Hotel Berg en Dal

89 reviews over Hotel Berg en Dal in het Nederlands

erg goede prijs kwaliteit

Jos
14-5-2018

erg vriendelijk personeel. Goede kamer met prima voorzieningen en uitstekende matrassen Een heel leuk terras op de eerste verdieping. Ontbijt is gewoon goed en een perfecte uitvalsbasis om zuid limburg te verkennen

Prima hotel, mooie omgeving, bedden minder.

Mariëtte
        26-3-2018

Goed hotel in een mooie omgeving. Ontbijt was prima en het diner ook. Kamer is schoon. Wij zijn helaas een nacht eerder naar huis gegaan dan gepland omdat de bedden niet goed zijn. Heel jammer want anders waren we vaker naar dit hotel gegaan. De mensen die er werken zijn super aardig en heel gastvrij. Aan de overkant van het hotel zit een hele mooie bakkerij/winkel, handig als je wil wandelen en een lunchpakketje mee wil nemen.

eenvoudig hotel met schone redelijke kamers geen luxe prima bedden geen lift.

heel vriendelijke mensen. ruime badkamer maar beetje donker omdat er geen raam is. elke dag schone handdoeken. en o.... het eten zo lekker ontbijt genoeg keuze.

zouden er niet gauw weer gaan logeren maar wel omrijden om te eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Berg en Dal voor je op een rij gezet:

Ik heb net opnieuw geboekt

Els Dieleman
        20-2-2018

Gezellig hotel, met heel comfortabele kamer met douche en toilet en heerlijk bed.

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend!

Het ontbijt was goed en gezellig.

De omgeving is fantastisch om te wandelen.

heerlijk eten kok moet blijven

jan en jeanne
        16-2-2018

het was geweldig kamer 4 met badkamer en het was schoon

Uit en toch thuis

Loes Hogeweg
        22-11-2017

Na het renoveren is hier een geweldige locatie om vakantie te houden of gewoon een paar dagen te relaxen.

Schoon en gemoedelijk, lekker eten en fantastisch personeel die het je naar de zin wil maken. Jij bent de gast en jij moet het goed hebben. Dat lijkt hun motto te zijn. Zo voelde ik me uit en toch thuis. Een plek om naar terug te komen.

prima

van der linden
        7-10-2017

prima kamer met een gezellig zitje en heerlijke bedden. ontbijt ook goed alleen jammer dat je niet iets vroeger kan ontbijten ik vind half 9 wat laat.

Prima uitvalsbasis voor Zuid Limburg en Eifel

Peter en Renée
        28-9-2017

Het hotel heeft een twee sterren kwalificatie en moet dan ook als zodanig worden beoordeeld. De receptie is wat verscholen en de trappen naar de slaapverdiepingen zijn erg smal zodat de koffers "voor de buik" naar boven moeten worden gedragen en dat is voor de ouderen onder ons (en dat zijn de meeste gasten..) niet even eenvoudig. De kamer en badkamer zijn netjes en ruim en ook het zitje buiten is goed. PS. Het schijnt dat de oudere beoordelingen over dit hotel erg negatief zijn doch vanaf dit voorjaar is de nieuwe eigenaar met een nieuwe start begonnen.

Geweldig verblijf

Rotman
        12-9-2017

Het hotel en restaurant is mooi gelegen

De keuken is heerlijk

Niet geschikt voor rolstoel gebruikers maar personeel helpt je waar ze kunnen

Dat is overigs met alles kwaliteit en behulpzaamheid is het motto lijkt het daar

Het hotel zelf is wat gedateerd maar men is druk bezig om dit opteknappen

Al met al een heerlijk midweek gehad en voor herhaling vatbaar

heb al geboekt voor 2018

jan v ree
        25-8-2017

een al gezelligheid met deze nieuwe eigenaars.

en goed personeel heel vriendelijk.

niks is te veel.

We hebben een aantal aanbieders voor Berg en Dal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berg en Dal in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berg en Dal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Berg en Dal scoort een 7.85 uit 10 op basis van 90 reviews.