Hotel Vallonnee

52 reviews over Hotel Vallonnee in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Nancy
2-7-2018

De ligging van het hotel is gunstig t.o.v. Maastricht en Valkenburg, maar wel aan renovatie toe. Het ruikt naar sigarettenrook als je binnenkomt, niet fris. De kamer kon ook wel een opknapbeurt gebruiken, douchebak met tape aan elkaar geplakt, slecht bed en heel gehorig. Het ontbijt kwam van de Aldi en Plus, niet veel bijzonders.

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Ron en Pauli uit Wateringen
27-5-2018

Hallo allemaal, wil effe kwijt dat dit hotel echt een aanrader is. Leuke ligging, heel nette kamer, niet al te groot maar het is alleen maar om te slapen hé, en vooral schoon. Heel schoon! En voor de prijs, kom je nergens anders terecht.

Ons zien ze daar zeker terug.

Gezellig en knus hotelletje.

Sjoerd van dam
22-5-2018

Heerlijk knus en gezellig hotel. Kamers zijn niet erg ruim en alles is niet zeer luxe maar de gastvrouw maakt dit meer dan goed. Het hotel is gelegen midden in het kleine plaatsje simpelveld met een prive parkeerplaats direct achter het hotel en een bushalte meteen voor de deur. Plaatsen als valkenburg en maastricht zijn goed te doen met de auto en redelijk met het ov. Het is absoluut geen groot hotel met veel luxe maar zeker gezellig en knus! Zeker een aanrader.

Hollum Vaaaast!!

Engelbertus
17-5-2018

Wat ooit een boerderij uit de 15e eeuw was, het is nu een goed onderkomen. Kamer 4 op de 1e etage heeft harde vloer en bed, maar dat drukt de pret niet. Deurdranger. Hollum Vaaaast! Douchekop in je hand houden. Hollum Vaaaast! Hoteldeur met sleutel openen en klink naar beneden. Hollum Vaaaast! Heerlijk ouderwets en ingericht. Kast. Bureau. Tv. Wi-Fi. Stopcontacten. Schoon. Snoepje onder je kussen. Op bed zitten en dan naar buiten kijken. Grappig! Pak de bus naar Aken. Leuke rit inclusief A je striekiezer! Arriva 21 en 350 brengen je in het centrum van Aken. Heen en weer. Elisenbrunnen. Karel de Grote museum. De Dom. Genoeg te beleven. Eet ook eens bij frittenwerk! Ontbijt Valonnee is goed en genoeg keus. Het waren twee mooie dagen en drie fijne nachten. Voor herhaling vatbaar!

Niet meer

Hoedeman E
27-4-2018

Ik vind de kamer nr1 heel erg gehorig dit is niet prettig je kan letterlijk horen wat er in kamer nr2 gezegd wordt

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. van Beek
25-10-2017

Knus klein hotel. Lekker ontbijt. Veel soorten vers fruit. Gezellige gastvrouw.

Schone kamer. Goed bed. Goede ligging hotel. Dicht bij winkels en bij Valkenburg.

Kussens slap. Douchedeuren sluiten niet makkelijk.

Zwarte kit randen in de douchebak. (staat niet fris)

Uitstekend

Fam. Walther-Osse
3-9-2017

Gezellige kamer met waterkoker en koffie en thee.

Net sanitair. Alles heel schoon.

Goed bed, uitgebreid ontbijt, En een hele aardige gastvrouw.

Hotel is op loopafstand van de winkels en er is een bushalte voor de deur.

fantastisch

Fam. Heeman
24-8-2017

Het was een prettig verblijf.

Het ontbijt was prima verzorgd.

De gastvrouw was zeer vriendelijk en behulpzaam.

En de kamers waren goed schoon.

Het diner was ook top .

Het was uit stekend goed verzorg.

Fam van de put
13-8-2017

Alles was goed en ook het ontbijt was uitstekend

Ook de kamer was goed en schoon.

Fantastisch, vriendelijke eigenaresse

Gerrit en Willy
13-8-2017

Alle kamers zagen er goed uit, en netjes. Ontbijt was heel goed. (kan menig hotel een voorbeeld aan nemen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vallonnee in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vallonnee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vallonnee scoort een 7.65 uit 10 op basis van 54 reviews.