Vakantiehuis Hoeve A Gen Water

9.1Fenomenaal

• 9.2Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve A Gen Water voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

71 reviews over Vakantiehuis Hoeve A Gen Water

• 8Audr08-01-2020

Mooie locatie midden in wandelgebied

Positief: Vriendelijk ontvangst met uitleg over de boerderij. Vriendelijke eigenaren. Schoon en netjes. Buiten en binnen gezellige kerstversiering. Bij aankomst stond een vlaai klaar en waren kaarsjes aan. Verse eitjes, koffie, koffiemelk, suiker, thee, bubbels, toiletpapier, keukenrol, vaatwasblokjes, folie, bakpapier en afvalzakken aanwezig. Indien het op was, even melden, dan werd het aangevuld. Bedden zijn opgemaakt. Voldoende handdoeken aanwezig. Verwarming doet het goed. Direct aan de wandelroutes. Restaurantjes en bakker op loopafstand.

• puntje: Voor 6 personen vinden wij het humesknupke beneden wel klein. Slaapkamer op eerste verdieping is wat gehorig.

• 8Fam Hoorn05-01-2020

Heerlijke locatie! Fijn huis

Goed ingericht huis met alles wat je nodig heb. Super mooie badkamer en fijne bedden. Voor de kleinste zijn bedjes, kinderstoelen en traphekjes mogelijk Bij aankomst is er koffie en een heerlijke vlaai

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    10Fam. van der Heiden28-12-2019

Heerlijk huisje in prachtige omgeving.

We hebben voor de 7e keer de Kerstvakantie doorgebracht in Hoeve a gen water. Het is en blijft een prachtig huisje in een hele mooie omgeving. We genieten er elke keer weer van. Het huis is luxe en met veel smaak ingericht en van alle gemakken voorzien. De ontvangst is altijd heel hartelijk en bij aankomst staat er een vlaai, vers sap en een fles bubbels klaar. De verhuurders, Rob en Marianne, zijn zeer hartelijk en zeer behulpzaam. Kortom, voor herhaling vatbaar!

• 10Familie Slag16-12-2019

Limburgse vriendelijkheid!

We hebben een weekend hier in huisje Hunmesknupke gezeten. Schoon en compleet huisje. Alles is aanwezig wat je nodig hebt. Ook onze hond heeft genoten en kreeg een leuk welkomst cadeautje. We komen volgend jaar terug!

• 10patrick&marleen04-12-2019

geweldig goed

woning is perfect ingericht met een volledige uitgeruste keuken en dito badkamer! onthaal is top en ook de hond was zéér welkom! wij hebben zeer genoten van de limburgse gastvrijheid!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Henny25-11-2019

Het was weer een fantastische ervaring

Het zijn geweldige huisjes. Rob en Marianne zorgen dat het tot in de puntjes verzorgd is. Enige tip is om "gewone" kookpannen (ipv een goede set braadpannen) te plaatsen in de keuken. Dat zou iets prettiger koken.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10camila en klaas10-11-2019

fantastisch

prachtige woning, comfortabel en zeer compleet

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Ellen21-10-2019

Prachtige omgeving, fijn huisje

Huisje zeer prettig en heel schoon! Het is wel een beetje gehorig, je kon de televisie van de buren horen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Theresia15-10-2019

Geweldig!!

Voor het vierde opeenvolgende jaar met onze volwassen zoon, zijn vriendin en hun twee honden, onze vakantie doorgebracht in het Hummesknupke. We gaan zeker weer terug want het voelt als een warme deken als we binnenkomen. Kaarsjes branden, televisie staat zachtjes aan, koffietafel is gedekt en er staat een heerlijke vlaai en iets lekkers voor de honden klaar.In de koelkast een fles zelfgemaakte fruitsap en een kan water. In keukenkastje staan kruiden, koffiebonen etc. De bedden opgemaakt, handdoeken en badlakens liggen klaar. Kom je thuis van een lange wandeling dan is het heerlijk relaxen in het bubbelbad en afspoelen onder de regendouche. De gastheer- en vrouw geven ook graag tips over de omgeving, wandelroutes, leuke dingen om te doen. Twee kleine dingetjes zijn dat wij de banken en fauteuiltjes niet prettig vinden zitten en dat de matrassen in de slaapkamer op de 1e verdieping niet lekker liggen. Maar dat is puur persoonlijk. Onze ervaring is dat je een plekje als dit niet snel een 2e keer vindt. TOPPIE!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9John en Miranda de Bruin08-10-2019

Toplocatie

Het was al weer ff geleden maar het was wederom top. Ondanks het snikhete weer hebben we genoten van de luxe van de vakantiewoning. Brownie en Luna hebben weer genoten van het poedelen in de Gulp. Leuk extra is de poort die toegang geeft naar de wei en de Gulp. Lekker om met een stoeltje in/ bij het water te vertoeven. Rob en Marianne, bedankt voor jullie gastvrijheid en tot snel.

Gereisd met partner in juli 2019

3 tips over Vakantiehuis Hoeve A Gen Water

• Sander, 03-05-2014

Wij hebben in het Hummenskupke gezeten en deze is goed bevallen

• Rob Maar, 27-01-2011

Je moet echt naar Hoeve A Gen Water gaan voor een wandel en fiets vakantie De Hoeve is idyllisch en schitterend gelegen in het Gulpdal Voor je dagelijkse boodschappen kun je bij bakker Vermeeren terecht, ligt op 5 minuutjes lopen van de Hoeve Maastricht en Aachen om heerlijk te shoppen op slechts 20 min autorijden

Dan zijn er de vele en leuke sfeervolle restaurantjes waar je natuurlijk heerlijk kunt eten Hoeve A Gen Water, een echte aanrader voor een heerlijk weekendje weg

• Sanne, 09-10-2011

Het restaurant aan de overkant; zeer gezellig, heerlijk eten en goed betaalbaar. Ook zeker doen: jeepsafari; met oude Suzuki Samurai het Limburgse heuvelland trotseren dmv speurtocht.

0 vragen over Vakantiehuis Hoeve A Gen Water

Vakantiehuis info