Vakantiehuis De Moerbei

29 reviews over Vakantiehuis De Moerbei in het Nederlands

Heel fijn!!!!

Fam. Vos
21-7-2018

Een super plek, heerlijk schoon (het ruikt lekker naar schone was) , een prettig zitje onder een afdakje, mooi uitzicht, allerlei fiets en wandelroutes in de buurt en natuurlijke Maastricht . Vriendelijke eigenaren, we wilden eigenlijk niet meer naar huis. we hopen nog eens terug te kunnen komen, want we zijn daar nog lang niet uit gekeken.

heel mooi

Frank
15-7-2018

Heel mooi huisje, mooie omgeving, zowel schaduw als zonplekken om buiten te zitten, zelf fruit kunnen plukken en eten. Wat wil een mens nog meer?

Heleen
24-9-2017

Hartelijke ontvangst, heerlijk huisje, prachtige omgeving. Een aanrader!

Heerlijke plek voor short break in eigen land

Fam. Hornstra
2-5-2017

Sfeervolle en tot in de puntjes verzorgde vakantiewoning. Van alle gemakken voorzien. Met tuin, houtkachel buiten (denk aan de marshmallows) en plek om 's avonds onder overkapping te zitten. Het Savelsbos ligt op een steenworp afstand. Volop mogelijkheid om te wandelen en fietsen. Rustige omgeving en toch dichtbij de stad als je een dagje naar Maastricht wil. Onze zoon van 13 heeft heel wat tijd doorgebracht bij de kippen (eieren rapen), geiten en paarden. Toch een ervaring voor een stadskind :)

De eigenaren (Fam Lange): perfecte hosts! Vriendelijk, uitnodigend, behulpzaam. Het zal je aan niets ontbreken.

Wij waren er nu voor de tweede keer en komen zeker nog eens terug.

Geweldige locatie met zeer vriendelijke eigenaren

Ron en Annuska
11-3-2017

We voelden ons meteen thuis in de Moerbei. Ontzettend schoon, mooi ingericht en een geweldige locatie! Bij aankomst ontvangst met thee en vlaai. In het huisje een bos bloemen, vers fruit, verse eieren. Buiten een mooie veranda met een houtkachel. En af en toe verse eieren bij de kippen rapen. Helemaal top!

Familie Lange is zeer vriendelijk, we kregen zelfs een potje moerbei jam om te proeven. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Een prima vakantieplekje!

D&M
16-2-2017

Een mooie woning, gastvrij onthaal en een fijn contact met familie Lange.

Beperkte ruimte boven en in de woonkamer voor 2 kleine kinderen. Daar tegenover staat veel buitenruimte (met trampoline en dieren!).

Fam de Kleijn
3-1-2017

Wij hebben ons 7e verblijf net achter de rug, en onze 2e jaarwisseling in de Moerbei.

Het voelt voor ons als thuis komen.

Altijd een zeer hartelijk ontvangst, en onze kinderen (8 & 5) vermaken zich uitstekend. Lekker buiten in de tuin spelen, bij de dieren kijken en mee helpen de honden uit te laten.

Wij zijn al aan het kijken wanneer wij ons volgende bezoek zullen plannen.

Kortom, dit huis is een echte aanrader, het zal je aan niets ontbreken !!

Super vakantiewoning

Gemma Ketelaars
2-10-2016

Fantastische woning: schoon, sfeervol ingericht, compleet. Geweldige gastvrouw en gastheer.

Fijn en comfortabel vakantieverblijf

Hanneke
8-5-2016

In een mooie omgeving een prettig veblijf gehad in de Moerbei. Compleet en comfortabel huisje. Hartelijke eigenaren die je verwelkomen met koffie en eigengebakken taart! Vanuit het huisje mooie wandelingen gemaakt, drie jonge vosjes zien dartelen in het Savelsbos. Fijne tuin met privacy. Aanrader!

Heerlijke zomervakantie in 'De Moerbei'

Familie Mol-Van den Berg
4-8-2015

Wij hebben een geweldige zomervakantie gehad in 'De Moerbei'. De familie Lange is ontzettend gastvrij, de woning spick & span en van alle gemakken voorzien. We hebben genoten van ons terras met houtkachel en de heerlijke tuin, waar onze dochter zo fijn kon spelen en iedere dag bij de geitjes ging kijken.

In Sint-Geertruid en omgeving bevind je je in het buitenland; prachtige natuur, mooie wandelroutes en gezellige knijpjes voor een hapje en een drankje.

Een absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Moerbei in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Moerbei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.