Hotel Best Western Slenaken

Hotel Best Western Slenaken
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Slenaken voor je op een rij gezet:

197 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

Dit nog nooit meegemaakt in een 4* hotel

harrie
29-7-2018

Zeer slecht kamer onderhoud, vreselijk!

Het toilet was zeer smerig en binnen in de pot was het vies en bleef het vies!

De toiletpot rand werd niet schoongemaakt waar de toiletbril op rust.

Het legen van de prullenbakken in de kamer en de badkamerruimte was kennelijk te veel moeite en werd overgeslagen,

tot dat ik zelf ( ! ) deze bakken met open ( ! ) deksel heb aangegeven deze te legen…..

Het bed linnengoed is gedurende deze 4 nachten met een buiten temp. van 38 graden geen enkele keer verschoond, zo ook

de kussenslopen niet !

Het enige wat werd gedaan is het dekbed even rechttrekken en instoppen waar het los zat, was te veel moeite….., niet gedaan…

Zo was het onderlaken elke keer van het matras totaal niet even rechtgetrokken, lag er net zo bij in de avond als in de morgen het bed verlaten...

vertrokken met kreuken en hobbels van het slapen eerder de nachten !

De kopjes die gebruikt waren bleven vies in de bakkamer staan...

Een plek om jaarlijks weer terug te keren!

Melissa
8-7-2018

Wij komen hier al jaren met veel plezier. Het vriendelijke, Limburgse gastvrije en gezellige personeel zorgt altijd voor een fijne welkomst. Het hotel en de ligging maakt dat het tot een ontspannen verblijf maakt met een mooie omgeving en wanneer de zon schijnt is het terras heerlijk vertoeven! Savonds een drankje aan de bar is ook zeker een aanrader :) het ontbijt is altijd heerlijk uitgebreid en zorgt voor een goede start om daarna weer het mooie Limburgse gebied te ontdekken. Tot snel weer lieve familie Meijer!

In een woord Geweldig !

Alexander
4-7-2018

Wij hebben fantastische mooie zonnige dagen gehad in het mooie Heuvelland.Genoten van de gastvrije ontvangst, het heerlijke eten en de prachtige kamer.We hebben lekker buiten gegeten op het panoramaterras. Een warme zomeravond.Fantastisch!’s Morgens genoten van het goed verzorgde ontbijtbuffet. Vervolgens een stukje Mergellandroute gereden.

Zo “on Nederlands”. Wij vinden dit het mooiste stukje Nederland.

Na een bezoek aan Maastricht, ook nog even in Aken (D) wezen kijken. Een echte aanrader.

Op de terugweg naar het Drielandenpunt en vervolgens door het glooiende Heuvelland weer terug naar het Hotel.

Onze Juniorsuite was voorzien van een bad en een aparte douche. Na het bad even uitwaaien op het balkon, vanwaar je zo het dal in kijkt.

’s Avonds in slaap gevallen met een goed boek. Wat kom je hier tot rust.

Wij kunnen maar een minpunt ontdekken aan deze trip. Veel te kort !

Vrij Uit

Prachtige ontbijtlocatie voor onze MX-5 club!

Jacobus van der Valk
29-5-2018

Onze leden waren aangenaam verrast over het Best Western Hotel Slenaken als startplaats van onze rit met 99 deelnemende Mazda MX-5 jes en zijn zeer tevreden vertrokken.

Sommige leden hebben overnacht, een 47 tal ontbeten en de andere hebben voor de rit een koffie/thee/frisdrank gedronken.

Wij hadden voldoende parkeerplaatsen tot onze beschikking en ook de aparte ontbijtruimte binnen en aan het terras was een voltreffer!

Prima midweek!

Familie P. Van der Voort en Sluiters
18-5-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk gegeten en schone en complete kamers. Dit hotel is voor herhaling vatbaar !

Het was een fantastisch paasweekend.

Zonneveld
12-5-2018

Het ontbijt was goed.

Diner was kwalitatief goed en werd snel en per tafel uitgeserveerd.

Matrassen uitstekend. Kamers schoon en goed onderhouden.

De gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen.

Fijn hotel

Tony
17-4-2018

Fijn hotel, goeie service, uitgebreid ontbijt. Ligging is ideaal, vlak in de buurt van Luik, Aken en Maastricht.

prima

H.Slaats
5-4-2018

personeel en service is oké`

het weer kon wat beter

mooi terras

Zeer goede trouwe mensen ,

Giovanni
20-1-2018

Je kunt je hond (je) mee nemen , speciale kamers onder , je doet je tuindeuren open en je hondje kan meteen naar buiten , (natuurlijk wel zelf de rommel opruimen) ,het ontbijt is ook prima , en als je hondje niet op de kamer wil blijven , wordt er in het restaurant een tafel voor je gereserveerd , en kun je het ontbijt zelf in de eetzaal halen , en een zeer mooie omgeving , je zit zo in Duitsland , of Valkenburg, ( je krijgt er de intree kaartjes voor het Casino ook nog bij ) Allleen het Diner is niet zo geweldig uitgebreid , maar genoeg geleden heden waar je hier voor terecht kunt ,echt een mooi en groot hotel , met veel parkeer gelegenheid , bij ons is het voor herhaling vatbaar ,

Maar het valt niet altijd mee om het ieder naar de zin te maken .

Erg mooi

Sjaak Janssen
10-11-2017

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Erg lieve mensen, familie bedrijf

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Slenaken scoort een 7.37 uit 10 op basis van 197 reviews.