Hotel Residentie Slenaeken

Hotel Residentie Slenaeken

8.1Fantastisch

Nederland, Limburg, Slenaken

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Residentie Slenaeken voor je op een rij gezet:

114 reviews over Hotel Residentie Slenaeken

• 7Marja11-07-2020

Even weg

Via social deal een nachtje in dit hotel doorgebracht. Het was geen grote kamer, maar dat hadden we ook niet verwacht. Het was een aanbieding. De eigenaar deed geen enkele moeite , dat hij blij was met ons als gast. We kwamen, door de achterdeur binnen, was zijn eerste commentaar, maar iedereen ging door die deur. Boven had hij een koelkast staan, daar kon je iets uit kopen, Maar er niks inzetten hoor! Hij had een leuk terras achter, maar in het gras had hij wat picknickbanken staan. Toen wij daaraan zaten, met de wandelkaart met een flesje water, kwam hij woedend naar buiten, dat hij dat niet wilde zien, ook de twee mensen op het terras konden meegenieten. Hij had personeel, die moest hij betalen, hij had last gehad van de coronamaatregelen enz. Helaas ook geen reden om je thuis te voelen. De volgende morgen wel genoten van een heerlijk ontbijt. Maar waarom zo onaardig, misschien wilden we nog wel een keer komen,maar helaas.Niet zo

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Deborah01-06-2020

Heerlijk verblijf met verrukkelijk eten !

Heerlijk verblijf in gemoedelijk hotel met verrukkelijk eten! Kamer is prima, zeker met het balkon ! De ligging is super, zeker als je rust zoekt! Omgeving is zo fijn ook om heerlijk te wandelen ! Wij hier nu voor de tweede keer en komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10willy zonneveld24-11-2019

fantastisch

prima hotel ,kamer dik in orde met zeer goede bedden ,prachtig uitzicht ,diner dik in orde en superontbijt ,heel rustig maar toch centraal gelegen ,je zit zo in Valkenburg ,aken of Maastricht ,wij hebben drie dagen genoten

Gereisd met partner in november 2019

• 7Mw. Van Buren18-11-2019

Eten prima, slapen niet.

Wij kregen een zeer kleine slaapkamer toegewezen. Vanuit de badkamer was het oppassen geblazen! Eerst een afstapje en vervolgens om de hoek nog twee treedjes naar deze slaapkamer, zonder je ergens aan vast te kunnen houden. 's Nachts in het donker ronduit gevaarlijk zonder licht. Deze kamer is m.i. ongeschikt om te verhuren! Het restaurant was sfeervol ingericht en je kunt daar prima eten. Wel weer jammer dat je 's avonds om 21.00 u. geen thee kunt bestellen "want het apparaat staat al uit".

Gereisd met partner in november 2019

• 5Mw Bové24-10-2019

Niet doen!

We waren werkelijk not amused. Gezien de positieve reacties zijn wij erg verbaasd. Zelden zo’n slecht gastheerschap gezien. De eigenaars zijn niet gastvrij. Hotel is op bepaalde tijden gewoon gesloten. Even lekker terrasje pakken gaat niet op. Na 16.30 lukt dat en verder heel graag naar het centrum. Komt misschien omdat wij kunnen er oktober waren. Heel veel klanten via Social deal, Voordeeluitjes, Groupon. Veel ontevreden gasten gezien. Of het nu ligt aan het naseizoen of dat de eigenaars er gewoon mee moeten stoppen omdat de klantvriendelijkheid echt ver te zoeken is?? Hooghartig. Check ook zeker uw rekening! Wij zouden dit hotel( en je kunt dit echt geen hotel noemen gezien het feit dat je er overdag verder niets kunt nuttigen in het na seizoen ) echt niet aanraden. Goedkoop is in dit geval duurkoop!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Albert en Ria Poffers06-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Mooi kleinschalig hotel met zeer schone kamers. Zoals het bord in de tuin al zegt goed gastheerschap. Zeer goed ontbijt. Diner is zeer goed. Minpuntje vonden wij dat bij het diner de friet apart moest worden bijbetaald. Overigens zeer goede gastvrouwen en gastheer. Zeker de moeite waard naar toe te gaan. Lekker rustig hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9L.J. van Paradijs11-07-2019

Prima hotel.

Een gemoedelijk en sfeervol hotel, met een mooi gelegen tuin. Heel goed ontbijt. Diner was goed verzorgd. Vriendelijke eigenaar .

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Marijke24-05-2019

Gezellig kleinschalig hotel

Dit is een klein maar gezellig hotel. De bedden zijn uitstekend en de maaltijden prima. Houd wel rekening met een steile trap naar boven. Wij hadden een kamer met balkon aan de achterzijde. Prachtig uitzicht over het gulpdal. Er is gratis parkeergelegenheid en onze fietsen mochten in de garage staan. Prima voor enkele dagen in mooi Zuid-Limburg!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Ton01-03-2019

Fantastisch , een aanrader.

Goed hotel, een aanrader. Kamer netjes en schoon. Alles goed ingedeeld. Ontbijt is goed, diner prima. Gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Fam. Coohn, Antwerpen28-01-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Kan mij totaal niet vinden in de negatieve beoordelingen. Belangrijk voor mij als ik een hotel boek: schoon, goede bedden, locatie. De kamer (met balkon) was meer dan prima, erg schoon. De badkamer was inderdaad klein maar ja, hoeveel tijd breng je daar door als je een weekendje weg bent. Alles wat je nodig hebt was in elk geval aanwezig. Het ontbijt was meer dan voldoende met warme broodjes, lekkere eitjes en goed beleg. Het diner was klaargemaakt door de eigenaar die duidelijk een passie voor koken heeft. Heerlijk! Dat de eigenaar onvriendelijk zou zijn? Niets van gemerkt maar goed, ben zelf misschien ook een "zakelijke"Amsterdammer dus dat kan het probleem zijn. Hoewe, mijn man is een "gezellige"Antwerpenaar en ook hij had totaal geen problemen.☺☺ Nee, vond de locatie, het hotel zelf, het eten én ook de eigenaar prima en het geheel is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2019

Hotel Residentie Slenaeken info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen