Hotel Residentie Slenaeken

Kleine hotelsWeer vandaag26°16°
Hotel Residentie Slenaeken
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residentie Slenaeken voor je op een rij gezet:

101 reviews over Hotel Residentie Slenaeken in het Nederlands

grandioos

Heiligers
12-9-2018

Heerlijke dagen gehad mooie omgeving hotelkamer was goed ,bed heerlijk geslapen .mensen die klagen zijn niks gewent .

Sterk aanbevolen

Maria Rijneveld
31-8-2018

De kamer met balkon is super. Het eten is verrukkelijk. Fijne busverbinding naar Maastricht en Aken. Aardige gastheer en gastvrouw. Prachtig wandelgebied als je niet bang bent voor koeien.

Niks negatiefs. Voor mensen die slecht ter been zijn is de trap lastig.

geweldig

Sophie
12-7-2018

we zijn hier voor de vierde keer en het is nog steeds heerlijk verblijven in dit hotel.

Voordeeluitjes.nl

heerlijke bedden en goed een ontbijt

kampeergraag
1-7-2018

het is een goed verzorgd hotel met aardige eigenaars

Nooit meer dit hotel, een afrader!

Egbert
21-6-2018

Als je een kamer reserveert met diner dan krijg je een mooie kamer, maar als je alleen de kamer met ontbijt reserveerd krijg je kamer No 10.

Een kleine kamer van plm 2,5 x 4 m met een doorlegen bed, weinig ventilatie, lawaai van de straat, ‘s ochtends om 7 uur gaat de lawaaiige fontein aan. Er stond 1 stoel i.p.v. een gezellig zitje, geen bureautje, een tv met meer sneeuw dat beeld. De badkamer stamde uit de jaren 80. Het kiepraam kon maar een klein beetje open. Zeer benauwd hok dus.

De eigenaar is een arrogant persoon waar geen vriendelijk woord af kan. Hij begreep niet waarom hij als Amsterdammer niet werd opgenomen in de plaatselijke bevolking. Wij begrijpen dat heel goed!

Wij hebben de afgelopen jaren vele hotels in het zuiden bezocht, maar dit hotel spant de kroon! Zij hebben 3 sterren, maar 1 was ook voldoende.

Voor een paar centen meer heb je een echt goed hotel.

Maar, alles was wel schoon. En de ontbijzalen zijn zeer netjes

goed verzorgd verblijf

mamarit
21-6-2018

mooie balkonkamer, heerlijk diner, mooie omgeving

aanrader

marleen
17-6-2018

Heerlijk eten! Zowel ontbijt als avondeten.

topper

johan en griet
16-6-2018

vriendelijke mensen, lekker en voldoende eten, kortom een aanrader, geen negatieve punten

wel leuk

lea
13-6-2018

mooie kamers met prachtig uitzicht supper lekker eten en vriendelijke bediening top lea

Heel goed, het diner is een aanrader

Fermont
11-6-2018

Goed verblijf gehad via bon. Inclusief 4-gangendiner wat boven verwachting was, echt super lekker gegeten! De (bad)kamer was krap maar praktisch ingericht. De eetzaal was vernieuwd en leek totaal niet op de ouderwetse foto's op internet. Alleen een paar vreemde opmerkingen gekregen over onze hond. Ideale ligging voor wandeltochten.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residentie Slenaeken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residentie Slenaeken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.