Camping Landgoed Moerslag

CampingWeer vandaag17°8°
Camping Landgoed Moerslag
9,1

65 reviews over Camping Landgoed Moerslag in het Nederlands

Goed maar iets te zakelijk.

Hamersma
28-5-2018

De ontvangst en de sfeer op de camping is wat onpersoonlijk en kan zeker klantvriendelijker. Er is verder nauwelijks persoonlijk contact met de eigenaar. Bij aankomst een korte uitleg door iemand ( deze persoon doet wel zijn best) en dat is het dan. Er zijn wel folders van de omgeving aanwezig, maar je krijgt geen samengesteld informatiepakket met wandel- en fietstochten. Verder is de camping netjes met goed sanitair en redelijk grote plaatsen. Dat je direct bij aankomst moet afrekenen vind ik een minpuntje.

Landgoed Moerslag is een rustige landelijk gelegen camping,goed onderhouden plaatsen, groene haagjes en met mooi sanitair. Vriendelijke eigenaar die tijd neemt voor een praatje. Grote ruime plaats waar onze camper prima kon staan. Auto's apart op een parkeerplaats en oplaadpunt voor electrische fietsen.

Geen minpunten kunnen vinden tijdens ons verblijf. De nieuwe houten lofts zijn ook erg mooi om te zien.

Goed verzorgde camping

Hoppieh
13-9-2017

Een mooie goed verzorgde camping. De plekken zijn zeer ruim en gelegen in een mooie boomgaard. Het sanitair is ruim voldoende en wordt goed verzorgd. In de drukke weken elke dag daarna wat minder van frequentie.

De ontvangst en de sfeer op de camping is wat onpersoonlijk en kan zeker klantvriendelijker. Er is verder nauwelijks persoonlijk contact met de eigenaar en de beheerder. Bij aankomst een korte uitleg en dat is het dan. Er zijn wel folders van de omgeving aanwezig, maar je krijgt geen samengesteld informatiepakket met wandel- en fietstochten.

fantastisch, om nooit meer te vergeten

Kees en Marlies Burghouts
3-9-2017

Met respect voor de natuur en cultuur van het Limburgse landschap wordt landgoed Moerslag gerund. Gastvrije ontvangst, dagelijks schoon sanitair, rust en de ruimte om je heen maken je verblijf op deze camping zeer prettig. Dit alles, samen met de vele wandel- en fietstochten in de natuur en als afwisseling het bezoeken van de culturele hoogtepunten in de omgeving hebben ervoor gezorgd dat wij een vakantie van 4 weken hebben gehad om nooit meer te vergeten. Dank aan landgoed Moerslag die dit mede heeft mogelijk gemaakt.

Rust en ontspanning

Nic Luijten
12-8-2017

Genieten van de rust, natuur en een uiterst verzorgde camping.

Super camping

Maria Biemans
5-8-2017

Geweldige camping, ruime plaats. Prachtig sanitair. Alles goed geregeld.

Een fantastische week gehad!

Claudia
12-7-2017

Top verharde waterpasplaatsen, super wifi netwerk (hotspot), eigen waterkraan, 10 ampère stroom, gelegen boven op een berg, na bij Maastricht/ Luik / Aken/,

Sanitair als een luxe hotel, top wandelgebied, heerlijk fietsen, super verzorgde camping, Vrijthof bezocht op 15 minuten fietsen

Geweldig!

Miranda & Luc
9-7-2017

Alles is recent en perfect afgewerkt, sanitair is superschoon en boven verwachting! Regendouches, zolang je wil. Geweldige ligging in het Limburgs heuvelland. Wij komen graag terug!

weer heerlijk gehad op deze prachtige camping.

Fam Meun
28-6-2017

De rust de mooie grote plaatsen de hartelijke ontvangst door Hans en Jannie. Het sanitair is meer dan geweldig en de sfeer op de camping is prima.

De uitbreiding van de camping was even wennen voor ons. Maar het was allemaal keurig verzorgd.

Wij komen zeker teug in deze mooie fiets omgeving

De camping ligt op een prachtig landgoed midden in het natuurschoon van Zuid-Limburg. We werden hartelijk welkom geheten bij aankomst. Prachtige camping, ruime plaatsen, modern en keurig schoon toiletgebouw met o.a. regendouches. Kwaliteit en gastvrijheid staan bij deze goed betaalbare camping duidelijk voorop. In de omgeving kun je uiteraard heerlijk fietsen/wandelen terwijl je binnen een half uur (met auto) in hartje Maastricht op het Vrijthof kunt lopen. Wij hebben in ieder geval genoten van ons verblijf op dit mooie landgoed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Moerslag in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Moerslag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Moerslag scoort een 9.13 uit 10 op basis van 65 reviews.