Camping De Bosrand

33 reviews over Camping De Bosrand in het Nederlands

Heerlijke camping

Johnny Hogenbirk
19-8-2018

Prachtige camping in mooie omgeving met vriendelijke mensen. Goed en schoon sanitair, heerlijke douche, gelukkig zonder muntjes en timer.

Wel is de weg en snelweg 's nachts behoorlijk hoorbaar (we sliepen in een tent, ws ook pech door harde westenwind). Voor fietsers is de weg die ervoor loopt niet zo vriendelijk, je voelt je er niet echt veilig op. Doordat ie smal is, veel slingers heeft en men er hard rijdt.

Tip: vraag gemeente om fluisterasfalt en 60 km drempels. Liefst fietspad natuurlijk.

Fijne week in Boswachters tent!

Fam meester
15-8-2018

Wij zaten een weekje in de Boswachters tent. Het was echt geweldig, leuk ingericht alles erop en eraan, mooie locatie op de camping.

Wij hebben er van genoten.

Voor herhaling vatbaar!

Corine
7-8-2018

Wij zaten in een mooi, prettig en schoon chalet. Goede bedden en een fijne ligging. Campingeigenaren vriendelijk en hulpvaardig. Camping ligt in een omgeving waar je vele kanten op kunt voor uitstapjes.

Zeker de moeite waard

P.Jager
28-6-2018

Prima camping netjes en schoon mooie wc en douche ruimtes . Vriendelijke ontvangst. Je kunt er een lekker biertje kopen en lekker eten in het restaurant. Wel vind ik dat er veel te hard wordt gereden op de smalle weg die er voorlangs loopt.

Zeer aangenaam

G. Reitsma
19-4-2018

Mooie omgeving, rustige camping, gezellige eetgelegenheid en vriendelijk personeel.

En mooi camping , en vooral vriendelijk personeel.

Jan Luitzen Roelevink
11-3-2018

En mooie camping goed verzorgd

zeer fijne camping en ligging

con olislagers
21-12-2017

Fijne camping plaatsen, goed restaurant, vriendelijke eigenaren en personeel. En... centraal gelegen voor uitstapjes Maastricht - Luik - Aken etc.

perfect en zeer vriendelijk

richard en natascha
28-10-2017

wij zijn er ter overbrugging 3 maanden geweest.

de eigenaren zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam.

het is een camping voor groot en klein en niet te rustig en niet te gehorig.

het sanitair is perfect schoon en in het restaurant kun je goed eten en drinken voor een vriendelijke prijs

deze camping is een echte aanrader voor een echt camping gevoel.

Spanjaard
9-10-2017

Camper plaatsen waren ruim.

Restaurant was goed

Zeer vriendelijk ontvangen

Wij hebben 2 nachten daar gestaan met de camper.

Doorreiscamping

AKU
11-8-2017

Helaas wordt deze camping vooral gebruikt als doorreiscamping. Ondanks dat het hoogseizoen was, waren er vooral stellen zonder kinderen die maar één nacht bleven en veel lege plekken. Er waren geen andere kinderen om mee te spelen en ook de speelgelegenheid is minimaal (dat wisten we wel maar meestal zijn er volop kinderen om mee samen te spelen). Het zwembadje was vies en voorzien van groen water, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Het sanitair beneden was erg oud (maar wel schoon) en aan vervanging toe. Volgens een schrijven gebeurt dit aankomende winter.

Wij hadden de intentie langere tijd te blijven maar we zijn slechts een aantal nachten gebleven.

We hebben een aantal aanbieders voor De Bosrand voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand scoort een 8.38 uit 10 op basis van 33 reviews.