6,8

We hebben een aantal aanbieders voor City Resort Sittard voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel City Resort Sittard in het Nederlands

Onhygienische kamers en slechte service

Rene Veen,
19-3-2019

Voor een weekendje dit hotel geboekt. Echt dramatisch. Hele slechte en onpersoonlijke service door medewerkers. Vieze kamers, wiet-lucht in gebouw en onveilig voor kinderen (stapelbed met stopcontacten die niet zijn afgedicht). Op klachten wordt niet gereageerd. Bij voetbalwedstrijd nagenoeg onmogelijk om te slapen. Erg lang onrustig! Voor ons nooit weer.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

prachtig hotel

Sietse,
28-11-2018

Het hotel is gelegen onder het Fortuna Sittard stadion. Goede ligging van het hotel. De bereikbaarheid met auto en openbaar vervoer is prima. Op ongeveer 100mtr is een bushalte. Voor diegene die een boodschapje willen halen is de Aldi op 50 mtr van de ingang van het hotel. De kamer is prachtig met een mooi uitzicht. Zowel kamer als badkamer is schoon. Wel eerst vreemd dat er een glazen schuifwand voor de douche en wc zit. Het is het een of het ander. De bedden vonden wij heel erg zacht en lagen voor ons niet erg lekker. Het ontbijt was prima. Voldoende keuze uit allerlei soorten brood, broodjes en beleg. Alles werd iedere keer bijgevuld. Wellness is goed maar wel erg steriel. Gaat weinig sfeer van uit. Zwembad water was koud. We hebben ons een avond er vermaakt, maar vonden het niet echt een sauna om een hele dag door te brengen. Eten in de sauna is prima.

Gereisd met partner in november 2018

Aanrader!

Anke,
16-10-2018

Heerlijke wellness met heel aardig personeel, lekker eten en ontspannen sfeer. Fijne hotelkamer: modern, ruim en gezellig ingericht.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Voor ons nooit meer

Wendy,
26-8-2018

Hotel is erg kil. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed. Wellness ook erg kil. Nergens een ontspannen muziekje te horen. De prijs voor de Wellness veels te duur in vergelijking met andere wellnesscentrum waar je veel meer krijgt.

Parkeergelegenheid tegen vergoeding van 4,50. Terrein de hele dag en avond open. En niet erg klantvriendelijk om bij een hotel te moeten betalen.

Hotelkamer was erg lawaaiig. Bedden waren ook erg slap.

Gereisd met partner in augustus 2018

1 overnachting is te kort

linda,
15-8-2018

Het hotel is helaas slecht bereikbaar met openbaar vervoer. Lopend doe je er ongeveer 20 minuten over vanaf het station. De kamers zijn praktisch ingericht. Ik mistte alleen de minibar op de kamer. De kamers van het hotel zijn te bereiken d.m.v een sluis naar de overkant. Het restaurant zit in het gebouw alsmede fitness en wellness ruimte. 1 overnachting is echter te kort voor dit hotel. Aangezien je een hele dag gebruik kan maken van de wellness. Uitstekende hotel om tot rust te komen !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch! We komen zeker een keer terug

Deborah Bakker,
4-7-2018

Wij vonden het hotel fantastisch eruit zien. De kamer was erg mooi en schoon. Ook ons uitzicht was top! Zodra wij er niet waren hing er netjes een tasje met handdoeken. Sportschool was prima. De bediening was ook erg goed. De sauna was fantastisch. Het personeel was ook erg behulpzaam.

Wat iets minder was, was dat het ontbijt niet heel uitgebreid was kwa keuze voor op brood. Als je op dieet bent (zoals ik) was dat vrij lastig. Maar ik waardeerde eenorm de behulpzaamheid toen er speciaal voor mij verse zalm filet gehaald werd uit de keuken!

Gereisd met partner in juni 2018

Verrassend ontbijt bij eenvoudige hotelkamer

Fam. van Wordragen,
      20-5-2018

+ De ontvangst in deze mooie, jonge accommodatie is netjes en professioneel.

+ straal/temperatuur douche goed te regelen

+ ontbijt super, vriendelijk en zéér divers

+ vriendelijk personeel

+ er wordt gereageerd op feedback en hier wordt iets mee gedaan

- je verwacht niet bij aankomst dat de kamers in het Fortunastadion liggen

- open loopbrug van receptie naar de kamers

+/- Kamers eenvoudig maar compleet en sanitair doet zwembad-achtig aan

- sok en zonnebrandcreme aangetroffen die niet van ons was

- wel dagelijks nieuwe handdoeken maar oude werden niet meegenomen

- geen kluis aanwezig, na melding wel een locker slot gekregen +

Gereisd met vrienden in mei 2018

Nooit meer

Anoniem,
      29-4-2018

Helaas was er een voetbalwedstrijd wat goed voor Fortuna had uitgepakt waardoor we tot 03:00 hebben wakker gelegen door brullende supporters. Weer vroeg wakker gemaakt door de veegmachines.Helaas was ons niet mede-gedeeld dat er een voetbalwedstrijd plaats zou vinden en er is bij het uitchecken niet gevraagd of we een prettig verblijf hebben gehad of excuses aangeboden voor de overlast.

We hadden met bon geboekt en kregen een budget kamer ipv deluxe. Dit hebben we uiteindelijk wel gekregen omdat we dit gekocht hadden. Sauna is prima ook het personeel daar. Alleen heel veel haakjes kapot. Staat niet netjes.

Roomservice is goed.

Hotel is voor ons niet voor herhaling vatbaar! Puur vanwege desinteresse personeel receptie en de ligging ivm stadion. Verder was de ligging wel goed.

Oja Let op je gaat via een loopbrug naar de kamers dus je moet geen hoogtevrees hebben.

Gereisd met partner in april 2018

Genoten

SB,
      30-1-2018

Mooi hotel, gastvrij personeel. Welness ziet er netjes uit en het was fijn dat we op onze welness dag tussendoor even naar de hotelkamer konden en in de avond weer terug konden gaan.

Gereisd met partner in november 2017

Zeer goed

E,
      2-1-2018

Kamer op 5de verdieping vragen. Loopbrug van 5de verdieping is namelijk overkapt.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt!

Goede ligging om Roermond en Maastricht te bezoeken.

Gereisd met partner in december 2017

Hotels.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Resort Sittard in Sittard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Resort Sittard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.