Weer vandaag3°-3°

23 reviews over Camping Kampeerboerderij Hof van Libeek in het Nederlands

fantastisch

Gertrud,
16-8-2018

Prima camping, attente eigenaren, ruime plaatsen en super sanitair .

Gereisd met partner in augustus 2018

Super !!

Daan de Vos,
9-7-2018

Het Hof van Libeek ik kom er elk jaar terug....Heerlijk !!! Rust wandelen fietsen buiten.....alles om heerlijk tot rust te komen in het Bourgondische Limburg!

Gereisd met partner in juli 2018

Super!

Daphne,
30-5-2018

Wat een heerlijke kampeerboerderij is dit. We werden gastvrij onthaald met cake en frisdrank. Ontzettend handig dat je een grote map mee mag nemen met omgevingskaarten om te wandelen of fietsen en allerhande excursies/bezienswaardigheden in de buurt. Dat scheelt een hoop geld als je die niet hoeft te kopen. In de ochtend lekkere broodjes, bezorgd door de Bakker en Bianca of John. De kampeerplaatsen zijn ruim, fijne grasmat, goed onderhouden. Schitterend uitzicht. Heerlijk om gebruik te kunnen maken van de koelcel. Voorzieningen zijn allemaal brandschoon ! Douches heerlijk ! Vanuit de Kampeerboerderij enorm veel mogelijkheden om excursies te maken. Zeker voor hetgene je terug krijgt is deze Kampeerboerderij spotgoedkoop !

Ik ga zeker weer terug !

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wij kijken uit naar de vlg keer bij Hof van Libeek

Piet en Pia,
19-5-2018

Hartelijke ontvangst door de gastvrouw die de moeite nam om ons de plek te bezorgen die wij graag wilden. Heel fijn.

En de kaartenservice, waar vind je dat verder nog? Geweldig.

Wij waren graag nog wat langer gebleven maar hadden nu eenmaal voor een bepaalde periode gereserveerd en vol is vol.

Voor een volgende keer hebben we ons lesje geleerd!

Gereisd met partner in mei 2018

Rust- Reinheid en Regelmaat

Theo en Thea vd Hoogen,
10-5-2018

De 3 RS zijn hier zeker van toepassing. Rust- Reinheid en Regelmaat.

Het was een fantastische en rustige camping.

Met een geweldig uitzicht over de glooiende Limburgse heuvels.

De toiletten waren rein, net als de douches en niet te vergeten de afwasgelegenheid.

Alles werd met regelmaat onder handen genomen.

Bovendien waren de eigenaren fentastische en hulpzame mensen.

Het was goed toeven op deze mooie en rustige camping.

Theo en Thea vd Hoogen

Gereisd met vrienden in april 2018

voor herhaling vatbaar

van nistelrode,
18-9-2017

zeer mooi "camperen bij de boer" ik was hier tijdens de Mergel Heuvelland 2 Daagse. zeer mooi sanitair. goede douche(gratis) en wasmachine/droger aanwezig. ik kom graag volgend jaar terug.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Paradijselijk plekje in zuid Limburg

Josephine,
9-9-2017

Een rustige boerderijcamping met 15 plaatsen , mooi uitzicht en een geweldige uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten in de omgeving. Bij aankomst krijg je diverse routes in bruikleen, wat een fijne service. België, de Voerstreek ligt op loopafstand en ook de plaatsen Sint Geertruid, Gronsveld, Eijsden , Mheer, Margraten en Mesch zijn een bezoekje waard. De gastvrijheid van de eigenaars verdient een compliment, hartelijk en attent. Prima sanitair en afwasvoorziening dat uitstekend schoon gehouden wordt. Een aanrader......

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk buiten leven!

Daan,
20-8-2017

Hof van Libeek is een heel rustig gelegen boerencamping gelegen in het prachtig Bourgondische Zuid Limburg. Het is een prachtig omgeving waar je heerlijk kunt wandelen, fietsen maar ook heerlijk kunt eten en niet te vergeten tot rust kan komen. De eigenaren Bianca en John doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken en staan altijd klaar voor hun klanten. Wij komen hier al 5 jaar kamperen en zijn ook al meerdere keren in het appartement verbleven wat ook een heel fijn verblijf is. Hof van Libeek is, en ligt, in het paradijs van Nederland!!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Wisselend

Eva van Kemenade,
22-7-2017

De camping ligt op een prachtige plek. Mooie uitzichten. Mooie omgeving om te wandelen. Honden welkom. Sanitair is heel luxe en schoon.

Appartement voor 6 pers ziet er ook heel luxe uit. Mooi groot terras, grote eettafel binnen en ruim voldoende serviesgoed. Goeie keukenapparatuur.

Badkamer is klien, wastafel onhandig.

2 slaapkamers boven zijn goed. Raam met hor, goeie bedden. Maar helaas hoor je daar alles van de douches en afwas van de camping.

Kamer beneden heeft weliswaar 2 goeie bedden, maar er is geen raam en daardoor snel heel benauwd. Bovendien hoor je daar ook alles van de afwasruimte van de camping.

Helaas werd er verbouwd deze weken. Het appartement (en enkele campingplekken) zitten er vlak naast. De drilboor was regelmatig voor 9uur s ochtends al aan de gang. Ik snap dat op n boerderij allerlei activiteiten gewoon doorgaan. Maar op een rustige camping met idyllische uitzichten en nauwelijks verkeershinder verwacht je toch wel rust. En al helemaal in de vroege ochtend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerboerderij Hof van Libeek in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerboerderij Hof van Libeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.