Camping Boerderij Camping De Mescherhei

Camping Boerderij Camping De Mescherhei
9,3

140 reviews over Camping Boerderij Camping De Mescherhei in het Nederlands

Enorm genoten van de camping en omgeving.

Etienne Schets, 16-5-2018

Enorm genoten gedurende Hemelvaart en het weekend erop van de schitterende camping en omgeving. Ik geef als waardering eigenlijk nooit meer dan een 9 maar kan niet anders dan alleen maar een 10 geven voor alle onderdelen. Prachtige ligging, mooie camping, ruime plekken, mooi en schoon sanitair, perfekt!

Heel vriendelijke familie als eigenaar waar je je onmiddelijk welkom voelt.

We gaan hier zeker nog eens terugkomen.

Fantastisch we komen in de zomer terug

Anja van de water, 15-5-2018

We hebben genoten van het weekend in de perdsstal. Een mooi appartement, in de stijl van de boerderij. Een eigen terras met een prachtig uitzicht. Een warm welkom, eigen eitjes en een fles heerlijke sap stond voor ons klaar. Veel te doen in de omgeving en mooie wandelroutes. We hadden twee honden mee, en dat ging prima.

Fantastisch!

Fam.Barneveld, 12-5-2018

Hele mooie Terrassencamping. Prachtig uitzicht. Heel schoon sanitair. Ruime plaatsen.

Mooi verzorgde camping.

Fam Creemers, 5-5-2018

Super goed verzorgde mini terrassen camping, goed sanitair en ruime douches.

Ook op afwasvoorzieningen niks aan te merken , alles tip top in orde ! Gelukkig geen auto's op de camping toegestaan. Mooi uitzicht op de kersenbomen en heuvels. Aardige en behulpzame eigenaar. Dicht bij Valkenburg, Luik en Maastricht. Markt op zondagochtend in Luik ( la Batte ) en vrijdagochtend giga rommelmarkt ( Outremeuse ) Maastricht met haar Grotten, kazematten, fort st. Pieter ( 1700 ) grootste fort uit wo 2 in Eben Emael. Zowat aan de camping liggen twee mooie mountainbikeroutes ( st Geertruid en Voerenroute )

Heerlijke uitvalsbasis voor fietsers!

Fam. Kok, 17-4-2018

Heerlijk appartement, goed verzorgd, mooie omgeving. Tip, in de keuken ontbreekt een snijplank (het is maar een detail en we hebben ons gered). Wij komen graag nog eens terug!

Leuk appartement met geweldig uitzicht!

Fam. Bakker, 20-2-2018

Voor de tweede keer een korte vakantie bij De Mescherhei. Het was weer fantastisch! Een heerlijk, ruim en leuk ingericht appartement met een geweldig uitzicht over de Limburgse heuvels. En wat een leuke ontvangst. We komen zeker nog een keer terug.

Prachtige camping

Willemien Brom, 9-12-2017

heerlijke camping , met geweldig uitzicht en met schatten van eigenaars die alles doen om het de gasten naar de zin te maken.

Voor herhaling vatbaar!

Tieti Hoekstra, 13-10-2017

Prima camping, mooi uitzicht en vriendelijke familie / eigenaren. Verwarmd sanitair; was erg fijn want het weer was niet optimaal.

Het is hier fantanstisch een geweldige plek

Joke, 24-9-2017

Een prachtige camping gastvrije familie die er alles aan doet om je een geweldige vakantie te bezorgen

Fantastisch vakantieplekje

Familie van Dijk, 2-9-2017

Wij hebben 1 week vakantie gehouden in het appartement de koosjtal.

Wat een heerlijk ruim huis voor 4 personen, met een geweldig mooi uitzicht, en erg schoon.

Onze kinderen van 4 en 1 hebben zich prima buiten vermaakt met de andere kinderen, van de camping. Het speeltuintje viel wat tegen, en heeft een opknapbeurt nodig.

Echt een plek waar je heerlijk tot rust komt.

Boer Leon, de rest van de familie zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderij Camping De Mescherhei in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderij Camping De Mescherhei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderij Camping De Mescherhei scoort een 9.26 uit 10 op basis van 141 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: