Vakantiehuis Klein Vosseven nr 20

Vakantiehuis Klein Vosseven nr 20
9,5

11 tips over Vakantiehuis Klein Vosseven nr 20

Conny en Henk, 22-6-2015
Geen tips en de omgeving moet je zelf ontdekken, dat is het leukste.
Rinilma Bark, 5-11-2014
Een stamper voor de stamppot
Rien.n en Jacqueline Leppens, 12-10-2014
Tegen het park aan, aan het ven, ligt een gezellige brasserie/pannenkoekrestaurant. Het is heerlijk vertoeven op het terras aan het water en in de winter is binnen bij de brandende kachels ook heel aangenaam vertoeven. De kinderen kunnen zich hier ook uitstekend vermaken. Er is een aparte speelgelegenheid met minibioscoop aanwezig. Alles echt aanbevelenswaardig en dit alles tegen aantrekkelijke prijzen.

Hilde, 6-10-2014
Neem pel pinda´s mee voor de eekhoorntjes.
Hilde, 27-9-2014
Neem pel pinda's mee voor de eekhoorntjes.
Hilde, 27-9-2014

Neem pel pinda,s mee voor de eekhoorntjes.

Verder alleen maar genieten van de rust.

Marieke, 14-8-2014

Neem pinda's mee voor de eekhoorntjes en uiteraard ook je camera. De kasteeltuinen in arcen zijn erg mooi om te zien (let op er zijn ook roofvogelshows op een aantal dagen zie website).

De hertog jan brouwerij voor de bierliefhebbers of gewoon als je geïnteresseerd bent.

Hoge kempen in belgie.

Grote peel viel ons erg tegen.

Gaia zoo is een stukje rijden maar wel de moeite waard.

Peer, 12-7-2014
Neem eigen hoofdkussen mee, daar ben je aan gewend en deze stellen echt niets voor! Bed is goed.
Fredrix Paul, 4-7-2014
Wij hebben meestal veel gefietst in de regio en uitstapjes gemaakt naar Thun, Roermond en Weert.
Fam Damhuis, 19-8-2013
Doe doppinda's in het voerbakje voor de eekhoorns.