Camping Landgoed Moerslag

9.5Fenomenaal

Nederland, Limburg, Sint Geertruid

9.5Fenomenaal

• 9.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed Moerslag voor je op een rij gezet:

Meer camping info

93 reviews over Camping Landgoed Moerslag

• 9Margo06-10-2020

Aanrader!

We hebben voor de tweede maal gekampeerd op Landgoed Moerslag in St. Geertruid, Zuid-Limburg en opnieuw werden wij verrast door de kwaliteit die daar geboden wordt. Landgoed Moerslag heeft alles, en zelfs meer, wat een kampeerder van een camping verwacht. Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Frans Ooms06-10-2020

Geweldig qua ligging, locatie en sanitair

Deze camping bezocht met zijn zeer schitterende ligging in het Limburgse. Het sanitair op deze camping incl het onderhoud ervan is absoluut TOP. De degelijkheid spat ervan af. Hier zijn geen concessies gedaan aan kwaliteit. Je zou wensen dat je het thuis zo had. Een absolute aanrader ook wat betreft ligging in boomgaard hoogstam-fruitbomen, uitstraling en rust. GEWELDIG

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8Ad29-08-2020

Mooi,maar...............

Mooi landgoed met top sanitair. Voor 1 nachtje uitproberen voor ons op weg naar de Eifel. Telefonisch liet men weten een camper niet voor 1 nachtje op de camping toe te laten maar op een camperplaats. Bij aankomst bleek dit echter een plek achterop het parkeerterrein te zijn, ver weg van sanitair, geen waterput en een electrahaspel voor stroom. En er werd ook nog nadrukkelijk gedirigeerd naar een bepaalde wijze van staan. Uitzicht op een heg. Toen ik vroeg of dit voor dezelfde prijs (23 euro incl. tb) was dit vanzelfsprekend. Voor ons ondanks alle de ligging en mooi sanitair een teleurstellende ervaring.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    10Dominique Smeets13-08-2019

Super gezellig vakantie gehad op camping Moerslag!

Prachtige camping gelegen op Landgoed Moerslag. We werden zeer vriendelijk ontvangen! Super omgeving als je van natuur houd maar je bent ook zo in het centrum van Maastricht. Alles is goed onderhouden. De sta plaatsen zijn betegeld en staan waterpas, maar ook het toilet gebouw dat netjes schoon is. Wij hebben een super vakantie gehad en komen zeker nog eens terug, het is het geld zeker weten waard!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Guus Clemens12-08-2019

Unieke camping beleving in goudgroene natuur

Prachtige camping, goed bereikbaar, zeer vriendelijk personeel en uiterst verzorgd toiletgebouw!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Harm en Hermien Hoitink02-08-2019

Echt een aanrader om weer voor terug te komen!!!

Landgoedcamping Moerslag is een fantastische camping met ruime plekken in een mooie boomgaard met kersen-,pruimen- en perenbomen. De plek voor de luifel/voortent is keurig betegeld en de caravan staat waterpas op de voor de caravanwielen gelegde grote tegels. De ontvangst is zeer vriendelijk door de deskundige beheerder en wat meteen opvalt in zijn ronde over de camping is het schitterende toiletgebouw. Dat ziet er niet alleen mooi uit ,maar is ook blinkend schoon! Elke dag wordt er schoongemaakt door zeer vriendelijke Limburgse schoonmaaksters. We komen al jaren met veel plezier naar deze in het mooie Limburgse land gelegen camping. De camping eigenaar is zeer betrokken bij het onderhouden van de camping en is altijd in voor een praatje. Mochten er problemen zijn op wat voor gebied dan ook, dan worden deze meteen zeer professioneel opgelost. Zeer geschikt als uitgangspunt voor mooie wandelingen en/of fietstochten door het heuvelland.

• 10Freddy30-07-2019

Top vakantie

Geweldige accomodatie. Schoon en goed verzorgd. Ruime plaatsen

• 10Claudia26-07-2019

Genieten!

Super week gehad! Aan alles is gedacht! niets is te veel!

• 10Michiel25-07-2019

Fantastisch landgoed.

Geweldige beleving. Zeer nette vakantiewoningen. Zelf lekkere pizza’s maken in de pizza-oven buiten. Heerlijke omgeving om echt even tot rust te komen. Wil je meer activiteit, dan kan dat ook met Aken, Maastricht en Luik in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Ger24-07-2019

Mooie verzorgde camping

Twee weken hier gestaan, alles top geregeld, super schoon sanitair.

Gereisd met partner in juni 2019

Camping Landgoed Moerslag info