Hotel Parkhotel het Gulpdal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel het Gulpdal voor je op een rij gezet:

Contact

198 reviews over Hotel Parkhotel het Gulpdal

• 9Marion24-10-2019

Prima hotel!

Wij hebben hier 5 dagen genoten, Het ontbijt en diner is lekker , de kamer wordt prima schoon gemaakt , en als het weer minder is kan je een duik in het zwembad nemen! Het bed ligt lekker dankzij een topmatras . Vriendelijk personeel, kortom een aanrader .

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Altena03-09-2019

Fantastisch hotel. Vriendelijk, mooie ligging. Wij hadden de junior suite. Schitterend. Hond mag op de kamer. Zelfs bij het avond eten. Klein hondje. Ontbijt en diner heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam.Bos13-08-2019

Gebruik gemaakt van het 3 daags arrangement inclusief ontbijt en diner. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker en het diner was super. Ook het personeel was zeer vriendelijk . Alles ziet er keurig verzorgd uit inclusief de tuinen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Edward30-07-2019

Heerlijk hotel en goede keuken

Leuke hoteleigenaren en leuke gasten. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Je voelt je snel thuis hier. Makkelijk om vanuit hier mooie wandelingen te maken of een stuk te fietsen. België is letterlijk om de hoek. Aan het einde van de dag genieten van een duik in het zwembad en relaxen in de sauna. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9W.L. Leliveld26-05-2019

fantastisch

Mooi hotel met uitzicht op het fraaie landschap. Vriendelijk personeel en heerlijke diners. Uitstekende service: vergeten broek werd kosteloos opgestuurd. Ruime parkeer gelegenheid. Schone kamers. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Daisy Laeveren16-05-2019

Een aanrader!

Zeer aangenaam hotel, en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken en een prachtige tuin om in te verpozen. Hondjes zijn meer dan welkom, en er wordt rekening mee gehouden als de hand n mee wil komen eten dat je een beetje apart kan zitten. Zeer goede haardroger in de badkamer. Superior kamer heeft een terras met een prachtig uitzicht op het gulpdal.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Bert Kwakkel13-04-2019

Vier het leven in dit hotel en weet je welkom!

Dit familiehotel is een echte aanrader voor iedereen die eens flink verwend wil worden. De kamers zijn ruim en mooi ingericht en je wordt hartelijk en gastvrij ontvangen met een drankje. Het hotel staat in een prachtige omgeving en heeft een mooie parkachtige tuin waar je heerlijk kunt zitten en relaxen. Er is een vrij toegankelijk zwembad, een sauna en een fitnessruimte. Het ontbijtbuffet is ruim voorzien en je kunt er zelfs een glaasje champagne bij genieten. Het viergangen diner is een culinair hoogstandje en de bediening is vriendelijk en voorkomend. We hebben hier een week lang genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Nely & Gerard Bohnenn06-04-2019

toplocatie, modern familie bedrijf

echte gastvrijheid in een toplocatie

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Walter18-03-2019

Ydillisch gelegen pareltje in het Limb Heuvelland

Zoals een hotel hoort te zijn. Goede gastgevers, gedienstig personeel en een romantische kamer Gezellige lounges en restaurant, uitstekende keuken. Ontbijtbuffet is een daarvoor ingerichte keuken met vele verse producten. Wie het heeft meegemaakt zal beslist wederkeren.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    4Maurits27-06-2018

Waardeloze service!!

Het is een mooi hotel, met een waardeloze service. Beide nachten ging door een storing meerdere keren het brandalarm af, waarbij ook de brandweer langs kwam. Gebroken nachten tot gevolg. De nachtbewaakster wist ook niet hoe hiermee om te gaan. Om 03.30 geholpen met het bellen van de monteur. Dit kan gebeuren. Helaas werd hier bij het uitchecken niets over gezegd, nadat ik hierover begon gaf de eigenaar vooral aan dat dit niet zijn schuld was, bood geen excuses aan en gaf geen tegemoet koming (bv. een drankje van de zaak) voor de overlast. Wat een waardeloze mentaliteit.

Zakelijk gereisd in juni 2018

33 tips over Hotel Parkhotel het Gulpdal

• Astrid de Lange-Baegen, 16-06-2014

Boek een kamer aan de achterkant want daar zitten de balkons

• FamBc, 02-05-2014

ATB-en op 40 meter onder de grond in een oude mergelgroeve in Sibbe/Valkenburg. Te reserveren via ASP Adventure, echt top.

• E.Kuijpers, 25-07-2012

We sliepen in kamer 8.Opzich een hele mooie kamer,totdat we gingen slapen, vlakbij onze kamer zat een brandwerende deur en iedere keer als er gasten langs kwamen en van die deur gebruik maakten viel deze met een enorme klap dicht, hierdoor konden we moeilijk de slaap vatten. We sliepen op de 1ste etage ,doordat er een houten plavond is konden we de mensen die boven ons logeerden bijna letterlijk verstaan.

0 vragen over Hotel Parkhotel het Gulpdal

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden