Hotel Best Western Slenaken

Hotel Best Western Slenaken
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

Fijn hotel

Tony, 17-4-2018

Fijn hotel, goeie service, uitgebreid ontbijt. Ligging is ideaal, vlak in de buurt van Luik, Aken en Maastricht.

prima

H.Slaats, 5-4-2018

personeel en service is oké`

het weer kon wat beter

mooi terras

Zeer goede trouwe mensen ,

Giovanni, 20-1-2018

Je kunt je hond (je) mee nemen , speciale kamers onder , je doet je tuindeuren open en je hondje kan meteen naar buiten , (natuurlijk wel zelf de rommel opruimen) ,het ontbijt is ook prima , en als je hondje niet op de kamer wil blijven , wordt er in het restaurant een tafel voor je gereserveerd , en kun je het ontbijt zelf in de eetzaal halen , en een zeer mooie omgeving , je zit zo in Duitsland , of Valkenburg, ( je krijgt er de intree kaartjes voor het Casino ook nog bij ) Allleen het Diner is niet zo geweldig uitgebreid , maar genoeg geleden heden waar je hier voor terecht kunt ,echt een mooi en groot hotel , met veel parkeer gelegenheid , bij ons is het voor herhaling vatbaar ,

Maar het valt niet altijd mee om het ieder naar de zin te maken .

Erg mooi

Sjaak Janssen, 10-11-2017

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Erg lieve mensen, familie bedrijf

Troosteloos!

M. van Roon, 26-10-2017

Een rustig hotel qua bezetting het was dan wel net na de herfstvakantie maar het was erg stil in het hotel. Ondanks dat het rustig was moesten wel tot 3x toe op de bel bij de receptie drukken maar nog steeds niemand die ons kwam verwelkomen maar eens in de bar gevraagd. Een nette jongeman heeft ons ingeschreven en de sleutel gegeven van de kamer. Niet echt een idee dat je welkom bent. (personeels tekort?). De kamer was goed met uitzicht op de heuvels en de bedden waren goed, we hebben goed geslapen. Het ontbijt was goed, er was van alles wat tot zelfs verse croissants aan toe. We hadden gereserveerd met een bon inclusief drie-gangen menu maar dat scoorde echt een onvoldoende, in een zowat uitgestorven restaurant hadden we alleen de keuze uit het hoofdgerecht. Het voorgerecht was een groente boullion het hoofdgerecht hadden we de keuze uit een varkenshaas gevuld met pruimen of een zalmfilet. wij kozen voor de zalm met een opgewarmde whiskey cocktail saus 3 aardappelkroketje en wat opgewarmde slappe groente. Het toetje was een stukje taart/cake met een toefje slagroom maar helaas was het stukje taart nog half bevroren . Echt een smakeloos diner met wel vrij hoge prijzen voor een glaas(je) wijn nog niet eens tot de helft toe gevuld. Een hotel wat mooi gelegen is boven op de heuvel en vrij rustig is maar de kwalitiet laat toch wel wat te wensen over.

Top hotel en wat een leuk personeel.

Rob mossel, 17-9-2017

Top hotel en wat een leuk personeel Heel gezellig.

Super gezellig!!

Eric, 17-9-2017

Het is altijd weer heel gezellig bij Best Western Slenaken. Ook dit keer weer. Wij komen er hier al sinds 2009. Heerlijk in de zon op het terras, mooie ligging met uitzicht over de vallei. 's Avonds goed eten, gezellig personeel, ruime kamers en uitgebreid ontbijt. Zeker een aanrader. Tot de volgende keer, familie Meijer!

Schoon en erg fijne bedden

Mimi, 14-9-2017

Het ontbijt is heerlijk. Veel keuze en lekker vers. Bediening bij het ontbijt is erg vriendelijk en informeert of alles naar wens is. Bedden liggen supergoed. Het driegangendiner was redelijk maar niet meer dan dat. Eigenaresse is wat bijzonder. Kan geen lachje of knikje vanaf. De ober van het restaurant is wel aardig en heeft zelfs geholpen met mijn kapotte autolampje. Zeer behulpzaam dus. Kamer was mooi schoon en er komt iedere dag een schoonmaakster langs. Al met al een aanrader als je je niets aantrekt van de wat chagrijnige eigenaresse.

Een schitterend hotel met fijn personeel !

Irene Potuijt, 7-9-2017

Het ligt in een mooie omgeving . Het ontbijt en diner zijn heerlijk. Echt een aanrader !

Zeer teleurstellend

Danielle, 4-9-2017

Hotel ligt op een mooie locatie. "Familiekamer" was tweepersoonskamer met 3 bedden, wel schoon. Badkamer ook schoon. Prima bedden. Vriendelijke schoonmaaksters.

Receptioniste (eigenaresse?) was echter onvriendelijk, we voelden ons niet welkom.

Onze airco was kapot, er was geen waterkoker en in het koffieapparaat zat schimmel. Blikje cola uit minibar over de datum. We gaven dit aan, maar bij "we zullen kijken wat we er aan kunnen doen" is het gebleven. Niets dus.

Hond was ondanks 12,50 (!) Per nacht niet overal welkom.

Ontbijtbuffet was magertjes, voldoende, maar niet om over naar huis te schrijven. Zo jammer, het had zo anders gekund!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Slenaken scoort een 7.3 uit 10 op basis van 191 reviews.