond gegeten in het restaurant wat boven verwachting lekker was en waar we zeer aardig werden geholpen. We willen zeker nog eens terug met mooi weer zodat we lekker in het meer kunnen zwemmen.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Sandra04-10-2019

Fijn!

Het park is lekker groot en heeft alles om je een dag te vermaken, ook als het weer niet meezit!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 5huub28-09-2019

niiet meer daar

het huisje kwam totaal niet overeen met de foto tijdens boeken.Een volgepropte huiskamer die bij aankomst niet schoon was diverse langpoot muggen lagen verspreid over de vloer. Inventaris ver van compleet b.v. 1 eierdop voor 6 personen. De terras deur kon niet met een sleutel op slot,spotje in de keuken hing aan de draadjes uit het plafond.in de ouder slaapkamer stond een nachtlamp maar er was geen stopcontact in de buurt vinden hangertjes in de hangkast waren van de c&a maar dan kindermaatjes waardoor er door ons niets opgehangen kon worden,een eetkamer stoel moest midden in de kamer blijven staan omdat er geen plek was aan de tafel,kapotte stoel leuning,last van buren die uit oost Europa kwamen,maar dat is ons al meer overkomen op parken, wie moeten daar dienen als oppas

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 6Vos20-09-2019

Niet meer hierheen

Het park was mooi. Maar het huisje echt slecht..klinken vielen uit deuren.konden niet dicht.laminaat was kapot. Geen rookmelder. Alles behalve schoon. Echt jammer. We hebben ons prima vermaakt. Maar het huisje was echt een tegenvaller.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Paul Janssen19-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Hadden een week lang Hackfort 4 geboekt. Super vriendelijke receptie. Kregen huis nr 147. Ruime zitgelegenheid. Super schoon. Grote keuken. Oven. Vaatwasser. Zeer ruime slaapkamer met 3 schuifwanden en 1 kleine kamer. Overdekt terras met goede tuinstoelen en kussens. Zeer net park en goed onderhouden. Restaurant 2 keer prima eten gehad voor een redelijke prijs. Moeten we iets te klagen hebben. Ja. 1 lamp in de kamer van de 6 defect. Volgende ochtend al gerepareerd.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

135 tips over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg

• Hans van den Heuvel, 03-05-2014

Ga beslist naar Gaia Zoo in Kerkrade, een verrassend mooi gelegen dierentuin.

• Ingrid, 27-05-2014

Er lopen vele wandel- en fietstochten, waarvoor bij de receptie kaarten verkrijgbaar zijn! Mooie uitvalsbasis voor een dagje Valkenburg of Maastricht!

• L. Koekoek, 24-04-2014

Ga een dagej naar Roermond. Je hebt er een geweldige designer outlet. Je kunt je auto daar parkeren voor EUR 3,= per dag en vanuit de designer outlet (poort onderdoor bij La Place en dan tunnetje door) loop je binnen een paar minuten naar de gezellige marktplaats in het centrum met heerlijke terrasjes.

16 vragen over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg

• Marjan, 21-01-2019

daelenbroeck 6

Ik ga op vakantie van de zomer en ik heb huisje daelenbroeck voor 6 personen geboekt. nu kan ik alleen nergens foto`s van de binnen kant vinden. kan iemand mij vertellen of het huisje ruim is voor 4 volwassenen en 2 kinderen?

Johan, 01-07-2019

Hallo Marjan, die huisjes zijn heel ruim. Zeker met 4 volwassenen en 2 kids. Ruinte zat zowel binnen als buiten.

• Jeanne Clabbers, 11-04-2017

Oven in huisje

Wij hebben een 12 pers.huisje gehuurd in Hommelheide Susteren, zit er een oven in?

Johan, 01-07-2019

Er zit sowieso een combimagnetron in.

• shel, 15-03-2016

huisje L094 Susteren, type Hackfort-Boekhorst

wij gaan in augustus twee weken naar dit park. Heeft iemand ervaring met dit park je hoort negatieve maar ook positieve berichten. En zijn ze bezig met werkzaamheden op het park? weet iemand hoe dit huisje er van binnen uit ziet en of hij netjes is

Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad