Tijdelijk €25 aanbetaling

• 10Waardering
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Gastenverblijf Bitseelberch

• 10Everien19-08-2017

Fossielen zoeken in limburg

Zeer verzorgd huis, iedere slaapkamer een eigen badkamer, wat door ons gezelschap hoog werd gewaardeerd. Eigenaren bijzonder vriendelijk. Bereid om ver te gaan om hun gastvrijheid te tonen. Omgeving erg geschikt om te wandelen. Fietsen alleen met of een heel goede conditie of een mountainbike of elektrische fiets 😉. Wij hebben genoten van het zoeken van fossielen, die gewoon langs het wandelpad liggen, als je weet waar je moet zoeken. Vraag maar aan Dick waar! Ijs eten bij de Helenahoeve is een aanrader!

• 10A.Rijk07-10-2013

Fantastisch!

B&B De Schilberg is prachtig, landelijk en rustig gelegen. Wandel-en fietsroutes vanaf de B&B. We hadden onze fiets bij en konden deze in de schuur zetten. Nina en Dick zijn hartelijke, lieve mensen. Ze geven advies en tips voor wandelingen, restaurants en andere dingen om te doen in de omgeving. Het ontbijt is fantastisch! Dit werd voor ons klaar gezet in een gezellige ontbijtruimte. We kregen verschillende soorten brood van een zeer goede bakker, vleesbeleg, vers fruit, kaas, jam, yoghurt, muesli, kleine tomaatjes, gekookt eitje, fruitdrank en koffie of thee. Als het mooi weer is kan je buiten ontbijten. We zijn hier echt verwend! We hadden een mooie kamer met ruim tweepersoonsbed en goede matrassen. De kamer en badkamer (met douche en toilet) waren brandschoon. We komen hier zeker nog eens terug!

• 10A.Rijk06-10-2013

een heerlijk uitgebreid ontbijt!

B&B De Schilberg is prachtig, landelijk en rustig gelegen. Wandel-en fietsroutes vanaf de B&B. We hadden onze fiets bij en konden deze in de schuur zetten. Nina en Dick zijn hartelijke, lieve mensen. Ze geven advies en tips voor wandelingen, restaurants en andere dingen om te doen in de omgeving. Het ontbijt is fantastisch! Dit werd voor ons klaar gezet in een gezellige ontbijtruimte. We kregen verschillende soorten brood van een zeer goede bakker, vleesbeleg, fruit, kaas, jam, yoghurt, muesli, kleine tomaatjes, fruitdrank en koffie of thee. Als het mooi weer is kan je buiten ontbijten. We zijn hier echt verwend! We hadden een mooie kamer met ruim tweepersoonsbed en goede matrassen. De kamer en badkamer (met douche en toilet) waren brandschoon. We komen hier zeker nog eens terug!

• 10Angelique 14-07-2013

Heaven, i'm in heaven......

Heerlijke B&B met zeer lieve eigenaren. De eigenaren Dick en Nina ( en de hond Janssen ) hebben gastvrijheid hoog op de lijst hebben staan. De kamers ( in totaal 3 ) zijn erg sfeervol ingericht en de ligging van de B&B is fantastisch. Heel veel rust, ruimte en privacy. Het ontbijt was meer dan geweldig en met veel liefde en zorg bereid! Dick en Nina, bedankt voor jullie bijdrage aan een heerlijk weekendje. We komen hier absoluut nog een keer terug!

Vakantiehuis Gastenverblijf Bitseelberch info

• CafeNiet beschikbaar