Vakantiepark Natuurpark Vosseven ***

WebsiteLink naar website

Weer vandaag7°-2°

• Activiteiten5,4
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Natuurpark Vosseven voor je op een rij gezet:

92 reviews over Vakantiepark Natuurpark Vosseven in het Nederlands

Echt vuurwerkvrij.

Agnes van Heteren, 2-1-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Wij waren daar om onze hondjes een ontspannen jaarwisseling te geven. Nou dat hebben ze gehad, het was echt super, er werd nog geen kinder sterretje afgestoken. Het was er echt heel fijn, helemaal stil. Wat een verademing. Zo fijn voor onze hondjes. Zelf ben ik een enorme fan van vuurwerk, hoe harder hoe mooier, maar toch heb ik dit opgegeven voor mijn hondjes. Het was een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar. Wat het park zelf betreft, de weg is heel erg slecht, je mag er maar 10 km. per uur maar harder kan ook niet, daar mag wel het nodige aan gedaan worden. Dat het 1 richtings verkeer is, is dan wel weer fijn. Nog 1 minpuntje is de plaats waar de vuilcontainers staan. Midden op het park, je moet dus of met je zware vuilnis een eind lopen, of je vuil in je auto leggen en een rondje rijden. Maar verder alles prima. Ik probeer de volgende jaarwisseling weer een huisje te huren daar.

Niet meer

Anoniem, 14-11-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Ontzettend slechte 3G, geen bereikbaarheid en de gratis WiFi is al helemaal een ramp.

Weinig te beleven op het park, vooral als het regent. In ons houten huisje zaten overal beesten en het stonk er ontzettend. Het is een auto vrij park maar met ontzettend veel hobbels waar je soms in vast blijft zitten met slecht weer. Dit is een prima vakantie voor als je echt helemaal tot rust wilt komen. Wij waren met een groep en het was ontzettend saai.

Het gelegen restaurant op het terrein is echter wel prima. Vriendelijk personeel en lekker eten.

nooit meer

Harrie Jansen, 28-7-2017

Levensgevaarlijk je hebt daar geen telefoon ontvangst, en de wifi verbinding is van voor de oorlog je kan net whatsappen, levensgevaarlijk als er wat gebeurd kan je geen 112 bellen, dit kan niet meer in deze tijd, onze oma van 102 jaar was gevallen en ze konden ons niet bereiken we hoorde het s'middags toen we boodschappen gingen doen in stamproye

Rustig vakantiepark

Han, 8-4-2017
  • Onderkomen6

Wiffi is een Drama, zelfs met 4 G is je verbinding een drama, dat kan niet meer in deze tijd, ook al wil je rust dan nog moet iets werken. Zo sluit je een grote groep mensen uit die wel gebruik moeten / willen maken van internet.

Heerlijk park in de Limburgse natuur.

Rini Valkenet, 2-10-2016

Locatie is prima. Als je van rust en natuur houdt is t' vosseven een aanrader. Wij zaten in huisje nr. 15. Dit huisje is aan de binnenkant aan een dringende update. Het is oud en beschadigt en niet echt fris meer. Hierdoor zou je locatie niet aanraden. Op het park waren ook huisjes die pas waren opgeknapt en dat gaf al weer een hele andere indruk.
    • Onderkomen10

Prettig, thuis gevoel, rust, vrije gevoel, mooi park/percelen aan het water, sfeervol huis, veel fiets- en wandelgelegenheid, prachtige natuur, vriendelijke mensen.

Waar vind je dat nog. Wifi traag.

Mooi park maar slecht voor gehandicapten

Denise Gertsen, 15-8-2016
    • Onderkomen8

Vosseven is een mooi park, de ligging is mooi en de 6 persoons huisjes zijn mooi.

Wij gaan er echter niet meer naar terug. Ondanks dat we aangegeven hebben een ernstig zieke gehandicapte zoon hadden mochten we de auto niet op het park parkeren. Had er niet aan moeten denken dat mijn zoon in de nacht een epileptische aanval of astma aanval had gekregen. Vanaf 22 uur kon ik het park niet meer op. Ook geen enkele empathie voor onze situatie. Verder stonden er wel meer auto's op het park geparkeerd en dat mocht schijnbaar wel. De WIFi was ook erg slech

• Onderkomen7

Vosseven 7 / Het Kleine Landgoed is een knus huisje voor max 2 pers., recent mooi gerenoveerd. O.a. mooi keukentje (geen vriesvakje) en lekkere douche.

Veel privacy. Bij zon altijd wel 'n zonnig of schaduwrijk plekje in de tuin. Regelmatig vogeltjes te zien en enkele keer een eekhoorntje. (Gratis) wifi is slecht. Ook op 3G en mobiel slechte bereikbaarheid.

Doordat het niet zo warm was weinig last van muggen gehad.

I.v.m. erge rugklachten expliciet navraag gedaan naar ‘t bed. Zou volgens eigenaar 1,5 jr oude boxspring zijn, maar bleek houten bedombouw met paar kruislingse latten waarvan 1 gebroken, matras enorm doorgezakt en beslist niet nieuw. Kortom, een slecht bed. Beheerders (Fam Bosklopper) vonden ook dat er een nieuw bed moest komen en voorzagen ons de volgende dag van nieuwe topdekmatras. Dat loste het een klein beetje op, maar het bed bleef slecht. Ook zitbank en fauteuil zijn niet geschikt voor mensen met rugklachten.

Een fiets- of wandelkaart van de omgeving is aan te raden.

Fantastische plek

Alice Wever, 31-7-2016

Wij hebben een heerlijke midweek gehad in deze nieuwe bungalow(Nr 13) welke zelfs voorzien was van een sauna. Bij aankomst zeer gastvrij verwelkomd door Jan en JoAnn. Ook kun je bij hen elke dag heerlijke verse broodjes bestellen. Waar wij uiteraard gebruik van hebben gemaakt. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen (fietsen kun je ook huren via Jan en JoAnn). Ook een uitstapje naar Valkenburg, Weert, Roermond en België zijn vanaf het park prima te doen. Bij het naast het park gelegen restaurant kun heerlijk eten. Wij komen zeker weer terug.

Prachtig, was onze week maar wat langer!

Wim, 26-4-2016
    • Activiteiten6
    • Onderkomen10

We hebben echt genoten van ons midweekje!

Het deed ons enorm deugd zo open en vriendelijk ontvangen te worden. Jan en JoAnn (bungalow 78) staan altijd voor je klaar. Het was ook leuk om via hen een pistoletje en croissant te bestellen.

We voelden ons meteen "thuis" in ons "huisje". Alles was net en proper. En we vonden er alles wat we nodig hadden. Ook elektriciteit en water werkten zonder problemen.

Even uit de drukke, lawaaierige wereld getrokken en kunnen genieten van de fantastische natuur. Wandelroutes staan goed aangegeven net aan de ingang van het park en onderweg is alles goed aangeduid.

Ook bezoekjes in de directe omgeving zoals Thorn zijn een aanrader.

In het dorp vind je alles wat je nodig hebt in de Jumbo. En de cremerie op het kerkplein is erg lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Natuurpark Vosseven in Stramproy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Natuurpark Vosseven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Natuurpark Vosseven scoort een 7.26 uit 10 op basis van 97 reviews.