Vakantiehuis Hoeve A Gen Water

Kleine hotelsWeer vandaag5°1°
Vakantiehuis Hoeve A Gen Water
9,3

29 reviews over Vakantiehuis Hoeve A Gen Water in het Nederlands

Gezelligheid en sfeer in een mooie omgeving.

Pascale en vrienden
18-11-2018

Zeer gastvrij onthaal, heel net huisje met alles op en aan om er een gezellig verblijf van te maken. Heel goed gelegen met mooi zicht en veel wandelmogelijkheden.

Heerlijk

R.Revet
18-11-2018

Heerlijk appartement. Fijne gastheer. Zeer compleet. Voelt je direct op je gemak. Dit omdat het appartement direct fijn aanvoelt. Dit door de kleine attenties en inrichting. Voelt niet als een vakantiehuisje.

Komen zeker terug

Hans Dorreboom
18-11-2018

Top woningen, mooi ingericht, compleet en volledig toegerust

Prachtig in super omgeving

Sjaak Verkoeijen
18-11-2018

Er is geen radio en de kwaliteit van tv beeld is slecht

Prachtige omgeving voor jou en je hond.

Waltraut en Joost
9-9-2018

De Hoeven is idyllisch gelegen aan de voet van de Loorberg. De drie vakantiewoningen zijn sfeervol, landelijk en luxe ingericht en dit is tot in details doorgezet. Prachtig uitzicht over het Gulpdal. Gastheer en gastvrouw zijn zeer gastvrij en servicegericht zonder zich op te dringen. Ook je hond is van harte welkom en mag ook gebruik maken van de wei grenzend aan de tuinen van de vakantiewoningen.

Prachtig.

Anja En Piet
9-9-2018

Super gastvrij, prachtig appartement, mooie locatie en prachtig wandelgebied. Kan niets negatiefs melden.

Geweldige week gehad

Theo en Mirjam
10-6-2018

Mede dankzij de goede zorgen van de gastvrouw en gastheer hebben we een zalige week doorgebracht in het botterblumke. Een fijn schoon verblijf waarbij het je werkelijk aan niks ontbreekt, alles wat je maar nodig hebt is voorhanden. Een groot pluspunt voor ons was dat ook onze beide honden Famke en Fleurtje welkom waren en bij aankomst nog een attentie kregen. Ook wij werden bij aankomst verwend met een lekker stuk vlaai. In de omgeving is het fijn wandelen en restaurantjes in overvloed. Wij hebben een fijne tijd gehad en komen graag nog eens terug! Dank je wel Rob en Marianne!

Super mooi en gastvrij.

AMvB
6-6-2018

Met ons gezin van 4 kinderen hebben we een geweldige week gehad in de mei vakantie van 2018 in Hoeve A Gen Water in Slenaken.

Wat een mooie vakantiewoning in een geweldige omgeving. De vakantiewoning is van alle gemakken voorzien, de bedden zijn geweldig, de keuken is compleet en als je dan toch iets ontdekt wat je nog nodig hebt, dan kun je altijd terecht bij gastheer Rob en gastvrouw Marianne. Ze maken hun naam meer dan waar!

We zeggen oprecht dat dit een aanrader is. Hier komen we zeker nog eens terug!

Geweldig, hier komen wij zeker terug!

Niniane
28-5-2018

Dit is onze tweede vakantie hier. Echt supermooie meivakantie gehad. Het huisje is tip top in orde. Superschoon! Enorme badkamer. Keuken is van alle gemakken voorzien. Anders dan op huisjes parken is hier van alles aanwezig. Koffie, thee, vaatwasblokjes, peper en zout aluminiumfolie (je zal het maar net nodig hebben). Ontvangst met vlaai! Heel vriendelijke eigenaar. Neemt rustig de tijd om met de kids kippen en schapen te voeren en ritjes met ze te maken op zijn antieke tractor. Ligging is achterin het dorp aan doodlopend straatje dus heel rustig. Wij komen zeker volgend jaar weer terug.

Top accommodatie!!

Henny
27-5-2018

Het was een heerlijk weekend. Heel gastvrij ontvangen en een super mooie locatie.

We komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve A Gen Water in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve A Gen Water zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.