Vakantiehuis Hoeve A Gen Water

9,1

18 reviews over Vakantiehuis Hoeve A Gen Water in het Nederlands

Fantastisch.

Rita Molenaar, 20-5-2018

We hebben met 6 volwassenen een heerlijk weekend gehad in het Hummesknupke.

Ontvangen met koffie en Limburgse vlaai, een heerlijk huisje met een groot terras met daarachter kippen (die af en toe even kwamen buurten) en schapen. Alles was aanwezig in het huisje. Ook de ligging was fantastisch. Goed voor mooie wandelingen met daarna lekker eten in een van de nabij gelegen restaurants.

Dus een plek om weer eens terug te komen.

We zijn een week gebleven in het huisje Donderblumke met onze zoon van 13 en dochter van 11 jaar oud. We werden ontvangen met echte Limburgse vlaai en het huisje was erg schoon en netjes. Vanuit daar kun je gelijk prachtige wandelingen maken in de heuvels van Limburg. Daarna heerlijk ontspannen in de jacuzzi. Achter ons tuintje had je nog een grote tuin waar we gebruik van mochten maken. Lekker badmintonnen en voetballen met ons gezin. Onze dochter vond de koeien erg leuk en mijn zoon vond het traktor rijden geweldig. Verder hebben ze de schapen gevoerd, eitjes rapen en bij de kippen in het hok gekeken. In de omgeving zijn veel dingen te doen. Dagje Maastricht geweest en kanotocht op de Maas gedaan ook erg leuk. De Eigenaren zijn erg gastvrij en vriendelijk. We hebben het heerlijk daar gehad echt een aanrader!!!

Liefdevol huisje met buitengewone gastvrijheid

Nicole, 14-5-2018

Een geweldige locatie! De huisjes zijn erg smaak- en liefdevol ingericht en super super schoon, echt top! De keuken is geweldig ingericht, zodat je voor een weekend niet alles hoeft mee te nemen. Bij aankomst is er o.a. koffie, vlaai, melk en verse eieren van de eigen kippen. De eigen tuin grenst aan een weiland, waar de kippen en schapen rondlopen. De jongens mochten op zaterdagavond zelfs tractor rijden. De gastvrijheid bij Marianne en Rob kent geen grenzen. Wij komen zeker terug!

Altijd doen!!

Remco Molenaar, 14-5-2018

Een prachtige locatie in een prachtig gerestaureerde boerderij. Heel vriendelijk onthaald en bij binnenkomst in de huisjes merk je dat er niet is bezuinigd op de inrichting en verbouwing.

Wil je echt het bourgondische Limburg ervaren dan is dit een prachtige locatie om met familie of vrienden te verblijven. En mocht je wat willen eten dan zit er tegenover een mooi restaurant waar de bediening vriendelijk en top is! ('t stegelke) Extra stukje spare rib geen enkel probleem! ;-)

Al met al hebben wij door de vriendelijkheid van deze beide ondernemers en natuurlijk de prachtige omgeving een fantastisch weekend gehad. Top en ga zo door!!!!

Heerlijk verblijf in de Gulp-vallei

Dik&Marie, 24-4-2018

Heerlijk huisje in het prachtige Gulpdal, “in de wei”, heerlijk!

Van alles voorzien, tip top in orde.

Een aanrader om heen te gaan.

Marcel & Inge, 23-3-2018

Een fantastische, schone en goed verzorgde woning. In een schitterende omgeving met vriendelijke mensen.

Prima, kan beter

Peter, 24-2-2017

Het is een mooie omgeving en een mooi huisje. De indeling van het huisje is wat apart. Het toilet is op de eerste verdieping. Het huisje is niet echt geschikt voor vier volwassenen en twee kinderen. Eén van de tweepersoonsbedden lag niet fijn.

Heerlijk, compleet huis

Mirjam, 1-5-2016

Laatste week van april verbleven in het Botterblumke. Ondanks het slechte weer een heerlijk week gehad. Het huis is netjes en zeer schoon, niets van te merken dat hier soms ook honden verblijven.

Mooie omgeving voor wandelingen en uitstapjes zoals de miljoenenlijn en snowworld. Heerlijk gegeten bij het Stegelke tegenover het huis en voor de dagelijkse boodschappen, broodjes en vlaai kun je prima terecht bij Vermeeren in Slenaken.

Geweldig gastvrij!

Elly, 17-1-2016

Heerlijk wandelgebied, restaurant tegenover de deur, leuk dorpje, centraal gelegen t.o.v. Maastricht/Valkenburg/Drie landenpunt.

Gastvrije ontvantst met Limburgse Vlaai. Goed verzorgd, schoon en huisdiervriendelijk.

Zeker een plek om nog eens terug te komen.

Prachtige vakantiewoning

A. van der Wal, 17-10-2014

Wij, de familie van der Wal uit Uithuizen hebben van 10 t-m 17 oktober een weekje in het botterblumpke van hoeve A Gen Water in Slenaken vertoefd. Wij vonden dit een geweldige accomodatie in een prachtige omgeving. De indeling van het huis is prima en het beschikt zelfs over een jacusi. Het is echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve A Gen Water in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve A Gen Water zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve A Gen Water scoort een 9.08 uit 10 op basis van 18 reviews.