Hotel Best Western Slenaken

Hotel Best Western Slenaken
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

Hoge verwachtingen niet waargemaakt!

Piet Schreuder
22-10-2018

Wat ons het meest tegen viel waren de maaltijden die we er bij hadden geboekt. Deze waren volkomen fantasieloos en kwamen hoogstwaarschijnlijk uit een diepvries pakket. Elke dag dezelfde doorgekookte groenten bij het eten, dezelfde aardappelcroquetjes en in principe geen mogelijkheid voor een vegetarische keuze.

2x hetzelfde Crème Brulé toetje, 1x ijs en 2x een punt gekoelde (en nog gedeeltelijk bevroren) vruchtenbavarois.

Indien je blind in dit hotel was neergezet, was uit de maaltijden absoluut niet te merken dat je je in Zuid-Limburg bevond, totaal geen streekrecepten. Er zit absoluut geen liefde in het menu! Wij kennen de regio goed en hebben al bij veel gelegenheden gegeten en veel lekkerder, maar ook goedkoper, dan hier!

Dit hotel is het nét niet. Puur als slaapplek is het oké, maar het mist de liefde en toegewijdheid van veel van de andere regionale hotels in Zuid-Limburg!

Hotelkamer wél, restaurant niet aan te bevelen.

M.E. Jonker
24-9-2018

De ontvangst was vriendelijk, de kamer was ruim, schoon en voorzien van zitje, flat-screen, wekkerradio, koffie-theefaciliteiten en een koelkastje/minibar. In veel 4* hotels in Nederland laatste twee niet aangetroffen! De prijzen van de minibar schandalig hoog (klein flesje water € 3,=). Lekkere bedden en desgevraagd extra kussen gekregen. Ontbijt was prima, werd goed bijgevuld, vriendelijke bediening - de ober gaf zelfs tips voor de bus naar Maastricht. Gratis parkeren.

Het eten in het restaurant was matig, niet restaurant-waardig. Wij waren via bon en dat betekende een dagmenu. Daarin was geschrapt t.o.v. het dagmenu dat in de hal lag. Soep zonder enige garnering, brood/kruidenboter na de soep, hoofdgang en toetje op het bord gekwakt. Niet aan te bevelen. Hint: er zijn restaurants genoeg in de buurt.

Dit nog nooit meegemaakt in een 4* hotel

harrie
29-7-2018

Zeer slecht kamer onderhoud, vreselijk!

Het toilet was zeer smerig en binnen in de pot was het vies en bleef het vies!

De toiletpot rand werd niet schoongemaakt waar de toiletbril op rust.

Het legen van de prullenbakken in de kamer en de badkamerruimte was kennelijk te veel moeite en werd overgeslagen,

tot dat ik zelf ( ! ) deze bakken met open ( ! ) deksel heb aangegeven deze te legen…..

Het bed linnengoed is gedurende deze 4 nachten met een buiten temp. van 38 graden geen enkele keer verschoond, zo ook

de kussenslopen niet !

Het enige wat werd gedaan is het dekbed even rechttrekken en instoppen waar het los zat, was te veel moeite….., niet gedaan…

Zo was het onderlaken elke keer van het matras totaal niet even rechtgetrokken, lag er net zo bij in de avond als in de morgen het bed verlaten...

vertrokken met kreuken en hobbels van het slapen eerder de nachten !

De kopjes die gebruikt waren bleven vies in de bakkamer staan...

Vrij Uit

Een plek om jaarlijks weer terug te keren!

Melissa
8-7-2018

Wij komen hier al jaren met veel plezier. Het vriendelijke, Limburgse gastvrije en gezellige personeel zorgt altijd voor een fijne welkomst. Het hotel en de ligging maakt dat het tot een ontspannen verblijf maakt met een mooie omgeving en wanneer de zon schijnt is het terras heerlijk vertoeven! Savonds een drankje aan de bar is ook zeker een aanrader :) het ontbijt is altijd heerlijk uitgebreid en zorgt voor een goede start om daarna weer het mooie Limburgse gebied te ontdekken. Tot snel weer lieve familie Meijer!

In een woord Geweldig !

Alexander
4-7-2018

Wij hebben fantastische mooie zonnige dagen gehad in het mooie Heuvelland.Genoten van de gastvrije ontvangst, het heerlijke eten en de prachtige kamer.We hebben lekker buiten gegeten op het panoramaterras. Een warme zomeravond.Fantastisch!’s Morgens genoten van het goed verzorgde ontbijtbuffet. Vervolgens een stukje Mergellandroute gereden.

Zo “on Nederlands”. Wij vinden dit het mooiste stukje Nederland.

Na een bezoek aan Maastricht, ook nog even in Aken (D) wezen kijken. Een echte aanrader.

Op de terugweg naar het Drielandenpunt en vervolgens door het glooiende Heuvelland weer terug naar het Hotel.

Onze Juniorsuite was voorzien van een bad en een aparte douche. Na het bad even uitwaaien op het balkon, vanwaar je zo het dal in kijkt.

’s Avonds in slaap gevallen met een goed boek. Wat kom je hier tot rust.

Wij kunnen maar een minpunt ontdekken aan deze trip. Veel te kort !

Prachtige ontbijtlocatie voor onze MX-5 club!

Jacobus van der Valk
29-5-2018

Onze leden waren aangenaam verrast over het Best Western Hotel Slenaken als startplaats van onze rit met 99 deelnemende Mazda MX-5 jes en zijn zeer tevreden vertrokken.

Sommige leden hebben overnacht, een 47 tal ontbeten en de andere hebben voor de rit een koffie/thee/frisdrank gedronken.

Wij hadden voldoende parkeerplaatsen tot onze beschikking en ook de aparte ontbijtruimte binnen en aan het terras was een voltreffer!

Prima midweek!

Familie P. Van der Voort en Sluiters
18-5-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk gegeten en schone en complete kamers. Dit hotel is voor herhaling vatbaar !

Het was een fantastisch paasweekend.

Zonneveld
12-5-2018

Het ontbijt was goed.

Diner was kwalitatief goed en werd snel en per tafel uitgeserveerd.

Matrassen uitstekend. Kamers schoon en goed onderhouden.

De gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.

Fijn hotel

Tony
17-4-2018

Fijn hotel, goeie service, uitgebreid ontbijt. Ligging is ideaal, vlak in de buurt van Luik, Aken en Maastricht.

prima

H.Slaats
5-4-2018

personeel en service is oké`

het weer kon wat beter

mooi terras

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.