Camping Boerderij Camping De Mescherhei

143 reviews over Camping Boerderij Camping De Mescherhei in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

fantasties tot de volgende keer.

De B groep
9-7-2018

We waren met een groep van 10 personen geweldig zoals fam Duizinge deze boerderij camping vakantiewoningen onderhoud .

Altijd even vriendelijk en bereid je met raad en daad bij te staan.

ook het ontvangst vriendelijk je voelt je hier direct op je plaats.

We hebben genoten van de mooie camping maar vooral de Hoijschure.

Perfect

Henk Zegeling
8-7-2018

Geweldige camping, ruime plekken, superschool sanitair, schitterend uitzicht, prachtige omgeving en bijzonder gastvrije en vriendelijke beheerders. Doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken en een fijne vakantie te bezorgen.

Komen hier graag terug.

Prachtig

Carine
24-6-2018

Een aanrader om te verblijven, de Mescherhei!! En dan die overheerlijke kersen, elke dag geplukt.

Wat een fantastische plek

D. de Graaf
9-6-2018

Net terug van een heerlijke week op De Mescherhei. Zowel de camping als de appartementen zijn sfeervol en goed verzorgd. De camping wordt goed bijgehouden en ziet er netjes uit. De inrichting in de appartementen is compleet. Wij verbleven in de Koosjtal, en hadden een eigen terras en prachtig uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en erg gastvrij. De omgeving is prachtig. We komen er graag om te wandelen en te fietsen en de prachtige steden en dorpjes te bezoeken. Genoeg te ontdekken. De vriendelijke eigenaren, de gastvrijheid, de rust en de prachtige omgeving doen ons elk jaar weer terug komen.

Enorm genoten van de camping en omgeving.

Etienne Schets
16-5-2018

Enorm genoten gedurende Hemelvaart en het weekend erop van de schitterende camping en omgeving. Ik geef als waardering eigenlijk nooit meer dan een 9 maar kan niet anders dan alleen maar een 10 geven voor alle onderdelen. Prachtige ligging, mooie camping, ruime plekken, mooi en schoon sanitair, perfekt!

Heel vriendelijke familie als eigenaar waar je je onmiddelijk welkom voelt.

We gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Fantastisch we komen in de zomer terug

Anja van de water
15-5-2018

We hebben genoten van het weekend in de perdsstal. Een mooi appartement, in de stijl van de boerderij. Een eigen terras met een prachtig uitzicht. Een warm welkom, eigen eitjes en een fles heerlijke sap stond voor ons klaar. Veel te doen in de omgeving en mooie wandelroutes. We hadden twee honden mee, en dat ging prima.

Fantastisch!

Fam.Barneveld
12-5-2018

Hele mooie Terrassencamping. Prachtig uitzicht. Heel schoon sanitair. Ruime plaatsen.

Mooi verzorgde camping.

Fam Creemers
5-5-2018

Super goed verzorgde mini terrassen camping, goed sanitair en ruime douches.

Ook op afwasvoorzieningen niks aan te merken , alles tip top in orde ! Gelukkig geen auto's op de camping toegestaan. Mooi uitzicht op de kersenbomen en heuvels. Aardige en behulpzame eigenaar. Dicht bij Valkenburg, Luik en Maastricht. Markt op zondagochtend in Luik ( la Batte ) en vrijdagochtend giga rommelmarkt ( Outremeuse ) Maastricht met haar Grotten, kazematten, fort st. Pieter ( 1700 ) grootste fort uit wo 2 in Eben Emael. Zowat aan de camping liggen twee mooie mountainbikeroutes ( st Geertruid en Voerenroute )

Heerlijke uitvalsbasis voor fietsers!

Fam. Kok
17-4-2018

Heerlijk appartement, goed verzorgd, mooie omgeving. Tip, in de keuken ontbreekt een snijplank (het is maar een detail en we hebben ons gered). Wij komen graag nog eens terug!

Leuk appartement met geweldig uitzicht!

Fam. Bakker
20-2-2018

Voor de tweede keer een korte vakantie bij De Mescherhei. Het was weer fantastisch! Een heerlijk, ruim en leuk ingericht appartement met een geweldig uitzicht over de Limburgse heuvels. En wat een leuke ontvangst. We komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping De Mescherhei in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping De Mescherhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Camping De Mescherhei scoort een 9.28 uit 10 op basis van 144 reviews.