Géén boekingskosten

Meer camping info

44 Reviews over Welkom

• 8Gerben22-05-2022

Super lekker weekend

Hele leuke kleine gezellige camping met vriendelijke eigenaar en personeel, net sanitair ( douche mag wat warmer 😉) maar goed, leuk restaurantje er bij p.s. Ook voor afhalen. Heel leuk weekend gehad met de camper👍🏻 Top

• 8Eetgelegenheden
  • 5John10-08-2021

Matig

Positief: Mooie locatie om te wandelen en uitzichtNegatief:Ligt pal naast een weg waar de boeren al vroeg in de ochtend rijden. Om later op de dag door motoren te worden aangevuld.Sanitair en douches verre van optimaal

• 8Anneke21-06-2021

Mooie ligging in zuid limburg

Gezellige camping, de eigenaar is vriendelijk. Vanaf de camping veel routes om te fietsen richting Epen of Margraten. Prachtige omgeving.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Fam Deurloo-Hunsche01-06-2021

Superfijne camping

Vriendelijke eigenaren, prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen, mooi en goed verzorgd sanitair. De prijzen zijn ook goed. Met Hemelvaart voor de tweede keer hier gestaan en we komen zeker nog eens terug. Fam Deurloo-Hunsche

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Henny23-10-2020

prachtige plek, niet voor de winter

Rustige camping, wij stonden met ons campertje op de oude parkeerplaats en niet iedereen wist dat het geen parkeergelegenheid meer was, helaas. Daardoor stond er op een gegeven moment een hele grote bedrijfsbus voor ons uitzicht. We vonden ook nog wat hondendrollen op de plek. Het sanitair is verouderd en niet zo geschikt voor een camping die ook in de winter open is. Vanaf de camping kun je meteen prachtige wandeltochten maken. Voor campers is het terrein niet zo geschikt na regen, vanwege de modder. We hadden een kampeerplaats besteld maar we volgden het advies om op de camperplaats te staan, vanwege de staat van het terrein.

• 9Lidia26-08-2020

Heerlijke vakantie gehad.

Een mooie locatie. Lekker ruime plek met mooi uitzicht. Sanitair was ruim en over ' 't algemeen goed schoon.De mogelijkheid om te eten op de camping is heel fijn en heel lekker.

• 5fam. Dries25-08-2020

Prima camping, sanitair erg vies.

Prima camping om te staan met een camper of caravan. Goed ontvangst en omgeving biedt veel wandel en fiets mogelijkheden. Sanitair vonden wij zeer slecht, vooral nu in deze corona tijd kan dit echt niet. Er is gezegd dat ze bezig zijn met een nieuw sanitair gebouw, dat is natuurlijk mooi. Maar mensen, iets wat oud is hoeft niet vies te zijn.

• 6T en H01-08-2020

Mooie camping alleen sanitair was vies.

Rustige camping, ruime plekken. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Sanitair was niet erg schoon. Mag meerdere malen per dag beter schoongemaakt worden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Carolien28-06-2020

Een weekend proefdraaien voordat we straks 3 weke

Een heerlijke camping, grote plaatsen, rustig en gezellig

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Johan Bogemans10-11-2019

Heel fijne rustige en gemoedelijke camping

Voor een lang weekend naar de camping gekomen en vonden het zo goed dat we een jaarplaats hebben genomen. Heel vriendelijke ontvangst door een geweldige familie die altijd klaar staan voor hun gasten. Heel gemoedelijk. Alles netjes onderhouden, zo wel het terrein als het sanitaire gebouw. Zeer mooie uitzichten, prachtige wandelingen vanaf de camping.

Camping Welkom info

Camping-informatie