Vakantiepark Porta Isola

7,3

• Onderkomen7,8
  • Activiteiten5,8

17 reviews over Vakantiepark Porta Isola in het Nederlands

Een prima week vakantie genoten in een rustig park

H.W. Veerbeek
19-9-2016
  • Activiteiten6

De ruimte in het huisje. De rust in het park. De service van de beheerder. Mooie omgeving om te fietsen.

Voor wandelaars en fietsers en vissers

Laugeman-Munnikes
10-2-2014
  • Activiteiten6

De huisjes van het vakantiepark Porta Isola l zijn allemaal vrijstaand en sommige liggen aan het water met een prachtig uitzicht. Het natuurlijk zwemwater en viswater ligt voor de deur. Vanuit dit smalste stukje van Limburg ben je zo in Duitsland en Belgie met beide hun eigen eigenhied. Je kan er op b.v. de wandelkaart verkrijgbaar bij de VVV van Echt schitterend wandelen o.a. in het " Limburgs Landschap". verder geeft het fietsknopen netwerk de mogelijkheid om schitterende fietstochten te maken, waarbij die langs de Maas b.v vanuit Maaseik werkelijk schitterend is. Het park is rustig,en het vermaak moet je zelf opzoeken. als je dit weet te vinden en natuur en buitenzijn je passie is, dan is dit niet moeilijk te vindenen in de 3 landen ruimschoots . De woningen zijn ruim en ook in voor- en naseizoen door prima verwarming aangenaam om in te verblijven. Vogelliefhebbers kunnen hun hart ophalen, in de (grint)plas van het vakantie park zit het er vol, en de zoetwatermossel vind je overal.

Gereisd Met partner in januari 2014

prachtig kleinschalig park

fam D
20-10-2011
  • Onderkomen8

Mooi gelegen park met weinig vermaak. Daar moet je als gast wel van tevoren voor kunnen kiezen. Prima en uiterst vriendelijk en behulpzaam beheerdersechtpaar!! Jammer dat er veel woonwerkers en arbeider op 't park wonen of tijdelijk verblijven...dit haalt het "vakantiepark-gevoel" naar beneden. Prachtig uitzicht vanuit huis op 't meer, geen seconde hetzelfde...Fijn huis en van alle gemakken voorzien! Een aanrader! Het restaurant nabij de ingang van het park: prima eten voor een redelijke prijs met erg vriendelijke bediening. Jammer dat het tussenhek park/restaurant steeds gesloten was...

Gereisd Met partner in augustus 2011

mooi kleinschalig park

fam D
20-10-2011
  • Activiteiten7

Klein goed onderhouden park met weinig of geen vermaak . Daar moet je dan wel voor (kunnen) kiezen. Prima service met erg vriendelijke mensen. Jammer dat er veel woonwerkers op 't park wonen of tijdelijk verblijven...dat haalt het "vakantie park gevoel " naar beneden. Prachtige omgeving, vlakbij België en Duitsland en verder omringd met mooie natuur. Het uitzicht op het meer is schitterend en geen minuut hetzelfde. Prima onderkomen, van alle gemakken voorzien! Het restaurant nabij de ingang van 't park...prima eten voor redelijke prijs met aardige bediening.

Gereisd Met partner in augustus 2011

mooie plek

henk
15-9-2011

een heel schoon en netjes park zeker voor herhaling vatbaar !!! in de omgeving genoeg leuke dingen lekker uiteten in de molen stevensweert is een leuk dorpje

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

Heerlijke vakantie in mooi park

B. Cornelissen
8-9-2011
  • Activiteiten7

Met 2 volwassenen en 2 pubers hebben wij een week vakantie genoten op het park. Het is een mooi en schoon park en het ligt schitterend aan het water. Voor onze kinderen was er niet zo heel veel te doen op het park zelf, behalve dan het strand en de jeu de boules-baan. Maar in de omgeving is van alles te doen en te bekijken, zoals midgetgolf, rondvaarten, sluizen, mooie fietsroutes en we hebben ook een leuke "historische wandeling" door Stevensweert gemaakt. Aan gezellige eet en drink-gelegenheden is ook geen gebrek! Ons vrijstaand huisje (met eigen tuin) was ruim en schoon met prima bedden (heel belangrijk) en van alle gemakken voorzien. Kortom een vakantie voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

Vakantiepark Porta Isola is beslist GEEN aanrader!

Anne Verbeek
14-8-2011
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Helaas is onze vakantie op Porta Isola te Stevensweert erg slecht bevallen!

Op het park verblijven veel buitenlandse arbeiders die iedere werkdag met hun dieselbussen over het park scheuren. Dit verpest de vakantie sfeer en is ook gevaarlijk voor buiten spelende kinderen. Verder is er helemaal geen animatie en slechts een beperkte speeltuin met het bordje “verboden te voetballen”, leuk voor mijn jongens!

Mijn man had een klein speedbootje meegenomen om met het gezin lekker te gaan varen. Het park ligt aan de Maasplassen en zou volop watersport mogelijkheden bieden. Niets is minder waar, want je kunt op het park zelf nergens de boot je te water laten. De aangrenzende haven wil ook niets weten van dagjesmensen en de havenmeester stuurde mijn man met brutale woorden weg! Wij vinden het ronduit schandalig dat we zelf op zoek moesten naar een botenhelling in de buurt.

Alles bij elkaar een slechte vakantie met een hoop ergernissen, vakantiepark Porta Isola is beslist geen aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Nooit meer

anne-wilceelen
1-8-2011
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

Nog nooit zo,n onplezierige vakantie gehad. Niet naar het zin. Lijkt wel een kerkhof zooo stil is het hier. Foute voorstelling bij boeken. Aan het water kom je niet te zitten want er staat maar 1 huis echt aan het water. Jammer van al die mensen die overdag aan het werk zijn. 150 huisjes en maar 42 in de vakantie verhuur. Gevaarlijk ook voor kleine kinderen omdat die poolse seizoenarbeiders niet weten wat 20km/u is.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Volgende keer weer

J.Verheag
27-7-2011
  • Onderkomen8

Wij gezin met 4 pers.hebben er een fijne vakantie gehad. Het ontvangst was zeer goed je werd zelfs naar het huisje gebracht.De huisjes zijn ruim en schoon en ook voor vragen kon je altijd terecht.Vanuit het park ben je zo in België en Duitsland. Zeer zeker een aanrader voor iedereen die van wandelen en fietsen houdt. Tot volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer

mariet vergoossen
30-8-2010
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Voor de eerste keer in Limburg met ons gezin.Het was er fantastisch. Wat ons opviel was dat het huisje ruim en netjes was (heb wel eens anders gezien ) en de gastvrijheid bij aankomst.Voor de jeugd van ongeveer 15 á 16 jaar vinden wij het minder geschikt maar voor kleine kinderen,wandel en fietsers is dit een ideale park,rustig en ruim.Ook met slecht weer is in de omgeving zeer veel te doen en te beleven. Het is een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Porta Isola in Stevensweert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Porta Isola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.