Vakantiehuis Klein Vosseven nr 19

Laatste review

Fantastisch verblijf!

Familie Florisson,
13-4-2018

Fantastisch vakantiehuisje middenin de bossen op een kleinschalig vakantiepark. Huisje van alle gemakken voorzien, zeer ruime badkamer, compleet ingerichte keuken, keukenlinnen aanwezig, bedden opgemaakt op een goed boxspring bed. Tweede TV in de slaapkamer, uitgekiende radio met speakers in het plafond, schuur waarin de fietsen geplaatst kunnen worden, snelle WiFi verbinding, GPS-apparaat gratis te gebruiken, schoon bij aankomst, wijntje, zoutjes en sapjes als zeer vriendelijk welkom. Verwarming prima en nieuwe terrasstoelen aanwezig. Rust en veel eekhoorntjes in het park. Compleet informatiepakket over de omgeving aanwezig, evenals alle gebruiksaanwijzingen van de aanwezige apparatuur, wat heel handig was. Kortom wij hebben genoten!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

36 reviews over Vakantiehuis Klein Vosseven nr 19 in het Nederlands

Fantastisch verblijf!

Familie Florisson,
13-4-2018

Helemaal toppie, lieve mensen en een goed huisje

Inge en Fred Metselaar,
1-5-2017

Eind maart, precies met de warme dagen hebben wij het geweldig getroffen.

Veel gefietst, geslapen, gelezen, uitgerust, energie bijgetankt, lekker gegeten

kortom helemaal toppie.

Volgende keer buiten het muggen seizoen.

Nel en Wim Roggeveen
20-7-2016

Gastvrij ontvangst pakket met een wijntje (wit en rood) en een knabbeltje.

Voldoende informatie voorradig en ook alle gebruiksaanwijzingen van de aanwezige apparatuur waren in een map gebundeld.

Huisje is perfect ingericht voor het verblijf van twee personen.

WiFi was tijdens ons verblijf onder de maat, e-mailen ging natuurlijk wel maar alles wat een beetje bandbreedte nodig heeft lukte niet of zeer traag.

In de nachtelijke uurtjes nam de beschikbare bandbreedte wel wat toe, logisch want dan gaan er mensen (waarmee de verbinding wordt gedeeld) naar bed.

Ideale fiets omgeving. Vooral in België zijn de knooppunt routes eenvoudig te volgen. In Nederland moesten we nog wel eens zoeken naar het volgende bordje.

Grootste nadeel, tijdens ons verblijf waren er erg veel muggen en die staken er lustig op los.

Voor ons een reden om wat eerder dan gedacht te vertrekken.

Perfect

Gerda Heethuis
13-1-2016

De ontvangst bij binnenkomst doet zeer gastvrij aan. Een wijntje en in ons geval omdat wij de kerstdagen daar hebben doorgebracht, een kerststol en kleine heerlijke knabbels voor bij de borrel.Het kerstboompje stond ook te pronken en wat wil een mens dan nog meer. Alleen maar rust en deze rust hebben wij in huisje 19, nu voor de 2e keer, weer ervaren.

Er waren kleine zgn. Franse wijnglazen, maar met de feestdagen willen wij onze wijn graag uit een echt glas drinken. Geen probeem, een Kringloopzaak opgezocht en een prachtig glas gekocht. Smaakt de wijn dubbel zo lekker.

Superverblijf

Ger en Jolanda Stavast
12-1-2016

Het is een schoon huisje voorzien van alle gemakken. Een fantastische badkamer met een heerlijke douche. Ontvangst met drankjes en hapjes. Alles wat je nodig heb is aanwezig in het huisje. Veel genoten van de omgeving en het plaatselijk biertje ( Voske) in Nieuw Vosseven is een aanrader. Minpunten hebben wij niet kunnen ontdekken of het moet zijn dat een week tekort is.

Fantastich,geweldig.

Adrie en Marian Mulder
17-10-2015

We waren van 28 sept.tot 2 okt.j.l. in het vakantiehuisje nr,19 kl.Vosseven.

Een midweek om niet te vergeten,de binnenkomst was geweldig wat werden we verwent met een mandje met allerlei lekkere dingetjes en de hond was ook niet vergeten,van wijn tot appelsap,jus knabbeltjes afbak broodjes en noem maar op nog nooit op een vakantie meegemaakt.De bedden waren al opgemaakt en ze sliepen uitstekend dan is je vakantie al geslaagd.in het huisje was alles wat je nodig had gewoon geweldig en toppie schoon.En we hebben genoten van de mooie natuur de eekhoorntjes en de mooie vogels.Wij komen zeker in 2016 weer terug in dit mooie huisje nr.19 of misschien wel nr.20.Wij hebben een geweldige mooie vakantie gehad. Groetjes Adri en Marian Mulder

weer super

ria van paassen
6-9-2015

het was er weer goed en goed verzorgd .ook kun je er goed eten en fiets het park ziet er al veel beter uit

Dit was een fantastische plek

familie van den adel
21-7-2015

Leuk restaurantje op het park waar je lekker kan eten en vriendelijke bedieni

Toen wij aan kwamen in het huisje lag er wat lekkers klaar voor ons maar ook voor de hond

Het park is kleinschalig en heerlijk rustig huisje nummer 19 top

Fantastische plek

JC de Groot
9-7-2015

Een heerlijk tweepersoonshuisje met prima voorzieningen. Ontvangst- verrassend ! In mooi bosgebied met eekhoorntjes, boomklevers en veel andere vogels. We hebben genoten !

Fantastische vakantie

den Hartigh
14-6-2015

Een knus en gezellig huisje heerlijk in de bossen. Schoon en alles wat nodig is, is aanwezig. Leuk ontvangst van de gastheer en gastvrouw met broodjes, wijn en jus etc. Heerlijk. Komen graag een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Vosseven nr 19 in Stramproy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Vosseven nr 19 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.