Hotel City Resort Sittard

HotelWeer vandaag17°10°
Hotel City Resort Sittard
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor City Resort Sittard voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel City Resort Sittard in het Nederlands

Voor ons nooit meer

Wendy
26-8-2018

Hotel is erg kil. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed. Wellness ook erg kil. Nergens een ontspannen muziekje te horen. De prijs voor de Wellness veels te duur in vergelijking met andere wellnesscentrum waar je veel meer krijgt.

Parkeergelegenheid tegen vergoeding van 4,50. Terrein de hele dag en avond open. En niet erg klantvriendelijk om bij een hotel te moeten betalen.

Hotelkamer was erg lawaaiig. Bedden waren ook erg slap.

1 overnachting is te kort

linda
15-8-2018

Het hotel is helaas slecht bereikbaar met openbaar vervoer. Lopend doe je er ongeveer 20 minuten over vanaf het station. De kamers zijn praktisch ingericht. Ik mistte alleen de minibar op de kamer. De kamers van het hotel zijn te bereiken d.m.v een sluis naar de overkant. Het restaurant zit in het gebouw alsmede fitness en wellness ruimte. 1 overnachting is echter te kort voor dit hotel. Aangezien je een hele dag gebruik kan maken van de wellness. Uitstekende hotel om tot rust te komen !

Fantastisch! We komen zeker een keer terug

Deborah Bakker
4-7-2018

Wij vonden het hotel fantastisch eruit zien. De kamer was erg mooi en schoon. Ook ons uitzicht was top! Zodra wij er niet waren hing er netjes een tasje met handdoeken. Sportschool was prima. De bediening was ook erg goed. De sauna was fantastisch. Het personeel was ook erg behulpzaam.

Wat iets minder was, was dat het ontbijt niet heel uitgebreid was kwa keuze voor op brood. Als je op dieet bent (zoals ik) was dat vrij lastig. Maar ik waardeerde eenorm de behulpzaamheid toen er speciaal voor mij verse zalm filet gehaald werd uit de keuken!

HotelSpecials.nl

Verrassend ontbijt bij eenvoudige hotelkamer

Fam. van Wordragen
        20-5-2018

+ De ontvangst in deze mooie, jonge accommodatie is netjes en professioneel.

+ straal/temperatuur douche goed te regelen

+ ontbijt super, vriendelijk en zéér divers

+ vriendelijk personeel

+ er wordt gereageerd op feedback en hier wordt iets mee gedaan

- je verwacht niet bij aankomst dat de kamers in het Fortunastadion liggen

- open loopbrug van receptie naar de kamers

+/- Kamers eenvoudig maar compleet en sanitair doet zwembad-achtig aan

- sok en zonnebrandcreme aangetroffen die niet van ons was

- wel dagelijks nieuwe handdoeken maar oude werden niet meegenomen

- geen kluis aanwezig, na melding wel een locker slot gekregen +

Nooit meer

Anoniem
        29-4-2018

Helaas was er een voetbalwedstrijd wat goed voor Fortuna had uitgepakt waardoor we tot 03:00 hebben wakker gelegen door brullende supporters. Weer vroeg wakker gemaakt door de veegmachines.Helaas was ons niet mede-gedeeld dat er een voetbalwedstrijd plaats zou vinden en er is bij het uitchecken niet gevraagd of we een prettig verblijf hebben gehad of excuses aangeboden voor de overlast.

We hadden met bon geboekt en kregen een budget kamer ipv deluxe. Dit hebben we uiteindelijk wel gekregen omdat we dit gekocht hadden. Sauna is prima ook het personeel daar. Alleen heel veel haakjes kapot. Staat niet netjes.

Roomservice is goed.

Hotel is voor ons niet voor herhaling vatbaar! Puur vanwege desinteresse personeel receptie en de ligging ivm stadion. Verder was de ligging wel goed.

Oja Let op je gaat via een loopbrug naar de kamers dus je moet geen hoogtevrees hebben.

Genoten

SB
        30-1-2018

Mooi hotel, gastvrij personeel. Welness ziet er netjes uit en het was fijn dat we op onze welness dag tussendoor even naar de hotelkamer konden en in de avond weer terug konden gaan.

Zeer goed

E
        2-1-2018

Kamer op 5de verdieping vragen. Loopbrug van 5de verdieping is namelijk overkapt.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt!

Goede ligging om Roermond en Maastricht te bezoeken.

Nooit meer

Saskia
        17-12-2017

Uitzicht op stalen muur. Kamers alleen te bereiken dmv stalen open loopbrug buiten 4 hoog....

Lawaai van de loop brug de hele nacht en vroeg in de ochtend ,hield ons wakker. Helemaal gehorig doorwand heen kon je buren horen.

Vieze douche ruimte vol schimmel, douche deur was ook de deur voor toilet kon niet tegelijk dicht.

Simpel ontbijt wel lekkere koffie.

Matrassen gleden van t bed.

Hotel voor één nacht.....

Wil
        25-11-2017

Het hotel ligt jammer genoeg op het industrieterrein, de kamers zijn goed ingericht en netjes schoon.

Alleen jammer dat er een open badkamer is en de douche en toilet maar één deur heeft. Als je partner doucht dan staat de toilet open.

Het uitzicht is om triest van te worden: alleen een grijze muur!

De wellness en sport faciliteiten zijn prima.

Het ontbijt was goed uitgebreid en vers. Voor een nachtje is de kamer wel te doen.

Erg goed

Jan Brok
        7-10-2017

Ik moet hier met regelmaat overnachten voor mijn werk. Uitstekend hotel mooie en nette kamers, Vrirndelijk en behulpzaam personeel. Het enige wat ik minder vind is de openbare toiletten die niet altijd schoon zijn.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Resort Sittard in Sittard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Resort Sittard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.