Vakantiehuis Los Elefantes

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag20°15°
7,2

11 reviews over Vakantiehuis Los Elefantes in het Nederlands

Leuke plek uitermate geschikt voor gezinnen!

Fam Sloots.
22-5-2016

Vriedendelijke gastvrouw. Voldoende ruimte. Heerlijk zwembad. Fijne tuin om een balletje in te trappen. Honden welkom. Ons gezelschap was tevreden!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Geweldig.

Ronny
9-10-2015

Met de hele familie voor de tweede keer een super weekend gehad. We hebben besloten om in dit geweldige huis elk jaar terug te keren. Een aanrader voor familie's, vrienden of groepen.

Gereisd Met vrienden in september 2015

Fantastisch huis.

Ronny
7-5-2014

Los Elefantes in het Limburgse ST Joost was voor ons een onvergetelijke ervaring, die wij zeker over zullen doen. Een geweldig huis, van alle gemakken voorzien. Een sfeervolle woonkamer met een hele grote open haard. Een grote tuin met optimaal veel privacy, en een zwembad om van te dromen. Rust ruimte en gezelligheid ten top. De kinderen en oma willen hier ook terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Los Elefantes voor je op een rij gezet:

Nooit meer in die schimmelige muizenest

fam post
22-5-2011

vorig jaar in augustus een week met de hele familie gelogeerd, oud en muf, schimmelige matrassen en muizen in huis! Zwembad was te koud om in te zwemmen; de kinderen vluchten eruit terwijl het 20 graden was buiten! Moesten zelfs nog bijbetalen voor electra en water ongeveer 150 euro echt belachelijk. Zeker niet aan te raden, zoek echt liever iets anders! Voelden ons flink belazerd voor deze hoge huurprijs

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Fijne rustige locatie

Herman Hoepner
31-8-2010

In augustus met onze biljartclub een weekendje doorgebracht in deze boerderij. Rustige maar mooie omgeving. Helaas zat het weer een beetje tegen. Tijdens droge periodes veel wandelingen gemaakt in het aangrenzende bos, terwijl we 's avonds gezellig in de grote woonkamer vertoefden. Een aanrader voor wie van rust en natuur houdt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Zeer geschikte familie-locatie

Luc van der Ende
20-8-2010

We hebben met de gehele familie de 70e verjaardag van mijn moeder gevierd. We waren totaal niet bekend in de omgeving. Na overleg met de beheerder heeft hij voor ons een heel leuk programma samengesteld. Een trip op de maasplassen, eindigend met een 3 gangen-menu in de boerderij, met personeel, verzorgt door Savelkoul uit Echt. Onze moeder heeft werkelijk genoten. Zelfs weken na terugkeer, blijft ons moeder spreken, over de mooie rustgevende omgeving en de sfeervolle boerderij. De kinderen hebben een leuke tijd gehad aan het zwembad, ondanks veel regenperiodes. Een aanrader en over 5 jaar zijn wij zeker weer van de partij.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prijs-kwaliteit verhouding echt niet goed!

Meert
7-6-2010

Wij hebben in mei een weekendje doorgebracht in Los Elefantes. Het huisje is veel te duur voor wat het is, niet netjes en slecht onderhouden. Het tarief voor de lakens (die je verplicht bent om ter plekke te huren) is ronduit schandalig, want zijn lakens die niet echt fris/nieuw zijn. De keukenapparaten en andere voorzieningen zijn verouderd. De badkamer in één van de huisjes was echt vuil, spinnewebben en enkel te verwarmen met een verwarmingselement waar schimmels op stonden. We huren al enkele jaren met een hele bende vrienden vakantiehuisjes en dit was de minst aangenamen woning tot nu toe.

Gereisd Met vrienden in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke omgeving.

De Bruyn
18-5-2010

De omgeving is mooi! Er is veel te doen zowel met kinderen als zonder kinderen. Het huisje zelf vonden wij veel geld voor wat het was. Het was niet zo proper alhoewel ze een redelijke som vragen voor de kuis! Het verplicht huren van het bedlinnen was ook niet bepaald dat! Het bedlinnen was niet erg netjes en enorm afgeleefd. Men vraagt voor alles en nog wat geld maar de kwaliteit is niet zoals het hoort voor deze prijs! Waren teleurgesteld omtrent het huisje maar we hebben al bij al een leuk en gezellig w-endje gehad.

2008

prachtige boerderij

J. Groothelm
22-11-2008

Sfeervolle boerderij, mooie ligging, prachtige tuin met zwembad. Echt gezellig om met de hele familie een paar dagen door te brengen. Trouwens ook geschikt voor bedrijfsuitjes/workshops.

Gereisd Familie in november 2008

Mooie omgeving en een mooi huis.

Fred Mulder
15-11-2008

Leuk weekend gehad zeer mooie lokatie en een heel charmant huis. Het weer zat een beetje tegen.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Los Elefantes in Sint Joost, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Los Elefantes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.