Kleine hotels
9,5

Omschrijving
Op Camping De Mescherhei in St. Geertruid kun je bijzonder overnachten in de hooizolder. Het echte boerderijgevoel met elke ochtend verse eitjes. De gastvrije eigenaren betrekken de kinderen bij het voeren van de koeien of het plukken van kersen. Ruil de rust in voor een dagje Maastricht. Daar ben je maar 15 kilometer van verwijderd.

We hebben een aantal aanbieders voor Boerderij Camping De Mescherhei voor je op een rij gezet:

149 reviews over Camping Boerderij Camping De Mescherhei in het Nederlands

Fantastische appartementen in Zuid Limburg

Alice,
16-11-2018

Wij verbleven in appartement de Hooizolder met twee slaapkamers en een zolder met zes bedden en daarbij hadden we een vierpersoonsappartement met twee slaapkamers gehuurd. De accommodatie overtrof onze verwachtingen. De Hooizolder is op de eerste verdieping. Er zijn twee badkamers bij. De zolder met zes bedden is eigenlijk de vide van de woonkamer. Dus dit is geen afgesloten zolder. We vonden het ook heel erg leuk en sfeervol ingericht. Dat maakte dat we ons erg thuis voelden in de accommodatie. De bedden zijn heerlijk. De keuken was ook compleet ingericht. Vanuit de woonkamer heb je zicht op de Pietersberg en het terrein van de Enci. Prima uitvalsbasis om te wandelen, te fietsen en stadsbezoek.

Gereisd met vrienden in november 2018

Een pareltje

Astrid,
24-10-2018

Wat hebben we genoten op de Mescherhei, van de rust, het uitzicht naar de koeien, de zeer verzorgde camping, prima sanitair, de mooie omgeving en vooral de vriendelijke eigenaars en hun ouders, elke dag verse eitjes, ook onze kleinzoon van 8 maanden was er 2 dagen, hij genoot ook van het koeien voeren......en we hadden schitterend weer! Het was een topweek, hadden veel langer willen blijven, maar helaas we moesten weer terug naar het wilde westen, maar komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in september 2018

Prima!

Ron,
20-9-2018

Ik verbleef hier tijdens het mh2d weekend in mijn tentje. Mooi en rustig gelegen camping. Zeer nette douches, toileten en afwasruimtes. Aardige gastvrije eigenaren en alles bij elkaar dus een zeer aangenaam verblijf! Het is dat ik afspraken had direct na het weekend anders had ik er nog een paar dagen aan vast geplakt.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Een topper.

Fam. van der Tol,
7-9-2018

Vriendelijke kleine, mooi gelegen, rustige camping. Mooie plaatsen met vaak panoramisch uitzicht. Gastvrij onthaal. Om terug te keren!

Gereisd met partner in september 2018

De Mescherhei. Meer hoef je niet op een vakantie.

Wim en Margriet Hollestein,
17-8-2018

Net terug van 3 weken op een zonovergoten Mescherhei.

We hebben van iedere dag waanzinnig genoten, zowel van de rust als van het weer en het uitzicht.

Eigenlijk is er in Zuid Limburg geen betere plek om je vakantie door te brengen.

Top!! Ook de omgeving en vooral de eetgelegenheden!!

We kijken al weer uit naar volgend jaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Een absolute aanrader, top camping

Jan en Liesbeth,
20-7-2018

Hebben een geweldige week op de camping gehad. Gastvrije eigenaren. Heel schoon sanitair. Kortom fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2018

fantasties tot de volgende keer.

De B groep,
9-7-2018

We waren met een groep van 10 personen geweldig zoals fam Duizinge deze boerderij camping vakantiewoningen onderhoud .

Altijd even vriendelijk en bereid je met raad en daad bij te staan.

ook het ontvangst vriendelijk je voelt je hier direct op je plaats.

We hebben genoten van de mooie camping maar vooral de Hoijschure.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Perfect

Henk Zegeling,
8-7-2018

Geweldige camping, ruime plekken, superschool sanitair, schitterend uitzicht, prachtige omgeving en bijzonder gastvrije en vriendelijke beheerders. Doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken en een fijne vakantie te bezorgen.

Komen hier graag terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtig

Carine,
24-6-2018

Een aanrader om te verblijven, de Mescherhei!! En dan die overheerlijke kersen, elke dag geplukt.

Gereisd met partner in juni 2018

Wat een fantastische plek

D. de Graaf,
9-6-2018

Net terug van een heerlijke week op De Mescherhei. Zowel de camping als de appartementen zijn sfeervol en goed verzorgd. De camping wordt goed bijgehouden en ziet er netjes uit. De inrichting in de appartementen is compleet. Wij verbleven in de Koosjtal, en hadden een eigen terras en prachtig uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en erg gastvrij. De omgeving is prachtig. We komen er graag om te wandelen en te fietsen en de prachtige steden en dorpjes te bezoeken. Genoeg te ontdekken. De vriendelijke eigenaren, de gastvrijheid, de rust en de prachtige omgeving doen ons elk jaar weer terug komen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping De Mescherhei in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping De Mescherhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.