Hotel Best Western Slenaken

Hotel Best Western Slenaken
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

196 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

Echt fantastisch verblijf gehad.

A. H. Boers
12-10-2016

Wat een geweldige mensen zijn het in Best Western. Ons arrangement was een absoluut succes mede door de wijze van ontvangst, het ontbijttafel was zeer rijkelijk. Het 3 gangen menu was heerlijk niets op aan te merken.

Dit hotel is een aanrader. Leuke balie medewerkster en zeer fijn personeel.

Proficiat Hotel Best Western jullie zien ons zeker terug.

Zo'n mooi uitzicht, echt geweldig!

D. Meijer
15-9-2016

Fijn hotel met grote kamers. Schoon en precies wat je nodig hebt.

Geen 2e keer

Wil
16-8-2016

De kamer was goed , maar verder een kille bedoening

nooit meer!

Pierre
14-8-2016

Heel karig ingerichte kamer met simpele douche, klein en te warm 's nachts. Er stond een ventilator, maar die bleek kapot. Ook koelkastje had geen stroom, dus gekoelde drankjes zaten er niet in. Ook service-telefoon bleek dood! Het leek wel een soort oostblok-hotelkamer. En dat voor 100 euro per nacht! Eten bleek ook heel matig. Heel simpel en vooral vrij flauw en smaakloos. Ontbijt was ok, maar de koffie gewoon niet te drinken. Kortom, wil je een hotel met sfeer, een beetje lekker eten en qua kamer gewoon een beetje waar voor je geld, ga dan niet naar dit hotel!

Perfecte uitvalsbasis voor o.a. Drielandenpunt, Valkenburg en Maastricht. Allemaal in ca 25 minuten te bereiken. Ontbijtbuffet prima maar het hotel zelf is niet heel erg gezellig qua sfeer. Maar waarschijnlijk kom je net als ons voor de omgeving dus dan is het prima!

Zeer goed

G.Simons
25-7-2016

Ruime en mooie kamer met zitje en bureautje,goede douche, alles goed schoon. Prima restaurant en ontbijtzaal. Prachtig uitzicht op terras. Komen hier zeker terug.

Mooi gelegen

Joh
25-6-2016

Kamer was goed voor twee personen maar een fauteuiltje Jammer

Geen balkon jammer, tv stond te hoog

Bedden waren goed.

Was schoon . Ontbijt was goed .

Diner er bij geboekt voor schappelijke prijs was prima.

En een mooi groot terras met mooi uitzicht

Mooi hotel

monique
11-6-2016

Mooi gezellig hotel.We komen zeker terug.

Fantastische ligging

Daisy
8-6-2016

Het hotel heeft een mooie ligging met prachtig uitzicht!. Fijne ruime kamers. Mooi schoon.

Restaurant is helemaal nieuw met heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader als je naar Zuid -Limburg wil. Midden in de natuur met veel wandelmogelijkheden en veel leuke uitstapjes. We komen zeker terug!

Toos Janssen
3-6-2016

"Wat een geweldig hotel, voortreffelijk eten, met name het aspergefestival, super mooi uitzicht en zeer vriendelijk persoonlijk. Wij komen zeker terug. Echt een aanrader!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.