Camping De Bosrand

Meer camping info

54 reviews over Camping De Bosrand

• 9Els en Ruud Molenaar30-09-2020

Helemaal geweldig

Wij zaten een midweek in een chalet. Chalet was helemaal compleet en toch het gevoel van op de camping zitten. De reuring, de gezelligheid. Daar doe n we het voor. In het chalet kleine details die het allemaal nog ff leuker maken. Helemaal TOP.

• 7Eetgelegenheden

Team De Bosrand, mede eigenaar, 23-10-2020

Heel hartelijk dank voor de fijne review. Wij doen ons best om het gasten naar de zin te maken en het voelt goed als dat gewaardeerd wordt. Graag tot ziens bij De Bosrand.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Birgit14-09-2020

Super!

Heerlijke gemoedelijke camping. Zeer vriendelijke ontvangst. Sanitair simpel maar netjes schoon. Super gehad! Wij gaan hier zeker een keer terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Team De Bosrand, mede eigenaar, 30-09-2020

Hartelijk bedankt voor de fijne review. Graag tot ziens bij De Bosrand.

Gereisd met partner in september 2020

• 8Brensen03-09-2020

Leuke camping. Eetcafe simpeltjes.

Gedateerde camping. Echter super schoon/modern sanitair. Geweldige eigenaar, overleg over plaats altijd mogelijk. Geweldig veldje voor tent en trekkers. Restaurant eten simpel en qua proporties amper toereikend.

• 3Eetgelegenheden

Team De Bosrand, mede eigenaar, 30-09-2020

Hartelijk bedankt voor uw review. Daar kunnen wij altijd van leren. Wat betreft het eetcafé zullen we het aan de nieuwe uitbater laten weten.

• 10Martin29-08-2020

Op en top :)

Als Pieterpad-loper in Limburg nergens meer een plekje te vinden ... maar deze camping begreep dat voor een 1-persoonstentje plaats moet zijn. Vermoeid gearriveerd, heel vriendelijke ontvangen, kreeg een drankje mee van het huis :) Heerlijk gedoucht onder heel schone douche. Heb met eigen ogen mogen zien hoe beheerder/eigenaar zijn best deed het sanitair te onderhouden. Let op, hou rekening mee dat campingplek schuin (helling) kan zijn. Voor de rest, niets dan goed.

Team De Bosrand, mede eigenaar, 09-09-2020

Hartelijk bedankt voor deze fijne review. Dat doet ons goed. Graag tot ziens.

Alleen gereisd in augustus 2020

• 10Jip23-08-2020

Meer dan Fantastisch!

We hebben in de eetgelegenheid naast de camping gelegen heerlijk gegeten, flinke porties en het Zuurvlees was voortreffelijk. We begonnen met brood met diverse lekkere sausje en natuurlijk het Adjes Bier voor de mannen en heerlijk wijnen voor onze dames. Limburgse Hamburgers, heerlijk zuurvlees. Onze buiken zaten goed vol. Ook onze kleintjes mochten zelf een Pannekoek versieren. Dit restaurant is een echte aanrader als je in de buurt bent of op de camping verblijft.

• 10Eetgelegenheden

Team De Bosrand, mede eigenaar, 09-09-2020

Heel hartelijk dank voor deze positieve review. We zullen het aan de nieuwe uitbater van het eetcafé doorgeven.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 5Peter Dohmen18-08-2020

