Géén boekingskosten

Hoeve A Gen Water

Vakantiehuis
NederlandLimburgSlenaken

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hoeve A Gen Water voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 89 reviews
+105/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 89 reviews
  • 9.5Inrichting
  • 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

89 Reviews over Hoeve A Gen Water

• 9willem05-07-2021

Als god in het heuvelland

Slenaken ligt in het dal wat natuurlijk aantrekkingskracht heeft want je kijkt naar het heuvelland en zoek dan een juiste accommodatie die aan je eisen voldoet ,rust ruimte en luxe en alles is gedacht ; handdoeken koffie en bijzonder gastvrij : leuk welkomst woord en vlaai en wakker worden van kippen en schapen . en Rob en Marianne jullie hebben een wereld stek .graag tot ons volgende bezoek we komen zeker terug

• 10Fons de Visser15-12-2020

Fantastisch mooi verblijf en omgeving! Aanrader!

Bij aankomst werden we door Rob zeer hartelijk ontvangen en na uitleg konden we gelijk aan de al klaar staande Limburgse vlaai. We hadden een week 1 van de appartementen gehuurd, Echt alles was voorradig, zelfs tot de badolie voor de overheerlijke whirlpool waar we meermaals gebruik van hebben gemaakt. Bij terugkomst kijken wij terug op een zeer ontspannen week in de Limburgse heuvels waar het prima fietsen en wandelen is. We komen zeer zeker nog graag een keer terug...

• 10Familie van der Heiden15-12-2020

Heerlijk huisje in prachtige omgeving!

Voor de 9e keer hebben we een heerlijke week gehad in Het Botterblumke. Dat zegt genoeg over het huisje! Het huisje is ruim en gezellig ingericht, zeer sfeervol. Alles is aanwezig. De ontvangst is altijd heel hartelijk. We worden verwend bij binnenkomst met een heerlijke vlaai en in de koelkast lekkere bubbels en koud water. Er is ook ruim voldoende thee, koffie etc. aanwezig. In de Kerstperiode is het huisje heel leuk aangekleed in de kerstsfeer. De omgeving is prachtig om te wandelen en er is altijd veel te doen. In de directe omgeving zijn leuke restaurantjes waar het heerlijk eten is (in deze periode kan men er ook maaltijden afhalen).

• 10Familie Slag14-12-2020

Wederom genoten!

We hebben wederom een mooi weekend gehad in Slenaken. De gastvrije ontvangst, aan alles is gedacht! Lekkere vlaai bij aankomst en koekjes voor Spike! :-) De vakantie woning is top onderhouden en erg schoon en luxe. We gingen met tegenzin weer naar huis, gelukkig zijn we er in juni 10 dagen!

• 10Fam. Baggen08-12-2020

Prachtig landschap, gastvrij, fantastische woning!

Wat en fijne vakantieweek hebben wij achter de rug. We hebben mogen genieten en je voelt je meteen op je gemak. Een sfeervol- gezellig en knusse vakantiewoning. De bedden waren al opgemaakt bij aankomst. Alles is super schoon en zo compleet. Voldoende handdoeken aanwezig, lekkere vlaai bij aankomst. Wat een warm welkom! Elke avond buiten gezeten met de terraskachel. Fijn dat onze hond Sara ook welkom is bij jullie. Wat een verwennerij voor mens en dier. Veel dank voor alles en wellicht tot ziens

• 10Alex en Anneke30-11-2020

Onthaasten in een prachtige omgeving

Prachtige omgeving. Rob en Marianne zijn geweldige gastheer en gastvrouw. We komen hier al jaren en verheugen ons altijd weer op het verblijf

• 10Hans Dorreboom08-11-2020

Top huis op een toplocatie

Je moet wel van luxe, natuur, rust en gastvrijheid houden. Als je hier eenmaal bent geweest, ben je verliefd op huis en omgeving en kom je zeker terug.

• 8Marathonman Duizel28-09-2020

Fantastich, super accomodatie, dito wandelgebied.

Compleet huis, met alles erop en aan. We miste alleen een opscheplepel voor de soep.

• 9Elvira27-09-2020

Heerlijk rustig

Bij aankomst is zijn Rob en/ of Marianne aanwezig voor ontvangs. Zij leggen uit hoe de apparaten werken heb hebben tips over de omgeving. Ook staat er al een heerlijke limburgse vlaai op een mooi gedekte tafel klaar. Het huisje is voorzien van alles! Er is helemaal niets wat mist. En is super schoon. Het voeld echt als thuiskomen. De eigenaren laten de gasten lekker hun gang gaan maar zijn altijd bereid tot een praatje of het beandwoorden van een vraag.

Er is helemaal niets wat slecht is. Alleen ik persoonlijk heb snel last van mijn gewrichten en merkte dat de matrassen van het 2 persoons bed op de 1e verdieping aan vervanging toe zijn.

• 10Fam. Blankenspoor30-08-2020

Super compleet huisje in mooie omgeving

Gastvrij ontvangst met heerlijke vlaai. Hier kom je echt tot rust.

Vakantiehuis Hoeve A Gen Water info

• CafeNiet beschikbaar