Hotel Best Western Slenaken

Hotel Best Western Slenaken
7,4

22 tips over Hotel Best Western Slenaken

Marijke, 5-7-2015
Fiets naar Teuven en drink iets bij Moeder de Gans of café Modern.
j.oskam46, 24-10-2014
We liepen een "rondje" Onderste en Bovenste bos. Ongelooflijk fraai!
bettyhessels, 23-9-2014
De voorkant van het hotel heeft een balkonnetje en een prachtig uitzicht. De omgeving is prachtig je zit overal dicht bij.

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

y_koelink, 20-9-2014
Tipje voor bierliefhebbers: bij mooi weer kun je een heerlijk biertje drinken op het terras van de ZOTTE LAMBIEK in Teuven
Fee, 16-8-2014
Deze locatie heeft nogthans heel veel potentieel mits herbekijken van het personeel (kok, onthaal)
Michael T, 12-8-2014

Bij het uitchecken kregen wij netjes een verzorgde factuur, met de gemaakte kosten.

Enige vorm van compensatie of excuses voor het ongemak was niet beschikbaar.

De vier sterren waren alleen bij helder hemel te zien en niet bij dit hotel.

Personeel emotieloos als bij een staats buffet.

Zeker geen gezellig familie hotel

Hier gaan we nooit meer heen.

bob.driessen, 27-7-2014
dorpje Slenaken is erg leuk en gezellig, wandeling naar teuven vanaf he hotel prima te doen met mooi uitzichten
Nellie, 27-7-2014
Mooie omgeving om te wandelen en Maastricht te bezoeken
B.Temming, 14-7-2014
Probeer kamer 130 te boeken ,super groot bed,bad en douche,groot tv scherm,afgescheiden zitgedeelte.
Sonja, 11-5-2014

Ga naar Teuven in België en drink een pintje bij moeder de Gans.

Leuke stokoude herberg met aparte sfeer of t.o. Bij de Zotte Lambiek.