Eetcafé de Bosrand

En nu het eetcafé van camping de Borsrand. Vorige jaren meerdere malen bezocht en mogen genieten van heerlijke gerechten en een een uitstekende menukaart. Dit jaar op onze eerste vakantiedag teruggegaan en ik verheugde mij zeer op een héérlijke tournedos, niet dus. Het was mij bekend dat er sinds april nieuwe uitbaters waren gekomen maar tot de dag van vertrek geen menukaart op internet te vinden. De bediening was prima, jonge mensen die zich het vuur uit de sloffen liepen. Het eten was echter zeer teleurstellend. Mijn tournedos leek meer op een hamlapje en kwam zeker niet van een biologische slager. De bijgeleverde champignonsaus had weinig smaak en ook een lekkere friet moet men nog leren bakken. Mijn vrouw nam mosterd soep die overigens goed smaakte en een brood met dippen plank. Zij kreeg ca een half stokbrood, 1 snee bruinbrood en 3 eetlepels verschillende dipsels en Een plakje kruiden boter. Dit alles was behoorlijk aan p

• 1Eetgelegenheden

Team De Bosrand, mede eigenaar, 09-09-2020

Bedankt voor uw review. Jammer dat uw 1e kennismaking met de nieuwe uitbater van het eetcafé is tegengevallen. We zullen het aan hem doorgeven. Graag tot ziens bij De Bosrand.

• 8M1Garand09-08-2020

Prima camping.

Wij stonden hier eind augustus ’20 gedurende 10 dagen met onze caravan en twee personen. Deze camping heeft veel plaatsen met en zonder schaduw en prachtige terrassen Helaas ligt de camping aan de doorgaanden weg en heeft veel last van het voorbij razend verkeer. De ontvangst was bijzonder vriendelijk door eigenaren. De plaatsen zijn wat minder ruim. Een prachtige uitvalsbasis om de natuur te verkennen en de schilderachtige plaatsjes. Het sanitair is voldoende en schoon. De paden zijn niet verhard en leveren dus erg veel stof op zeker door de gasten die lak hebben aan de snelheid. Het eetcafe is een prima plek om te vertoeven. De kwaliteit van het eten is goed, alleen jammer dat de kok bij praktisch elk gerecht dezelfde snijbonen als groente garnituur serveert. Zeker een camping om nog eens te bezoeken.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Team De Bosrand, mede eigenaar, 23-08-2020

Bedankt voor uw review. Het probleem van de weg is inderdaad bekend. Dit najaar (2020/2021) zal er een reconstructie van de weg plaatsvinden waarbij er verkeers vertragende en beperkende maatregelen genomen worden. Graag tot een volgende keer.

• 9Kitty04-08-2020

super!!

Wij verblijven op dit moment op camping de Bosrand. Omdat we al enkele keren eerder hier zijn geweest wisten we wat we moesten verwachten. Maar nu in de Coronatijd staat de camping helemaal vol en is de service bij de receptie super, de toilet en douches prima georganiseerd en daarnaast perfect schoon. Een mooie basic camping met rust ondanks de drukte.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Team De Bosrand, mede eigenaar, 23-08-2020

Bedankt voor deze review. Fijn dat onze inzet om alles zo goed mogelijk te doen gewaardeerd wordt. Tot ziens.

• 10Ilse17-07-2020

Super

Mooie en rustige camping! Het hoogteverschil maakt de camping erg mooi en de plekken zijn ruim. Het eetcafe is ook top.

• 10Eetgelegenheden

Team De Bosrand, mede eigenaar, 23-08-2020

Bedankt voor de fijne review. Dat doet ons goed in deze onzekere "coronatijd". Graag tot ziens.

Gereisd met partner in juli 2020

• 4Van Dam16-07-2020

Matigjes, niet passend bij kwalificatie!

Organisatie ondermaats: reservering (7.50) waar bij aankomst plaats bezet is ..., z.g. excuusmandje met twee flesjes water en een smerige gevulde koek, een uitrijkaart die bij verlenging van het verblijf niet werkt, stopcontacten waar geen stroom op staat, broodjes pas na 9 uur, etc.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Team De Bosrand, mede eigenaar, 23-08-2020

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Jammer dat u ons gebaar om u tegemoet te komen niet heeft kunnen waarderen. Wij zullen proberen in de toekomst daar beter op te letten. Graag tot een volgende keer.

Gereisd met partner in juli 2020

Camping De Bosrand info