Vakantiepark Natuurpark Vosseven

6.6Voldoende

• 4.2Activiteiten
  • 7.3Eetgelegenheden
  • 6.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Natuurpark Vosseven voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

102 reviews over Vakantiepark Natuurpark Vosseven

• 2019
    8Anita welten11-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Ontzettend genoten. Huisje aan het water. Restaurant erg goed eten en gezellig. In huisje alles aanwezig wat je nodig hebt. Bij aankomst was huisje niet schoon. Werd meteen opgelost door beheerders. Kregen er ook nog aardigheidje bij. Super aardige mensen. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Mark van Buren22-04-2019

Kan beter..

Klein park met weinig voorzieningen, wel leuke huisjes met veel ruimte. Moet autovrij zijn maar dat valt erg tegen, er wordt veel zinloos heen en weer gereden, dit valt naar onze mening makkelijk op te lossen door strenger slagboom beleid, gaat nu voor iedereen standaard open. Nog een tegenvaller dat de schoonmakers in het huisje naast ons het nodig vonden om het huisje schoon te maken terwijl ze de radio op standje 10 hadden aanstaan....beetje jammer.

• 2Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Gezinnetje03-08-2018

Heerlijk genoten!

Zeer rustig park, prachtig in de bossen van Stramproy. Een prachtige bungalow met moderne inrichting. Zelfs een infrarood-sauna! In de omgeving veel leuke uitstapjes o.a. Kasteel Montfoort, aardbeienland in Horst, zwembad in Overpelt Belgie...en ga zo maar verder. Een heerlijke vakantie en hele vriendelijke eigenaren.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Thomas22-07-2018

Nooit meer, valt tegen

Aardige beheerder, omgeving heeft potentie.

Helaas waardeloze vakantie: de natuur vol met de processierups, maar hier kan de beheerder weinig aan doen. Toch jammer, gezien er behalve wandelen niets te doen is.

Rust wordt mee geadverteerd. Dat is onzin toen wij er waren: twee groepen Spaanse gastarbeiders die tot in de late uurtjes na werk dronken en herrie maakten en toen zij eenmaal weggingen kwamen er jongvolwassenen die voor een festival kwamen en de hele nacht met luide muziek doorhaalden.

Voor m'n rust kan ik beter thuis gaan zitten. De huisjes zijn als je goed kijkt ook niet schoon, al schijnt dat nergens het geval te zijn.

Wellicht troffen we het ongelukkig, maar voor mij nooit meer.

• 5Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 5Visser09-05-2018

Slechte service

Park erg mooi en huisjes goed opde vaatwasser na die doen het niet twee keer aan gegeven maar er wordt geen actie ondernomen erg jammer

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Agnes van Heteren02-01-2018

Echt vuurwerkvrij.

Wij waren daar om onze hondjes een ontspannen jaarwisseling te geven. Nou dat hebben ze gehad, het was echt super, er werd nog geen kinder sterretje afgestoken. Het was er echt heel fijn, helemaal stil. Wat een verademing. Zo fijn voor onze hondjes. Zelf ben ik een enorme fan van vuurwerk, hoe harder hoe mooier, maar toch heb ik dit opgegeven voor mijn hondjes. Het was een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar. Wat het park zelf betreft, de weg is heel erg slecht, je mag er maar 10 km. per uur maar harder kan ook niet, daar mag wel het nodige aan gedaan worden. Dat het 1 richtings verkeer is, is dan wel weer fijn. Nog 1 minpuntje is de plaats waar de vuilcontainers staan. Midden op het park, je moet dus of met je zware vuilnis een eind lopen, of je vuil in je auto leggen en een rondje rijden. Maar verder alles prima. Ik probeer de volgende jaarwisseling weer een huisje te huren daar.

• 4Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

5Anoniem14-11-2017

Niet meer

Ontzettend slechte 3G, geen bereikbaarheid en de gratis WiFi is al helemaal een ramp. Weinig te beleven op het park, vooral als het regent. In ons houten huisje zaten overal beesten en het stonk er ontzettend. Het is een auto vrij park maar met ontzettend veel hobbels waar je soms in vast blijft zitten met slecht weer. Dit is een prima vakantie voor als je echt helemaal tot rust wilt komen. Wij waren met een groep en het was ontzettend saai. Het gelegen restaurant op het terrein is echter wel prima. Vriendelijk personeel en lekker eten.

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2017

• 7Harrie Jansen28-07-2017

nooit meer

Levensgevaarlijk je hebt daar geen telefoon ontvangst, en de wifi verbinding is van voor de oorlog je kan net whatsappen, levensgevaarlijk als er wat gebeurd kan je geen 112 bellen, dit kan niet meer in deze tijd, onze oma van 102 jaar was gevallen en ze konden ons niet bereiken we hoorde het s'middags toen we boodschappen gingen doen in stamproye

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Han08-04-2017

Rustig vakantiepark

Wiffi is een Drama, zelfs met 4 G is je verbinding een drama, dat kan niet meer in deze tijd, ook al wil je rust dan nog moet iets werken. Zo sluit je een grote groep mensen uit die wel gebruik moeten / willen maken van internet.

• 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2017

• 7Rini Valkenet02-10-2016

Heerlijk park in de Limburgse natuur.

Locatie is prima. Als je van rust en natuur houdt is t' vosseven een aanrader. Wij zaten in huisje nr. 15. Dit huisje is aan de binnenkant aan een dringende update. Het is oud en beschadigt en niet echt fris meer. Hierdoor zou je locatie niet aanraden. Op het park waren ook huisjes die pas waren opgeknapt en dat gaf al weer een hele andere indruk.

Gereisd met partner in september 2016

15 tips over Vakantiepark Natuurpark Vosseven

• von Edel, 14-01-2012

Alle dingen in Weert rond de Ijzeren man, zoals Ballenbak, Zwembad, Natuur, wandelen, Boerderij, ect. Natuurgebied De Grote Peel. Naar Belgie is maar een paar honderd meter. Kom je uit de drukke Randstad, ga naar Stramproy om de rust te vinden.

• Sylvia, 03-01-2012

Boeken via www.kleinvosseven.nl is een aanrader voor een mooi, net en schoon huisje. Als je van wandelen en fietsen houdt dan is dit de perfecte plek, maar ook de outletcentra van Roermond en Maasmechelen liggen dichtbij voor als het weer eens tegen zit en anders kun je bij de ijzeren man ook naar het subtropische zwembad gaan wat volgens onze dochters van 18 en 15 een aanrader is. Al met al is er genoeg te doen en zijn de Limburgers aardige en vriendelijke mensen.

• Margreet Ditzel, 10-04-2012

We hebben heerlijke pizza's gegeten in Weert, restaurant Sardinia. Thorn, het "witte plaatsje", ongeveer 11 km van Stramproy is de moeite van het bekijken waard.

1 vraag over Vakantiepark Natuurpark Vosseven

• karel van tuel, 20-07-2012

bungalow huren

Ik zit te wachten op een huur woning en kan nergens heen.Kan ik ook voor langere tijd een bungalow huren totdat ik een andere woning kan huren en zo ja wat gaat mij dat dan kosten? MVGR.Karel van Tuel

Angela, 05-08-2014

ik heb geen idee, sorry