Hotel Best Western Slenaken

Hotel Best Western Slenaken
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

193 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

Prachtige ontbijtlocatie voor onze MX-5 club!

Jacobus van der Valk
29-5-2018

Onze leden waren aangenaam verrast over het Best Western Hotel Slenaken als startplaats van onze rit met 99 deelnemende Mazda MX-5 jes en zijn zeer tevreden vertrokken.

Sommige leden hebben overnacht, een 47 tal ontbeten en de andere hebben voor de rit een koffie/thee/frisdrank gedronken.

Wij hadden voldoende parkeerplaatsen tot onze beschikking en ook de aparte ontbijtruimte binnen en aan het terras was een voltreffer!

Prima midweek!

Familie P. Van der Voort en Sluiters
18-5-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk gegeten en schone en complete kamers. Dit hotel is voor herhaling vatbaar !

Het was een fantastisch paasweekend.

Zonneveld
12-5-2018

Het ontbijt was goed.

Diner was kwalitatief goed en werd snel en per tafel uitgeserveerd.

Matrassen uitstekend. Kamers schoon en goed onderhouden.

De gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.

Fijn hotel

Tony
17-4-2018

Fijn hotel, goeie service, uitgebreid ontbijt. Ligging is ideaal, vlak in de buurt van Luik, Aken en Maastricht.

prima

H.Slaats
5-4-2018

personeel en service is oké`

het weer kon wat beter

mooi terras

Zeer goede trouwe mensen ,

Giovanni
20-1-2018

Je kunt je hond (je) mee nemen , speciale kamers onder , je doet je tuindeuren open en je hondje kan meteen naar buiten , (natuurlijk wel zelf de rommel opruimen) ,het ontbijt is ook prima , en als je hondje niet op de kamer wil blijven , wordt er in het restaurant een tafel voor je gereserveerd , en kun je het ontbijt zelf in de eetzaal halen , en een zeer mooie omgeving , je zit zo in Duitsland , of Valkenburg, ( je krijgt er de intree kaartjes voor het Casino ook nog bij ) Allleen het Diner is niet zo geweldig uitgebreid , maar genoeg geleden heden waar je hier voor terecht kunt ,echt een mooi en groot hotel , met veel parkeer gelegenheid , bij ons is het voor herhaling vatbaar ,

Maar het valt niet altijd mee om het ieder naar de zin te maken .

Erg mooi

Sjaak Janssen
10-11-2017

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Erg lieve mensen, familie bedrijf

Troosteloos!

M. van Roon
26-10-2017

Een rustig hotel qua bezetting het was dan wel net na de herfstvakantie maar het was erg stil in het hotel. Ondanks dat het rustig was moesten wel tot 3x toe op de bel bij de receptie drukken maar nog steeds niemand die ons kwam verwelkomen maar eens in de bar gevraagd. Een nette jongeman heeft ons ingeschreven en de sleutel gegeven van de kamer. Niet echt een idee dat je welkom bent. (personeels tekort?). De kamer was goed met uitzicht op de heuvels en de bedden waren goed, we hebben goed geslapen. Het ontbijt was goed, er was van alles wat tot zelfs verse croissants aan toe. We hadden gereserveerd met een bon inclusief drie-gangen menu maar dat scoorde echt een onvoldoende, in een zowat uitgestorven restaurant hadden we alleen de keuze uit het hoofdgerecht. Het voorgerecht was een groente boullion het hoofdgerecht hadden we de keuze uit een varkenshaas gevuld met pruimen of een zalmfilet. wij kozen voor de zalm met een opgewarmde whiskey cocktail saus 3 aardappelkroketje en wat opgewarmde slappe groente. Het toetje was een stukje taart/cake met een toefje slagroom maar helaas was het stukje taart nog half bevroren . Echt een smakeloos diner met wel vrij hoge prijzen voor een glaas(je) wijn nog niet eens tot de helft toe gevuld. Een hotel wat mooi gelegen is boven op de heuvel en vrij rustig is maar de kwalitiet laat toch wel wat te wensen over.

Top hotel en wat een leuk personeel.

Rob mossel
17-9-2017

Top hotel en wat een leuk personeel Heel gezellig.

Super gezellig!!

Eric
17-9-2017

Het is altijd weer heel gezellig bij Best Western Slenaken. Ook dit keer weer. Wij komen er hier al sinds 2009. Heerlijk in de zon op het terras, mooie ligging met uitzicht over de vallei. 's Avonds goed eten, gezellig personeel, ruime kamers en uitgebreid ontbijt. Zeker een aanrader. Tot de volgende keer, familie Meijer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Slenaken scoort een 7.36 uit 10 op basis van 194 reviews.