Kleine hotelsWeer vandaag3°-2°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residentie Slenaeken voor je op een rij gezet:

104 reviews over Hotel Residentie Slenaeken in het Nederlands

Verrassend leuk hotel.

T.v.d.W.,
9-12-2018

Fijn hotel, gezellig en rustig . Nette, schone kamer met heerlijk bed. Prima, zeer uitgebreid ontbijt. Beperkt menu voor het diner, beetje jammer, wel sfeervolle ambiance. Zeker voor een weekend aan te raden.

Gereisd met partner in december 2018

Goed maar de drankjes zijn prijzig

Blom,
2-10-2018

Smaakvol Interieur in het restaurant, leuk terras met mooi uitzicht, ontbijt en diner is erg goed en vriendelijke bediening, kamer aan de voorkant wat gehorig.

Gereisd met partner in oktober 2018

Eigenaar is erg onvriendelijk.

Wieke van Raalte,
25-9-2018

Prachtige ligging hotel voor wandelen, ontbijt en diner prima. Bed sliep goed. Badkamer onder de maat. Eigenaar erg onvriendelijk, we hoorden zijn radio op onze kamer, erg irritant als je een boek wilt lezen, 3x wat van gezegd, na de laatste keer zei hij dat ik maar een koptelefoon moest kopen. Ook stond er het hele weekend een stellage voor ons balkon, die op maandagmorgen direct werd weggehaald, beetje jammer van het uitzicht het hele weekend.

Gereisd met partner in september 2018

grandioos

Heiligers,
12-9-2018

Heerlijke dagen gehad mooie omgeving hotelkamer was goed ,bed heerlijk geslapen .mensen die klagen zijn niks gewent .

Gereisd met partner in september 2018

Sterk aanbevolen

Maria Rijneveld,
31-8-2018

De kamer met balkon is super. Het eten is verrukkelijk. Fijne busverbinding naar Maastricht en Aken. Aardige gastheer en gastvrouw. Prachtig wandelgebied als je niet bang bent voor koeien.

Niks negatiefs. Voor mensen die slecht ter been zijn is de trap lastig.

Gereisd met partner in augustus 2018

geweldig

Sophie,
12-7-2018

we zijn hier voor de vierde keer en het is nog steeds heerlijk verblijven in dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2018

heerlijke bedden en goed een ontbijt

kampeergraag,
1-7-2018

het is een goed verzorgd hotel met aardige eigenaars

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer dit hotel, een afrader!

Egbert,
21-6-2018

Als je een kamer reserveert met diner dan krijg je een mooie kamer, maar als je alleen de kamer met ontbijt reserveerd krijg je kamer No 10.

Een kleine kamer van plm 2,5 x 4 m met een doorlegen bed, weinig ventilatie, lawaai van de straat, ‘s ochtends om 7 uur gaat de lawaaiige fontein aan. Er stond 1 stoel i.p.v. een gezellig zitje, geen bureautje, een tv met meer sneeuw dat beeld. De badkamer stamde uit de jaren 80. Het kiepraam kon maar een klein beetje open. Zeer benauwd hok dus.

De eigenaar is een arrogant persoon waar geen vriendelijk woord af kan. Hij begreep niet waarom hij als Amsterdammer niet werd opgenomen in de plaatselijke bevolking. Wij begrijpen dat heel goed!

Wij hebben de afgelopen jaren vele hotels in het zuiden bezocht, maar dit hotel spant de kroon! Zij hebben 3 sterren, maar 1 was ook voldoende.

Voor een paar centen meer heb je een echt goed hotel.

Maar, alles was wel schoon. En de ontbijzalen zijn zeer netjes

Gereisd met partner in juni 2018

goed verzorgd verblijf

mamarit,
21-6-2018

mooie balkonkamer, heerlijk diner, mooie omgeving

Gereisd met partner in juni 2018

aanrader

marleen,
17-6-2018

Heerlijk eten! Zowel ontbijt als avondeten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residentie Slenaeken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residentie Slenaeken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.