Vakantiepark Natuurpark Vosseven

Vakantiepark Natuurpark Vosseven
7,1

• Activiteiten5,1
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Natuurpark Vosseven voor je op een rij gezet:

95 reviews over Vakantiepark Natuurpark Vosseven in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Gezinnetje
3-8-2018
  • Onderkomen9

Zeer rustig park, prachtig in de bossen van Stramproy. Een prachtige bungalow met moderne inrichting. Zelfs een infrarood-sauna! In de omgeving veel leuke uitstapjes o.a. Kasteel Montfoort, aardbeienland in Horst, zwembad in Overpelt Belgie...en ga zo maar verder. Een heerlijke vakantie en hele vriendelijke eigenaren.

Nooit meer, valt tegen

Thomas
22-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

Aardige beheerder, omgeving heeft potentie.

Helaas waardeloze vakantie: de natuur vol met de processierups, maar hier kan de beheerder weinig aan doen. Toch jammer, gezien er behalve wandelen niets te doen is.

Rust wordt mee geadverteerd. Dat is onzin toen wij er waren: twee groepen Spaanse gastarbeiders die tot in de late uurtjes na werk dronken en herrie maakten en toen zij eenmaal weggingen kwamen er jongvolwassenen die voor een festival kwamen en de hele nacht met luide muziek doorhaalden.

Voor m'n rust kan ik beter thuis gaan zitten. De huisjes zijn als je goed kijkt ook niet schoon, al schijnt dat nergens het geval te zijn.

Wellicht troffen we het ongelukkig, maar voor mij nooit meer.

Slechte service

Visser
9-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Park erg mooi en huisjes goed opde vaatwasser na die doen het niet twee keer aan gegeven maar er wordt geen actie ondernomen erg jammer

Echt vuurwerkvrij.

Agnes van Heteren
2-1-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Wij waren daar om onze hondjes een ontspannen jaarwisseling te geven. Nou dat hebben ze gehad, het was echt super, er werd nog geen kinder sterretje afgestoken. Het was er echt heel fijn, helemaal stil. Wat een verademing. Zo fijn voor onze hondjes. Zelf ben ik een enorme fan van vuurwerk, hoe harder hoe mooier, maar toch heb ik dit opgegeven voor mijn hondjes. Het was een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar. Wat het park zelf betreft, de weg is heel erg slecht, je mag er maar 10 km. per uur maar harder kan ook niet, daar mag wel het nodige aan gedaan worden. Dat het 1 richtings verkeer is, is dan wel weer fijn. Nog 1 minpuntje is de plaats waar de vuilcontainers staan. Midden op het park, je moet dus of met je zware vuilnis een eind lopen, of je vuil in je auto leggen en een rondje rijden. Maar verder alles prima. Ik probeer de volgende jaarwisseling weer een huisje te huren daar.

Niet meer

Anoniem
14-11-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

Ontzettend slechte 3G, geen bereikbaarheid en de gratis WiFi is al helemaal een ramp.

Weinig te beleven op het park, vooral als het regent. In ons houten huisje zaten overal beesten en het stonk er ontzettend. Het is een auto vrij park maar met ontzettend veel hobbels waar je soms in vast blijft zitten met slecht weer. Dit is een prima vakantie voor als je echt helemaal tot rust wilt komen. Wij waren met een groep en het was ontzettend saai.

Het gelegen restaurant op het terrein is echter wel prima. Vriendelijk personeel en lekker eten.

nooit meer

Harrie Jansen
28-7-2017

Levensgevaarlijk je hebt daar geen telefoon ontvangst, en de wifi verbinding is van voor de oorlog je kan net whatsappen, levensgevaarlijk als er wat gebeurd kan je geen 112 bellen, dit kan niet meer in deze tijd, onze oma van 102 jaar was gevallen en ze konden ons niet bereiken we hoorde het s'middags toen we boodschappen gingen doen in stamproye

Rustig vakantiepark

Han
8-4-2017
  • Onderkomen6

Wiffi is een Drama, zelfs met 4 G is je verbinding een drama, dat kan niet meer in deze tijd, ook al wil je rust dan nog moet iets werken. Zo sluit je een grote groep mensen uit die wel gebruik moeten / willen maken van internet.

Heerlijk park in de Limburgse natuur.

Rini Valkenet
2-10-2016

Locatie is prima. Als je van rust en natuur houdt is t' vosseven een aanrader. Wij zaten in huisje nr. 15. Dit huisje is aan de binnenkant aan een dringende update. Het is oud en beschadigt en niet echt fris meer. Hierdoor zou je locatie niet aanraden. Op het park waren ook huisjes die pas waren opgeknapt en dat gaf al weer een hele andere indruk.

• Onderkomen10

Prettig, thuis gevoel, rust, vrije gevoel, mooi park/percelen aan het water, sfeervol huis, veel fiets- en wandelgelegenheid, prachtige natuur, vriendelijke mensen.

Waar vind je dat nog. Wifi traag.

Mooi park maar slecht voor gehandicapten

Denise Gertsen
    15-8-2016
    • Onderkomen8

Vosseven is een mooi park, de ligging is mooi en de 6 persoons huisjes zijn mooi.

Wij gaan er echter niet meer naar terug. Ondanks dat we aangegeven hebben een ernstig zieke gehandicapte zoon hadden mochten we de auto niet op het park parkeren. Had er niet aan moeten denken dat mijn zoon in de nacht een epileptische aanval of astma aanval had gekregen. Vanaf 22 uur kon ik het park niet meer op. Ook geen enkele empathie voor onze situatie. Verder stonden er wel meer auto's op het park geparkeerd en dat mocht schijnbaar wel. De WIFi was ook erg slech

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Natuurpark Vosseven in Stramproy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Natuurpark Vosseven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.