Hotel La Frontière

Hotel La Frontière
6,5

19 reviews over Hotel La Frontière in het Nederlands

Rene, 17-12-2016

Goed was ligging. Als uitvalsbasis voor bezoek Valkenburg en Maastricht.

Minder goed dat de hele nacht de kerklok de halve en hele uren luid.

We hadden de " olifanten " kamer, ruim, maar bedden / matrassen zeer zacht.

Ontbijt was meer als voldoende, netjes geserveerd naan tafel.

Eigenaars hadden hotel sinds kort in beheer, ontvangst en vertrek was persoonlijk en hartelijk.

We waren de bewuste nacht de enigste gasten.

Nooit meer

Poppie, 30-10-2016

Ouder stel in de bediening ! Onprofessioneel !

Geen menu kaart maar een gewoon A4 tje met wat gerechten erop .

Geen kassa handmatig een bonnetje geschreven geen pinautomaat

Top locatie, lekker eten, maar nooit meer

Marion, 22-6-2016

Een paar weken geleden zijn we voor de 3e/4e in het weekende bij de la frontiére geweest, het was er echt super druk. Hartstikke gezellig zo met 'vreemden' een tafel delen, krijg je leuke contacten door. De jongedame van de bediening deed uitstekend haar best, kortom gewoon echt leuk. Lekker gegeten, en gedronken niets op aan te merken. Toch moet ik iets kwijt, de baas van dit restaurant is zeer onvriendelijk na een paar keer te hebben gedacht dat hij vast een slechte dag had is de maat vol. Deze meneer vind het schijnbaar nodig gasten na te roepen voor f*cking idiot waar ik dus echt erg van schrok. Ook is meneer de baas zeer zeer zeer onbeleefd naar zijn personeel dus ook die worden aangebruld in het bijzijn van anderen. En die arme vrouw van m staat maar wat te kijken aan de bar en haalt haar schouders op, ja idd ook ik zou dan niets durven te zeggen. Het is een mooie locatie met lekker eten en goeie bediening maar helaas voor ons geen gun factor meer, wij komen nooit meer. Ik geef alles 1 punt, omdat ik ze gewoon niet meer gun, het meisje van de bediening en de kok jullie krijgen een dikke 10

Geweldig

Frans, 1-9-2014

Zoekt U een goed en schoon hotel,dan bent U hier op het goede adres.Het hotel is sfeervol en gemoedelijk.Deze (jonge) mensen doen er ,samen met de kok,alles aan om het de gast naar de zin te maken.Bij ons zijn ze er zeker in geslaagd.Ligging in zeer mooie omgeving.Tip voor lichte slapers:neem oordopjes mee;pastoor laat de kerkklokken de hele nacht doorluiden.

Geweldig sfeervol hotel

h_a_kluin, 2-11-2013

Bijzonder vriendelijk en aardig personeel echt lekker tot rust gekomen

Mooi en gastvrij hotel voor 1 of 2 nachtjes

Astrid de Wit, 22-9-2013

Hele vriendelijke mensen, die meteen voor je klaar staan, en ook tijd maken voor een praatje.Kamers allemaal met verschillende item's erg mooi, wel een beetje gehorig waren bang dat we niet zouden slapen van de kerk klokken, maar ik heb ze niet gehoord. Eten was perfect gezellige omgeving en erg lekker..je kon er ook op je gemak zitten. Dus zeker het aanraden waard.

Goed verzorgd, gastvrij

M. de Bruin, 16-10-2012

Wat een leuk hotel, schone kamer en sanitair. Heerlijk geslapen.

Fantastisch gegeten, bediening weet wat er op de kaart staat en geeft ook goed advies. Leuke gerechten, ook Zuid-Afrikaans. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

Ontbijt was ook heerlijk, warme broodjes, eitje en voldoende keuze uit beleg.

Leuk dat het een keer geen buffet was, maar ontspannen zitten aan gedekte tafel.

Zeker een aanrader voor een korte vakantie, weekendje weg.

heerlijk verblijf

Mieke, 28-6-2012

Heerlijk staat vooral voor het eten bij La Frontiere... Wat een leuke ervaring om eens Zuid Afrikaans te eten. Het beviel ons zo goed dat we iedere avond bij hun aangeschoven zijn voor een bijzondere mooie combinatie Zuid Afrikaans / Nederlands eten. De sfeer binnen is zo gezellig en vooral vriendelijk dat het heel prettig was om er te verblijven. De kamer was goed en badkamer keurig schoon/hygienisch en modern. Goeie plek om te vertoeven en bijzonder vriendelijk personeel. Een aanrader!!!

Een beetje Zuid-Afrika in Zuid-Limburg

Bert van Rossum, 9-10-2011

Prima hotel met Zuid-Afrikaanse invloeden. Heerlijk eten met een vleugje Zuid-Afrikaans producten. Uitstekend ontbijt met eerlijke warme verse broodjes. Fijne slaapkamer. Schoon en voorzien van goede bedden. Kamers zijn een beetje gehorig (krakende vloeren), maar is niet hinderlijk. Pand is al oud en dat kraken hoort er een beetje bij. Zeer vriendelijk personeel met gastvrije eigenaresse.

Uitstekende uitvalbasis voor wandelingen en fietstochten (wel trappen geblazen). Verder ligt Slenaken gunstig voor een bezoekje aan Margraten (Amerikaans militair kerkhof) en de bourgondische stad Maastricht.

Zondermeer een aanrader voor een lekker weekendje weg. We komen zeker terug!

Prima hotel voor trips in de omgeving

A.Ketting, 3-9-2011

Ligging is goed, personeel zeer vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Als wordt netjes schoon gehouden en kamers zijn netjes ingericht. Ontbijt staat klaar met vers afgebakken broodjes en gekookt eitje.

We hebben een aantal aanbieders voor La Frontière voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Frontière in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Frontière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Frontière scoort een 6.49 uit 10 op basis van 19 reviews.