Hotel Best Western Slenaken

Hotel Best Western Slenakensterstersterster

8.1Fantastisch

Nederland, Limburg, Slenaken

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

205 reviews over Hotel Best Western Slenaken

• 6A.J. van der Meijde07-09-2019

Voldoende met hier en daar wat kanttekeningen.

Wij waren met 10 pers. fietsclubje "De Terrastrappers, daar in het hotel, deze ligt op een berg, plm. 1km van Slenaken. heeft een ruime parkplaats en kleine beveiligde fietsstalling. De kamers van het hotel waren goed, badkamer minder, weinig ruimte voor toilet art. op te zetten. Ontbijtbuffet was summier, het kon er mee door.De 1e avond hebben wij er gegeten, dat liep niet zo correct, dit door een onvriendelijke ober/kelner van het restaurant, het bestelde zalm van het menu was zeer zeer weinig. De 2e avond zijn we elders gaan eten. De directie heeft over het gebeuren zijn excuus aangeboden, waarop onze groep besloten heeft weer in het hotel te blijven eten, nu was het beter. De bediening in de bar, waren leuk en aardig.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10sara22-06-2019

Ge wel dig!

Het was echt top..perfect bed, het service het uitzicht! En natuurlijk niet te vergeten het Hotel!! en heel dichtbij Valkenburg, echt super top dit hoor! heb echt ervan genoten...en het personeel was heel vriendelijk! eten smaakte natuurlijk ook perfect

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Karel Stapper25-05-2019

Het was een prima verblijf. Wij komen er al 15 jaar. Directie top. Personeel top zeer klantvriendelijk

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Keesjan Snoeck06-05-2019

Elk jaar een keer naar Slenaken dankzij dit Hotel

Wat een heerlijk hotel en vriendelijke mensen. Zijn met de hond gegaan. Ze hebben hier speciaal benedenkamers voor. Je loopt zo naar buiten. Er wordt rekening gehouden met ontbijt en diner als je een hond bij hebt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Dorine Kempen20-03-2019

Fijn adres voor heerlijk er even tussenuit te zijn

Prachtige locatie met mooi uitzicht, fijn rustig hotel, goed restaurant en uitgebreid lekker ontbijt, zeer vriendelijk personeel. We komen graag iedere keer weer terug

Gereisd met partner in maart 2019

• 8John Kempen20-03-2019

Uitstekend

Was verzorgd en zeer gastvrij met zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    5Piet Schreuder22-10-2018

Hoge verwachtingen niet waargemaakt!

Wat ons het meest tegen viel waren de maaltijden die we er bij hadden geboekt. Deze waren volkomen fantasieloos en kwamen hoogstwaarschijnlijk uit een diepvries pakket. Elke dag dezelfde doorgekookte groenten bij het eten, dezelfde aardappelcroquetjes en in principe geen mogelijkheid voor een vegetarische keuze. 2x hetzelfde Crème Brulé toetje, 1x ijs en 2x een punt gekoelde (en nog gedeeltelijk bevroren) vruchtenbavarois. Indien je blind in dit hotel was neergezet, was uit de maaltijden absoluut niet te merken dat je je in Zuid-Limburg bevond, totaal geen streekrecepten. Er zit absoluut geen liefde in het menu! Wij kennen de regio goed en hebben al bij veel gelegenheden gegeten en veel lekkerder, maar ook goedkoper, dan hier!

Dit hotel is het nét niet. Puur als slaapplek is het oké, maar het mist de liefde en toegewijdheid van veel van de andere regionale hotels in Zuid-Limburg!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8M.E. Jonker24-09-2018

Hotelkamer wél, restaurant niet aan te bevelen.

De ontvangst was vriendelijk, de kamer was ruim, schoon en voorzien van zitje, flat-screen, wekkerradio, koffie-theefaciliteiten en een koelkastje/minibar. In veel 4* hotels in Nederland laatste twee niet aangetroffen! De prijzen van de minibar schandalig hoog (klein flesje water € 3,=). Lekkere bedden en desgevraagd extra kussen gekregen. Ontbijt was prima, werd goed bijgevuld, vriendelijke bediening - de ober gaf zelfs tips voor de bus naar Maastricht. Gratis parkeren. Het eten in het restaurant was matig, niet restaurant-waardig. Wij waren via bon en dat betekende een dagmenu. Daarin was geschrapt t.o.v. het dagmenu dat in de hal lag. Soep zonder enige garnering, brood/kruidenboter na de soep, hoofdgang en toetje op het bord gekwakt. Niet aan te bevelen. Hint: er zijn restaurants genoeg in de buurt.

Gereisd met partner in september 2018

• 4harrie29-07-2018

Dit nog nooit meegemaakt in een 4* hotel

Zeer slecht kamer onderhoud, vreselijk! Het toilet was zeer smerig en binnen in de pot was het vies en bleef het vies! De toiletpot rand werd niet schoongemaakt waar de toiletbril op rust. Het legen van de prullenbakken in de kamer en de badkamerruimte was kennelijk te veel moeite en werd overgeslagen, tot dat ik zelf ( ! ) deze bakken met open ( ! ) deksel heb aangegeven deze te legen….. Het bed linnengoed is gedurende deze 4 nachten met een buiten temp. van 38 graden geen enkele keer verschoond, zo ook de kussenslopen niet ! Het enige wat werd gedaan is het dekbed even rechttrekken en instoppen waar het los zat, was te veel moeite….., niet gedaan… Zo was het onderlaken elke keer van het matras totaal niet even rechtgetrokken, lag er net zo bij in de avond als in de morgen het bed verlaten... vertrokken met kreuken en hobbels van het slapen eerder de nachten ! De kopjes die gebruikt waren bleven vies in de bakkamer staan...

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Melissa08-07-2018

Een plek om jaarlijks weer terug te keren!

Wij komen hier al jaren met veel plezier. Het vriendelijke, Limburgse gastvrije en gezellige personeel zorgt altijd voor een fijne welkomst. Het hotel en de ligging maakt dat het tot een ontspannen verblijf maakt met een mooie omgeving en wanneer de zon schijnt is het terras heerlijk vertoeven! Savonds een drankje aan de bar is ook zeker een aanrader :) het ontbijt is altijd heerlijk uitgebreid en zorgt voor een goede start om daarna weer het mooie Limburgse gebied te ontdekken. Tot snel weer lieve familie Meijer!

Gereisd met vrienden in juli 2018

23 tips over Hotel Best Western Slenaken

• Sonja, 11-05-2014

Ga naar Teuven in België en drink een pintje bij moeder de Gans. Leuke stokoude herberg met aparte sfeer of t.o. Bij de Zotte Lambiek.

• Mechiel, 03-01-2014

drie landen punt ligt op half uurtje rijden, is echt een super mooi stukje Nederland in dat half uurtje. Zeker doen!

• maro, 15-07-2012

Ga eens naar het cafeetje Heuvelland daar zijn ze stukken vriendelijker. En de uitsmijter is heerlijk.

0 vragen over Hotel Best Western Slenaken

• VerzorgingHalfpension
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentKaraoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats