Hotel Fletcher Wellness-Hotel Sittard (vh. City Resort Sittard)

Hotel Fletcher Wellness-Hotel Sittard (vh. City Resort Sittard)sterstersterster

8.1Fantastisch

Nederland, Limburg, Sittard

8.1Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Wellness-Hotel Sittard (vh. City Resort Sittard) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

209 reviews over Hotel Fletcher Wellness-Hotel Sittard (vh. City Resort Sittard)

• 8Ellen17-02-2020

Verwarrend en fijn

Dit was de vierde keer dat ik hier gebruik maakte van een overnachting icm wellness en de kamer is fijn, hoewel de matras wat zacht is en de wellness is fijn, maar wat verwarrend was, dat 3x het parkeren gratis was en ik 1x 5 euro moest betalen voor het parkeren. Elke X dat ik alleen de wellness gebruikte was het parkeren gratis. Vreemd dat het die ene keer zo anders was!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8HVDV17-02-2020

Leuk verblijf

Basic uitgeruste kamer. Maar wel netjes. Jammer dat er juist voetbaltornooi was, waar we de mensen tot in onze kamer konden horen roepen. Gelukkig was rond 23u alles terug stil.

• 9Gaetan Van der Eecken16-02-2020

Top verblijf

Top verblijf. Vanaf de aankomst voel je je meteen welkom. De wellness is subliem en enorm ontspannend. De kleine meerprijs voor de junior suites zijn ook aan te raden voor het lekkere bad en extra ruimte in de kamer! Het diner en hun deals zijn lekker. We kunnen ook de cava en wijn aanraden! Je kan namiddags in de wellness ook lekker een 12 uurtje nemen en aperitieven. Beneden is een super toffe bowling in het hotel. Daarnaast kan je nog sporten en klimmen in het hotel. Het ontbijt is verzorgd en wordt meteen aangevuld. Enkel jammer dat er geen gerookte zalm of smeerkaas is. Maar dat is persoonlijke smaak :-)

• 9Lindsay15-02-2020

Heerlijk ontspannen

Heerlijk in combinatie met entree voor de wellness. Kamers mooi en schoon. Bed wel erg aan de zachte kant. Prima ontbijt. Zeer vriendelijk allemaal.

• 7B Polak10-02-2020

Erg mooie kamer en badkamer

Het ontvangst was zeer welkom Jammer van de plastic bekertjes op de kamer

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Frans10-02-2020

Plezierig

Prima kamer, goed restaurant. Enige nadeel kamers gehorig, zeker als er kinderen op de gang spelen.

• 8Hans08-02-2020

Prima Hotel

Wellness is aanrader. Wel vrij druk en rumoerig. Lekker gegeten.

• 8Roxane Aché06-02-2020

Mits enkele hindernissen alsnog een mooie tijd

Zeer proper hotel. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Aangename ontspannen sfeer. De Wellness ruimte mag warmer zijn dat zou aangenamer zijn. De rokerszone buiten zou overdekt mogen zijn, gezien wij regen hadden ,stonden we buiten in de kou achter houte hut in de regen en wind te roken. Was zeer onaangenaam. We hebben tot 3x toe moeten gaan kijken naar onze badjas die we woude huren maar er waren er geen meer ter beschikking wat tot veel narigheid heeft gezorgd. En om dan te constateren dat gasten die na ons binnen kwamen wel 1 ter beschikking kregen maar steeds als ik 1 ging ophalen in mijn bikini en de receptie moest trotseren ze geen voorhanden hadden. Uiteindelijk 1 ,die aan kleine kant was (2 maten kleiner dan nodig was) uit de verloren voorwerpen moeten/kunnen gebruiken. Was me toch een nar gevoel.

Ik hoop dat dit voor andere gasten via deze weg kan vermeden worden.

Mvg

• 5Jolande03-02-2020

Voorlopig hier even geen wellness meer

Over het hotel kan ik niets zeggen maar de wellness heeft zo onderhand toch wel wat onderhoud nodig. De sprinklers boven het zwembad zijn behoorlijk gecorrodeerd wat volgens mij de werkzaamheid niet ten goede komt. Het pleisterwerk onderaan de wanden laat los, logisch want dit is het natte gedeelte, maar dit mag geen reden zijn om reparatie uit te stellen. Bij de douches zijn de sierstrips op de kanten van de muur voor 1/3 los zodat erachter schimmelvorming is. Jammer want we komen hier graag maar helaas begint het toch langzaam aan vies te worden.

Gereisd met partner in januari 2020

• 7J. Vermeulen02-02-2020

Aanrader maar..

Mooi hotel met zeer fijne wellness. Wel zijn de kamers wat gehorig. Veel geluiden van andere kamers en gang.

Gereisd met partner in januari 2020

HotelSpecials.nl

0 tips over Hotel Fletcher Wellness-Hotel Sittard (vh. City Resort Sittard)

1 vraag over Hotel Fletcher Wellness-Hotel Sittard (vh. City Resort Sittard)

• anoniem, 28-04-2018

Te smerig voor woorden, boek hier niet.

Te smerig voor woorden. Dat viel meteen op. Bij het zien van de kamer wisten we genoeg en zijn wij direct vertrokken en uitgeweken naar ander hotel. Airco vol met stof, zwarte vlekken in lakens, voetstappen en bruine vlekken in vloerbedekking, haardroger waar de vlekken van 100 voorgangers nog op zaten, een wc inclusief urine van de voorgangers, koffievlekken op stoelen, vieze bruine vlekken op plinten, vochtplekken, vlekken op wastafels, vieze vingers op lichtknopje en vuiligheid in douche.

Hotel Fletcher Wellness-Hotel Sittard (vh. City Resort Sittard) info

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages