Camping De Bosrand **

Camping De Bosrand
Camping De Bosrand

Weer vandaag4°-2°

26 reviews over Camping De Bosrand in het Nederlands

zeer fijne camping en ligging

con olislagers, 21-12-2017

Fijne camping plaatsen, goed restaurant, vriendelijke eigenaren en personeel. En... centraal gelegen voor uitstapjes Maastricht - Luik - Aken etc.

perfect en zeer vriendelijk

richard en natascha, 28-10-2017

wij zijn er ter overbrugging 3 maanden geweest.

de eigenaren zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.

het is een camping voor groot en klein en niet te rustig en niet te gehorig.

het sanitair is perfect schoon en in het restaurant kun je goed eten en drinken voor een vriendelijke prijs

deze camping is een echte aanrader voor een echt camping gevoel.

Spanjaard, 9-10-2017

Camper plaatsen waren ruim.

Restaurant was goed

Zeer vriendelijk ontvangen

Wij hebben 2 nachten daar gestaan met de camper.

Doorreiscamping

AKU, 11-8-2017

Helaas wordt deze camping vooral gebruikt als doorreiscamping. Ondanks dat het hoogseizoen was, waren er vooral stellen zonder kinderen die maar één nacht bleven en veel lege plekken. Er waren geen andere kinderen om mee te spelen en ook de speelgelegenheid is minimaal (dat wisten we wel maar meestal zijn er volop kinderen om mee samen te spelen). Het zwembadje was vies en voorzien van groen water, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Het sanitair beneden was erg oud (maar wel schoon) en aan vervanging toe. Volgens een schrijven gebeurt dit aankomende winter.

Wij hadden de intentie langere tijd te blijven maar we zijn slechts een aantal nachten gebleven.

Heerlijke Camping!

Fam Meester, 11-7-2017

Mooie grote plaatsen, Goed sanitair, Goed restaurant, Leuk speeltuintje, Zwembadje, Fijne eigenaars Tonie en Wilma.

De omgeving is echt heel mooi, je kan alle kanten op, wandelen fietsen of gewoon lekker niks!

Wat minder is de weg langs de Camping.

Wij vinden het heerlijk om als het kan elk jaar even langs te komen.

Geweldig geweest

Max Hornberg, 25-6-2017

Heerlijke camping met vriendelijk beheer.Helaas een drukke weg langs de camping.

bij toeval een topcamping ontdekt

henrike, 14-5-2017

camping is makkelijk aan te rijden maar ligt wel dicht langs een redelijk drukke weg.

Gezellige camping in een mooie omgeving

Gerda, 25-9-2016

Prima camping, wat verouderd sanitair maar netjes schoon. Twee wasbakken met warm water voor de vaatwas, dat hadden er een paar meer mogen zijn.

Mooie omgeving, centraal gelegen voor een dagje Maastricht, wandelen in het Vijlenerbos, bezoek aan alle mooie dorpjes etc.

Gezellig restaurant bij de camping. Vriendelijke mensen bij de receptie. Een aanrader om deze camping een keer te bezoeken.

Mooie rustige camping in een prachtige omgeving

Irene en Paul, 23-8-2016

Wij hebben genoten van onze midweek bij camping de Bosrand. Dankzij het mooie weer veel kunnen wandelen in het prachtige Limburgse landschap. Plezierige rustige camping met een gezellig eetcafé en prima sanitaire voorzieningen. Hier komen we zeker nog eens terug.

Nog even aanpassen!

Kobus, 28-7-2016

Met camper in juli overnachting gedaan. We kwamen uit Frankrijk, waar de campings goed hebben ingespeeld op de toename van het aantal campers. Deze eigenaar stopt campers weg op een soort parkeerplaats! Grote grindvlakte met een paar struiken. Gras met een strook grind voor de camper ziet er heel anders uit! 1 nacht was daarom genoeg op deze camping.
    Camping De Bosrand, mede eigenaar, 29-7-2016

Beste Kobus,

Wat jammer dat u uw overnachting bij ons zo ervaren heeft. Verharde camperplaatsen zijn vaak handig bij slecht weer. Bij mooi weer kunnen campers ook op grasplekken staan! Geef het een volgende keer even aan bij de receptie, dan wordt er samen met u gekeken naar een passende plek op onze camping. Hopelijk tot ziens!

We hebben een aantal aanbieders voor De Bosrand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand scoort een 7.99 uit 10 op basis van 27 reviews.