Hotel Residentie Slenaeken

Kleine hotelsWeer vandaag15°8°
Hotel Residentie Slenaeken
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Residentie Slenaeken voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Residentie Slenaeken in het Nederlands

Geweldig

Sophie du Pau, 23-2-2018

Een werkelijk prachtige omgeving , de zondagsmarkt in Aubel, zo’n heerlijk streekmarkt op slechts 7 km van Slenaken , waar ook het klooster met de Val Dieu bierbrouwerij! Er is daar een heel gezellig terras bij waar je kan genieten van een van de bieren!! Ook een bezoek aan het ereveld Margraten is zeer indrukwekkend . Kortom Zuid-Limburg is top!

Vreselijk hotel - absoluut geen aanrader

Bert Harzé, 11-12-2017

Weekend in dit hotel cadeau gekregen van een familielid via een bon.

Er werd een zeer mooie kamer afgebeeld op deze bon , echter bij aankomst bleek dit totaal niet het geval te zijn.

We werden ontvangen door een zeer onvriendelijke, boertige hoteluitbater die uit de hoogte deed

Ontzettend kleine en versleten kamer werd toegekend die ook ontzettend vuil was. (zie hiervoor de bijgevoegde foto's).

Dit hebben we onmiddellijk gemeld aan de hoteluitbater, welke ons meedeelde dat dit de kamer was met bon en dat deze ook niet geannuleerd kon worden en dat we niet moesten zeuren omdat we het weekend cadeau hadden gekregen.

's nachts meermaals wakker geworden van een slecht werkende, lawaaierige verwarming.

Ontbijt 's morgens met slechte, harde broodjes (absoluut niet vers).

Ik raad in geen enkel geval aan om dit hotel te bezoeken, totale afrader !

Nooit meer

Emmy, 27-9-2017

Onvriendelijke ontvangst alsof je blij mag zijn dat je hun gast bent. Erg kleine kamer, kan net om het bed lopen. Het stinkt er ook naar de afvoer. Eten is gewoon ronduit slecht. Broodjes bij t ontbijt zijn van slechte kwaliteit. Wel prachtige omgeving !

Geen aanrader

Peter van den Berg, 12-9-2017

Kamer was in orde. Ontvangst zakelijk en kil. schnitzelmenu brak geen potten. 5 Euro voor driekwart liter plat water, omdat je geen kraanwater weggeeft bij de wijn; Je moet het maar durven.

Nooit meer, en zeker niet aan te raden ook

Schets, 23-8-2017

Meest onbeschofte ontvangst ooit, werkelijk neerbuigend. Alleen maar bezoeken als je van stand bent, dan heb je misschien kans om normaal te woord te worden gestaan, al betwijfel ik dat ook, voor mij de meest waardeloze onderneming die ik ooit ervaren heb, de enige redding voor dit zooitje is sluiten en opnieuw beginnen zonder zo achterlijk uit de hoogte te doen. Kortom zeker dit zooitje nooit en nooit van je leven bezoeken.

`gerianjo, 18-8-2017

Het hotel was perfect beleefde eigenaar is positief over de Tukkers en het ontbijt en de vier gangen diner waren super. Wij waren hier van 14 t/m 16 augustus

rustig plekjeka

J.TEITSMA, 29-7-2017

Kamers met balkon op een fijne plek

nooit meer

debosschere2013, 23-7-2017

ik vond niks goed en veel te duur

Goed, maar niet zonder problemen

Hervienny, 4-7-2017

Hotel, ligging en eten was prima.

Wij werden echter op een kamertje van 8,5 m2 gezet dat de hele dag was opgewarmd in de zon. We konden een andere kamer krijgen als we 30 euro meer betaalden.

Aangenaam vertoeven

Ria en René, 26-6-2017

We kregen verrassend een prachtige kamer toegewezen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residentie Slenaeken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residentie Slenaeken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residentie Slenaeken scoort een 7.54 uit 10 op basis van 84 reviews.