Camping Landgoed Moerslag

Camping Landgoed Moerslag
9,1

13 tips over Camping Landgoed Moerslag

Rob en Monique, 8-6-2015
Wellicht zouden er nog een aantal leuke speeltoestellen voor de kids geplaatst kunnen worden. De kids hebben zich overigens prima vermaakt met jeu de boules en balletje trappen
jasmijn wentink, 3-3-2015
Wij waren in Luik. Wij houden vooral van fietsen en wandelen met ons hondje en dat kan hier prima. Verder is Maastricht een mooie stad en heel dichtbij. Eijsden is ook leuk.
ragnajansen@hotmail.com, 2-3-2015
Dagje Maastricht of wandelen/fietsen.

ragnajansen@hotmail.com, 2-3-2015
Dagje Maastricht of lekker wandelen/fietsen.
Ac, 6-8-2014

Meer persoonlijke aandacht

Zorg dat de grasmat er gemaaid bij ligt.

jasmijn wentink, 25-7-2014
Prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Maastricht of Luik of het Heuvelland.

Ron, 9-6-2014
Proef de pruimen en de jam, ook het perensap ijskoud gemaakt met de vruchten uit de bongerd.
Harm Hoitink, 20-8-2013

Neem wandelschoenen mee en een fiets met ondersteuning ( elektrische fiets ).

De omgeving nodigt uit tot mooie wandelingen en schitterende fietstochten door het Zuid-Limburgse heuvellandschap.

pieter boerkens, 20-8-2013
Een bezoek aan Maastricht is een aanrader! Heerlijk gegeten in restaurant op de Hei (op loopafstand).
paul boerkens, 20-8-2013
Bezoek de stad Maastricht! Ga een hapje eten bij Restaurant op de Hei. Dat ligt op loopafstand van Landgoed Moerslag. Heerlijk gegeten daar!