Camping Landgoed Moerslag

75 reviews over Camping Landgoed Moerslag in het Nederlands

Genieten!!

Jaap
4-9-2018

Zelf twee weken op de camping van Landgoed Moerslag gestaan; gewoon top.

Vriendelijke behulpzame beheerder, fijne verharde comfortplaatsen, top sanitair, prima wifi.

Prima centrale ligging; Maastricht, Aken en Luik bezocht.

Volgende vakantie weer!!!

Sandra
3-9-2018

Hele mooie week gehad! De camping heeft ruime plekken en super schoon sanitair met heerlijke douches. De wifi werkt ook goed. Alles tot in de puntjes verzorgd. Prachtige omgeving!

Kortom: Top!! We hebben al een week gereserveerd voor volgend jaar!!

Fantastische omgeving en uitstekende camping

Tia Hattink
27-8-2018

Samen met mijn man Henni heb ik de afgelopen 14 dagen op camping Moerslag doorgebracht. Het was voor ons een onbekend gebied, maar we hebben genoten van de omgeving. De camping was uitstekend en zo uitstekend dat wij zeker nog een keer terugkomen . Zowel de plek, de ontvangst, de sanitairruimte waren prima in orde.

Alles was in de puntjes af !

Henk Bouter
25-8-2018

wij hebben in een zeer mooi en lux appartement gezeten in het plaatsje Moerslag in een prachtige omgeving

deze accommodatie kan ik iedereen aanraden !!!

wij waren met 2 gezinnen in dit appartement met alle luxe van dien!!!

in iedere kamer tv , 2 prachtige badkamers met lig bad en een inloop regendouche , een zeer ruime huiskamer en echt een heerlijke luxe keuken van echt alle gemakken voorzien !!

een sauna , buitenkeuken , jacuzzi , en een pizza oven kortom echt teveel om op te noemen

Alles was af !!!! de kids hebben genoten en de ouders zeker niet minder

wij komen zeker terug naar deze prachtige plek !!!!

Ria
24-8-2018

Dat ze op een prachtige rustige camping komen met geweldig sanitair. Vanaf de camping vele mooie fiets en wandel mogelijkheden

Maastricht dichtbij even als Aken en luik

Geweldig mooi landgoed..

Robert
22-8-2018

Mooie camping in een geweldige omgeving. Ruime plekken. Goed verzorgt sanitair. Vriendelijke ontvangst. Voldoende parkeer plaatsen. Hier komen we zeker nog terug.

Maarten Meun
22-8-2018

Na jaren in Frankrijk en Italië te hebben gekampeerd besloten wij 4 jaar geleden om maar eens in ons eigen land de vakantie door te brengen. Bij toeval kwamen wij terecht op Landgoed Moerslag en wij komen hier nu al weer voor het 4de jaar. Wij vinden het een fantastische camping met goed sanitair, grote plaatsen, goed onderhouden terrein, uitstekende WiFi en een fantastische ligging. Vanaf de camping ben je fietsend in 45 minuten in het centrum van Maastricht, Luik is vanaf de camping per fiets in 1,5 uur bereikbaar, er zijn prachtige fietsroutes te plannen vanaf de camping ( via Anwb knooppunten routekaart) etc. etc.

Wij zullen zeker ieder jaar weer deze camping gaan bezoeken.

Genieten!

Christel
22-8-2018

Super week gehad! Top camping, super schoon sanitair, wifi perfect. Heerlijke douches en de omgeving is gewoon prachtig!

mooie camping, helaas last van vliegtuigen

Paul van Wijck
17-8-2018

Mooie "rustig" gelegen camping, zeer goed sanitair, ruim aangelegd. Handige locatie om Maastricht te bezoeken.

Maar helaas: vooral als er weinig wind staat zijn vliegtuigen zeer goed te horen. heb er 1 nacht slecht van geslapen en een paar nachten matig.

Geweldige bestemming

Aginus en Hillie Kroeze
2-8-2018

Fantastische klein schalige camping, drie week met heel veel plezier vertoefd

Super sanitaire ruimtes.

Voor herhaling vatbaar.

Omgeving prachtig te fietsen. (Wel elektrisch)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Moerslag in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Moerslag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.