Kleine hotelsWeer vandaag2°-7°
8,8

96 reviews over Hotel Berg en Dal in het Nederlands

Limburgse gastvrijheid in een geweldige omgeving!

Irene Koning,
9-12-2018

Gastvrijheid ten top! Gezellig hotel, mooi restaurant, heerlijk eten. Bijzonder leuk versierd (kerst). Inderdaad is de badkamer gedateerd, maar kamer was heel schoon, prima bedden, en wat een mooie omgeving. Personeel uitermate vriendelijk en hulpvaardig, ontzettend leuke bediening 's avonds in het restaurant. Aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2018

Beslist voor herhaling!

Vergunst,
18-11-2018

Een weekend in dit hotel geweest, voortreffelijk! Kamer eenvoudig maar super schoon en een goed bed. Prachtige wandeling gelopen met een beschreven die gratis is te verkrijgen bij de receptie. Het in begrepen drie gangen diner was zo goed dat we de tweede avond ook gereserveerd hebben. Heerlijk een wild menu gegeten, een aanrader! Ontbijt is eenvoudig maar voldoende, een adres om te onthouden.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig genoten!

May,
9-10-2018

Het was een zeer aangenaam verblijf met heerlijk eten en vriendelijke bediening. We hadden een budgetkamer met gedeelde badkamer. Alles was keurig in orde.

Prima ontbijt en een geweldig 3-gangen menu waren bij het arrangement inbegrepen. Top!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Een fantastisch 3-daags verblijf

Nico Haarlemmermeer,
5-10-2018

Een fantastisch 3-daags verblijf vanaf het begin tot het eind. Een schone kamer en ruime badkamer, vriendelijke personeel, beide avonden een heerlijk diner en een uitgebreid ontbijt deed de dag goed beginnen

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Marcris Palm,
1-9-2018

Gastvrij en uitstekende keuken. Het is geen luxe hotel, maar wel degelijk, schoon en gezellig. Volgend jaar komen we weer!!!!

G Linnebank,
19-8-2018

Via touroperator had ik hier een vierdaagse arrangement geboekt en was samen met mijn moeder van 81 en heb een super verblijf gehad. De kamers voldeden precies aan de omschrijving en was ondanks de hoge leeftijd van mijn moeder zeer goed toegankelijk en prima bedden. Er is geen lift maar dit staat ook duidelijk omschreven maar als je nog een klein beetje kan lopen is dit geen enkel probleem daar je aan weerzijde van de trappen een leuning hebt waar je je aan vast kan houden. Verder doet het personeel alles wat mogelijk is om het je naar de zin te maken en niets is hun teveel. Zij hebben het mede mogelijk gemaakt om mijn moeder een super mini vakantie te geven. Ook over het ontbijt alle lof. Wat een hoeveelheid waaruit je kan kiezen en alles super vers. In ons arrangement zat ook het dagmenu maar als er iets bijzat waar je niet van hield kon je dit gewoon aangeven en werd er wat anders voor je gemaakt. Al met al dan ook een grote pluim

Erg goede prijs/kwaliteit verhouding

Kroon,
17-8-2018

Prima kamer; schoon en licht, maar wel erg harde matrassen. Erg lekker eten (Italiaans).

Ontbijtbuffet voldoende.

erg goede prijs kwaliteit

Jos,
14-5-2018

erg vriendelijk personeel. Goede kamer met prima voorzieningen en uitstekende matrassen Een heel leuk terras op de eerste verdieping. Ontbijt is gewoon goed en een perfecte uitvalsbasis om zuid limburg te verkennen

Gereisd met partner in mei 2018

Prima hotel, mooie omgeving, bedden minder.

Mariëtte,
      26-3-2018

Goed hotel in een mooie omgeving. Ontbijt was prima en het diner ook. Kamer is schoon. Wij zijn helaas een nacht eerder naar huis gegaan dan gepland omdat de bedden niet goed zijn. Heel jammer want anders waren we vaker naar dit hotel gegaan. De mensen die er werken zijn super aardig en heel gastvrij. Aan de overkant van het hotel zit een hele mooie bakkerij/winkel, handig als je wil wandelen en een lunchpakketje mee wil nemen.

Gereisd met partner in maart 2018

eenvoudig hotel met schone redelijke kamers geen luxe prima bedden geen lift.

heel vriendelijke mensen. ruime badkamer maar beetje donker omdat er geen raam is. elke dag schone handdoeken. en o.... het eten zo lekker ontbijt genoeg keuze.

zouden er niet gauw weer gaan logeren maar wel omrijden om te eten.

Gereisd met partner in maart 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berg en Dal in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berg en Dal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.