7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

200 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

Dit nooit meer

Annet
27-1-2017

Hotel ligt op een prachtige plek. Met de kamer is ook niets mis. Tot zover het goede. We hadden via een actie 2 nachten geboekt. De lege parkeerplaats deed ons vermoeden dat het hotel gesloten was, maar bleek niet. Ontvangst zeer kortaf. Keuken bleek die avond gesloten omdat kok vrij was. Ook de dag erna misschien wel open misschien niet. Volgende dag eerst melding dat keuken weer gesloten was. Later konden we om 6 uur toch eten. Hadden de keuze tussen vlees of vis en verder niet. Bij uitchecken bleek de receptioniste er nog niet. Daardoor was pinnen niet mogelijk en werd ons gevraagd om even in het dorp te gaan pinnen omdat men niet wist hoe het pinapparaat werkte. Toen kwam receptioniste alsnog en werd ten onrechte op de achtergrond nog even geroepen dat er nog een drankje op de rekening zou ontbreken. Geen greintje gastvrijheid ervaren. Alsof men liever geen gasten had zodat men het hotel kon sluiten en zelf op vakantie kon gaan.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

Schoorstra
1-1-2017

Samen met mijn vriendin en de kleine (8mnd) voor twee nachtjes geweest. Het ontvangst was vriendelijk, duidelijk en netjes. Ook de kamer was niet te klagen, goede bedden, heerlijke douches en een bad. Het was schoon, rook fris en voelde fijn om te verblijven. Ook het eten was goed geregeld, zowel dinner als ontbijt zijn zeker niet verkeerd! Ontbijt, niet té veel keuze, maar wel degelijk genoeg keuze! Dinner: a la cart, warm, goed vlees, mooie presentatie. Het personeel heeft de Limburgse gastvrijheid. Vriendelijk, betrokken, verzorgd en het beste voor de gasten willen.

De locatie is mooi, goede ligging en tot mijn verbazing een bushalte vóór het hotel. Ook ruimschoots parkeer gelegenheid voor eigen vervoer. Een aanrader en zeker een verblijf om in de toekomst een keer terug te komen

Super verblijf

Anneke
31-12-2016

We hebben super genoten. Erg rustige locatie, waar je volop tot rust kan komen.

gedateerd

hans dorreboom
26-12-2016

fantastische plek, maar wat een gedateerd hotel. Alles ademt vorige eeuw, zelfs het personeel!

Gereisd met partner in december 2016

Echt fantastisch verblijf gehad.

A. H. Boers
12-10-2016

Wat een geweldige mensen zijn het in Best Western. Ons arrangement was een absoluut succes mede door de wijze van ontvangst, het ontbijttafel was zeer rijkelijk. Het 3 gangen menu was heerlijk niets op aan te merken. Dit hotel is een aanrader. Leuke balie medewerkster en zeer fijn personeel. Proficiat Hotel Best Western jullie zien ons zeker terug.

Gereisd met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zo'n mooi uitzicht, echt geweldig!

D. Meijer
15-9-2016

Fijn hotel met grote kamers. Schoon en precies wat je nodig hebt.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen 2e keer

Wil
16-8-2016

De kamer was goed , maar verder een kille bedoening

Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer!

Pierre
14-8-2016

Heel karig ingerichte kamer met simpele douche, klein en te warm 's nachts. Er stond een ventilator, maar die bleek kapot. Ook koelkastje had geen stroom, dus gekoelde drankjes zaten er niet in. Ook service-telefoon bleek dood! Het leek wel een soort oostblok-hotelkamer. En dat voor 100 euro per nacht! Eten bleek ook heel matig. Heel simpel en vooral vrij flauw en smaakloos. Ontbijt was ok, maar de koffie gewoon niet te drinken. Kortom, wil je een hotel met sfeer, een beetje lekker eten en qua kamer gewoon een beetje waar voor je geld, ga dan niet naar dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2016

Perfecte uitvalsbasis voor o.a. Drielandenpunt, Valkenburg en Maastricht. Allemaal in ca 25 minuten te bereiken. Ontbijtbuffet prima maar het hotel zelf is niet heel erg gezellig qua sfeer. Maar waarschijnlijk kom je net als ons voor de omgeving dus dan is het prima!

Gereisd met partner in juli 2016

Zeer goed

G.Simons
25-7-2016

Ruime en mooie kamer met zitje en bureautje,goede douche, alles goed schoon. Prima restaurant en ontbijtzaal. Prachtig uitzicht op terras. Komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino, Karaoke
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.