Géén boekingskosten
NederlandLimburgSlenakenHotels SlenakenHotel Hof van Slenaken - Hotel & Apartments

Hotel Hof van Slenaken - Hotel & Apartments

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

In de Nederlandse provincie Limburg vind je Hotel Slenakerhof in Slenaken. Kom tot rust in de wellness en word rustig wakker met een heerlijk ontbijt. De kamers zijn wat verouderd, maar je slaapt wel op een goed bed. Tip: huur een elektrische scooter bij het hotel om het Limburgse landschap te verkennen of ga een hapje eten in Slenaken.

412 Reviews over Hof van Slenaken - Hotel & Apartments

• 8Franca10-08-2021

Lieve en behulpzame mensen

Op 11 juni kort na aankomst brak ik mijn enkel. Meneer zelf kwam om 03.00 uur zijn bed uit om me samen met mijn partner op onze kamer te krijgen. 's Morgens weer naar de auto, zijn vrouw bracht ontbijt op bed en ze waren oprecht vriendelijk en behulpzaam.Grote complimenten voor dit echtpaar.

• 8Anoniem03-08-2021

Mooie omgeving en fijne kamer!

Mooie en fijne kamer met een groot balkon! Ontbijt was ook geslaagd.

• 9Jan Koster29-06-2021

Prima verblijf

Geweldige ligging, erg schoon, ruime mooie kamer. Uitstekend ontbijt.

• 8Ouder echtpaar14-06-2021

Heerlijke plek, mooi hotel en prima verzorging!

Mooie grote luxe kamer met een klein keukentje met alles wat je nodig hebt, om onze eigen maaltijd te maken. Tevens een ruime schone badkamer, met een prima douche. Voor ons was een balkon heel aangenaam, heerlijk buiten gegeten en genoten van het uitzicht. Door Corona nog geen restaurants open, dus helaas geen terrasjes. We hebben ondanks de beperkingen genoten en inmiddels al weer geboekt voor augustus en weer de luxe kamer met balkon!

• 10Eric27-09-2020

Heel fijn hotel! Hier blijven we terug komen!

Slenakerhof is een perfect hotel. We hadden een ruime, gezellig ingerichte kamer, van alle gemakken voorzien zoals een ligbad en een volledig ingerichte kitchenette wat wel erg handig is in deze Coronatijd. Het ontbijtbuffet is ruim gesorteerd en er wordt heel goed omgegaan met de Coronarisico's: alles wordt voor je opgeschept zodat je zelf niets aan hoeft te raken. De tafels staan ruim uit elkaar en er wordt goed geventileerd. We voelden ons er helemaal veilig bij. De eigenaren, Stephan en Diana, doen er alles aan om het naar je zin te maken, met adviezen, gewoon een praatje of even het naburige restaurant voor je reserveren. Ze stonden zelfs klaar bij een noodreparatie van onze auto. Kortom, ze creëren een heerlijke sfeer waarin je je meteen thuis voelt en fijn vakantie kunt houden. Verder zijn er diverse streekbiertjes in de bar te verkrijgen en is er een goede afsluitbare stalling voor de fietsen.

• 10Ria26-09-2020

superverblijf

Het hotel ligt op een mooie plek het is schoon, het ontbijt is uitgebreid, de eigenaren stralen rust uit. Zijn behulpzaam, het is een hotel waar nog persoonlijke aandacht is voor de gasten. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de omgeving.

• 10Familie Dollekens20-09-2020

Fantastisch!

Leuk en vooral gezellig en zeer sfeervol ingericht familiehotel. De eigenaren doen er alles aan je thuis te laten voelen, je wordt op je wenken bediend, met een heel uitgebreid heerlijk ontbijt, wat een fijn hotel, gerund door twee prachtige gedreven mensen! We komen graag nog eens terug!

• 8Arthuur01-09-2020

Keurig hotel met goed ontbijt, warme kamers

Voor de eerste keer in Slenakerhof. Blij verrast bij aankomst te lezen dat Slenakerhof het best gewaardeerde hotel van Nederland is volgens Zoover. Keurige ruime en schone kamer met badkamer op eerste verdieping met kleine kitchenette. Kamer netjes en verzorgt maar qua design al weer een jaar of tien oud vermoed ik. Dat geldt ook voor de matrassen. Syntetisch en met kuil. Ontbijt goed en verzorgd met bediend afhaal buffet. Verzoek was niet te lang te blijven in de ontbijtruimte ivm. Corona. Daarom koffie vanuit ontbijtruimte naar hotelkamer meegnomen om daar rustig onze koffie op te drinken in plaats van in de ontbijtruimte. Dat was niet toegestaan en gewenst omdat anders de koffiekopjes van de ontbijtruimte op de kamer zouden blijven staan volgens de eigenaar. Hoezo die aanname? Warme kamers omdat kamers voorzien zijn van grote glasoppervlakken. Die extra warm werden omdat het niet toegestaan is om zonneschermen te laten zakken.

• 10Henk30-08-2020

Terugkerend verblijf ivm F1

Dit jaar voor de 5e keer heb een verblijf geboekt voor de F1 van België. In 2016 verbleef ik voor het eerst in het Slenakerhof om een bezoek te brengen aan de Grand Prix van België met vrienden. Omdat we door COVID-19 niet naar de GP van België konden en we toch een beetje het jaarlijkse gevoel wilde hebben zijn we toch naar het Slenakerhof vertrokken. De ontvangst en gastvrijheid is als ieder jaar geweldig. Goeie verzorging, vriendelijke medewerkers die je prima bedienen tijdens het ontbijt. Het voelt als thuiskomen en kom er zeker volgend jaar weer graag terug. Stefan en Diane. Slenakerhof is top. Vriendelijke groet, Henk

• 7Marielle28-08-2020

Had er meer van verwacht

De foto's op de site doen mooier aan dan de werkelijkheid. Wellicht zijn er kamers gerenoveerd, zoals te zien op de foto's maar helaas hadden wij deze niet. De koelkast was niet schoon, de badkamer was niet heel fris, haren in het putje en het douche gordijn stonk. De kamer is ruim en de bedden waren prima. Jammer dat het hotel aan een drukke doorgaande weg ligt.

Hotel Hof van Slenaken - Hotel & Apartments info

Soort hotel