Hotel City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard)

HotelWeer vandaag22°14°
Hotel City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard)
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard) in het Nederlands

Verrassend ontbijt bij eenvoudige hotelkamer

Fam. van Wordragen
20-5-2018

+ De ontvangst in deze mooie, jonge accommodatie is netjes en professioneel.

+ straal/temperatuur douche goed te regelen

+ ontbijt super, vriendelijk en zéér divers

+ vriendelijk personeel

+ er wordt gereageerd op feedback en hier wordt iets mee gedaan

- je verwacht niet bij aankomst dat de kamers in het Fortunastadion liggen

- open loopbrug van receptie naar de kamers

+/- Kamers eenvoudig maar compleet en sanitair doet zwembad-achtig aan

- sok en zonnebrandcreme aangetroffen die niet van ons was

- wel dagelijks nieuwe handdoeken maar oude werden niet meegenomen

- geen kluis aanwezig, na melding wel een locker slot gekregen +

Nooit meer

Anoniem
29-4-2018

Helaas was er een voetbalwedstrijd wat goed voor Fortuna had uitgepakt waardoor we tot 03:00 hebben wakker gelegen door brullende supporters. Weer vroeg wakker gemaakt door de veegmachines.Helaas was ons niet mede-gedeeld dat er een voetbalwedstrijd plaats zou vinden en er is bij het uitchecken niet gevraagd of we een prettig verblijf hebben gehad of excuses aangeboden voor de overlast.

We hadden met bon geboekt en kregen een budget kamer ipv deluxe. Dit hebben we uiteindelijk wel gekregen omdat we dit gekocht hadden. Sauna is prima ook het personeel daar. Alleen heel veel haakjes kapot. Staat niet netjes.

Roomservice is goed.

Hotel is voor ons niet voor herhaling vatbaar! Puur vanwege desinteresse personeel receptie en de ligging ivm stadion. Verder was de ligging wel goed.

Oja Let op je gaat via een loopbrug naar de kamers dus je moet geen hoogtevrees hebben.

Genoten

SB
30-1-2018

Mooi hotel, gastvrij personeel. Welness ziet er netjes uit en het was fijn dat we op onze welness dag tussendoor even naar de hotelkamer konden en in de avond weer terug konden gaan.

Zeer goed

E
2-1-2018

Kamer op 5de verdieping vragen. Loopbrug van 5de verdieping is namelijk overkapt.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt!

Goede ligging om Roermond en Maastricht te bezoeken.

Nooit meer

Saskia
17-12-2017

Uitzicht op stalen muur. Kamers alleen te bereiken dmv stalen open loopbrug buiten 4 hoog....

Lawaai van de loop brug de hele nacht en vroeg in de ochtend ,hield ons wakker. Helemaal gehorig doorwand heen kon je buren horen.

Vieze douche ruimte vol schimmel, douche deur was ook de deur voor toilet kon niet tegelijk dicht.

Simpel ontbijt wel lekkere koffie.

Matrassen gleden van t bed.

Hotel voor één nacht.....

Wil
25-11-2017

Het hotel ligt jammer genoeg op het industrieterrein, de kamers zijn goed ingericht en netjes schoon.

Alleen jammer dat er een open badkamer is en de douche en toilet maar één deur heeft. Als je partner doucht dan staat de toilet open.

Het uitzicht is om triest van te worden: alleen een grijze muur!

De wellness en sport faciliteiten zijn prima.

Het ontbijt was goed uitgebreid en vers. Voor een nachtje is de kamer wel te doen.

Erg goed

Jan Brok
7-10-2017

Ik moet hier met regelmaat overnachten voor mijn werk. Uitstekend hotel mooie en nette kamers, Vrirndelijk en behulpzaam personeel. Het enige wat ik minder vind is de openbare toiletten die niet altijd schoon zijn.

Welness.fitness en lekker eten,en nog veel meer

Tania Vermeiren
10-5-2017

Nieuw hotel direct aan voetbalstadion gelegen. Er is een heel uitgebreide welness op het dak. Het hotel beschikt bovendien over een heuse klimmuur, fitness,fietsverhuur en bowling. Het onbeperkt genieten diner was in ons arrangement inbegrepen en was van hoge kwaliteit net als het uitgebreide ontbijtbuffet. We kregen een gratis upgrade naar een suite en een badjaspakket voor ons gratis dagje welness. Het hotel ligt niet zo ver van het centrum van het mooie Sittard waar je uitgebreid kan shoppen of chillen op een terrasje op de markt. We hebben ook heerlijk gewandeld in een natuurdomein op een aantal km van het hotel. Het enige minpunt aan het hotel was de aluminium oversteekbrug die je naar de kamers leiden. Je loopt volledig in open lucht. Bij vriesweer of gladheid is dit supergevaarlijk en bovendien kan je er best niet overheen stappen met hoge,fijne hakken vermits de ondergrond gaten bevat. Het is ook niet zo leuk als je netjes gekapt bent om in regen en wind over een brug te moeten lopen om naar het restaurant te gaan. Jammer dat hier nog geen overdekte ongevaarlijke gang van gemaakt werd. Voor de rest een superhotel!

Geen zicht vanuit de kamer !

Eddy
7-5-2017

Prima kamer ( nr 505 ) op zich , alleen was er geen uitzicht...wel op een blinde, blauwe muur. Via touroperator hadden we zelfs een supplement betaald voor een junior suite wat deze kamer blijkbaar was omdat er 2 zitjes en tafeltje extra waren alsook een koelkastje. Maar om op een muur te kijken vonden we niet kunnen. Receptie antwoordde, bij het uitchecken, dat het probleem gekend is en dat er iets zal aan gedaan worden 😴. Gewoon deze kamer Nooit meer aanbieden. Dat moet er gebeuren!

Ontbijt ok en wellness prima.

Wie ooit dit hotel wil reserveren, vraagt vooraf best naar een kamer met uitzicht . Supplement betalen lijkt ons niet nodig.

Ik ben er zelf voor mijn werk een week geweest. Zelf zou ikmet nooitmn geld aan uitgeven. Te liggen is niet zo goed midden in industrie.

Maar storende vond ik dat de badkamer gewoon echt vies was,hoop kalk op de vloer en douchdeuren die niet schoon waren. Want er stond nog tekst van de vorige klanten op de deur. En zelfs de afdrukken van de zuignappen van het plaatsen van de douchdeuren stonden er nog op. Dus schoonmaken verdient hier in dit hotel wat meer aandacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard) in Sittard, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard) scoort een 7.34 uit 10 op basis van 22 reviews.

Acties

Acties voor Hotel City Resort Sittard (vh. Fitland Hotel Sittard)