Camping Boerderij Camping De Mescherhei

147 reviews over Camping Boerderij Camping De Mescherhei in het Nederlands

Prima!

Ron
20-9-2018

Ik verbleef hier tijdens het mh2d weekend in mijn tentje. Mooi en rustig gelegen camping. Zeer nette douches, toileten en afwasruimtes. Aardige gastvrije eigenaren en alles bij elkaar dus een zeer aangenaam verblijf! Het is dat ik afspraken had direct na het weekend anders had ik er nog een paar dagen aan vast geplakt.

Een topper.

Fam. van der Tol
7-9-2018

Vriendelijke kleine, mooi gelegen, rustige camping. Mooie plaatsen met vaak panoramisch uitzicht. Gastvrij onthaal. Om terug te keren!

De Mescherhei. Meer hoef je niet op een vakantie.

Wim en Margriet Hollestein
17-8-2018

Net terug van 3 weken op een zonovergoten Mescherhei.

We hebben van iedere dag waanzinnig genoten, zowel van de rust als van het weer en het uitzicht.

Eigenlijk is er in Zuid Limburg geen betere plek om je vakantie door te brengen.

Top!! Ook de omgeving en vooral de eetgelegenheden!!

We kijken al weer uit naar volgend jaar.

Een absolute aanrader, top camping

Jan en Liesbeth
20-7-2018

Hebben een geweldige week op de camping gehad. Gastvrije eigenaren. Heel schoon sanitair. Kortom fantastisch.

fantasties tot de volgende keer.

De B groep
9-7-2018

We waren met een groep van 10 personen geweldig zoals fam Duizinge deze boerderij camping vakantiewoningen onderhoud .

Altijd even vriendelijk en bereid je met raad en daad bij te staan.

ook het ontvangst vriendelijk je voelt je hier direct op je plaats.

We hebben genoten van de mooie camping maar vooral de Hoijschure.

Perfect

Henk Zegeling
8-7-2018

Geweldige camping, ruime plekken, superschool sanitair, schitterend uitzicht, prachtige omgeving en bijzonder gastvrije en vriendelijke beheerders. Doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken en een fijne vakantie te bezorgen.

Komen hier graag terug.

Prachtig

Carine
24-6-2018

Een aanrader om te verblijven, de Mescherhei!! En dan die overheerlijke kersen, elke dag geplukt.

Wat een fantastische plek

D. de Graaf
9-6-2018

Net terug van een heerlijke week op De Mescherhei. Zowel de camping als de appartementen zijn sfeervol en goed verzorgd. De camping wordt goed bijgehouden en ziet er netjes uit. De inrichting in de appartementen is compleet. Wij verbleven in de Koosjtal, en hadden een eigen terras en prachtig uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en erg gastvrij. De omgeving is prachtig. We komen er graag om te wandelen en te fietsen en de prachtige steden en dorpjes te bezoeken. Genoeg te ontdekken. De vriendelijke eigenaren, de gastvrijheid, de rust en de prachtige omgeving doen ons elk jaar weer terug komen.

Enorm genoten van de camping en omgeving.

Etienne Schets
16-5-2018

Enorm genoten gedurende Hemelvaart en het weekend erop van de schitterende camping en omgeving. Ik geef als waardering eigenlijk nooit meer dan een 9 maar kan niet anders dan alleen maar een 10 geven voor alle onderdelen. Prachtige ligging, mooie camping, ruime plekken, mooi en schoon sanitair, perfekt!

Heel vriendelijke familie als eigenaar waar je je onmiddelijk welkom voelt.

We gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Fantastisch we komen in de zomer terug

Anja van de water
15-5-2018

We hebben genoten van het weekend in de perdsstal. Een mooi appartement, in de stijl van de boerderij. Een eigen terras met een prachtig uitzicht. Een warm welkom, eigen eitjes en een fles heerlijke sap stond voor ons klaar. Veel te doen in de omgeving en mooie wandelroutes. We hadden twee honden mee, en dat ging prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping De Mescherhei in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping De Mescherhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.