Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

Zoover silver Award 2018

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

200 reviews over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• 10Fleur14-06-2019

Super lieve mensen en een heerlijk verblijf.

Super lieve mensen en een heerlijk verblijf. Prachtige omgeving .

Alleen gereisd in juni 2019

• 5Leeuwin06-05-2019

Terleurstellend!

Het verblijf is ons tegengevallen. We zijn het eens met de eenvoud van de kamer daar is de prijs ook na en daar hebben we zelf de keuze ingemaakt. Wat vervelend is dat we moesten vragen om de verwarming aan te zetten en er gezegd wordt dat hij aanstaat. Men weet heel goed dat het koud is in deze hoeve, dit staat notabenen bij de informatie. Dan gaat de verwarming aan en na een uur weer uit. Volgende dag zelfde verhaal weer vragen en nu langer aan gelukkig! Het ontbijt is al sobertjes en regelmatig moesten we vragen om aan te vullen of er werd niet meer aangevuld. Na voor de zoveelste keer vragen krijg je een gevoel dat je een zeikerd bent. Het gaat allemaal op een amateuristische manier en het zou goed zijn om daar eens aandacht aan te besteden of een coach in te huren.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Edwin Hornung30-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie omgeving. Om te fietsen en om te wandelen. Prima uitvalsbasis voor Valkenburg en Maastricht. Verblijf in een authentieke boerderij. Lekker ontbijt en goede kamers en douche.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Bertina23-04-2019

Een verblijf dat voor herhaling vatbaar is!

Het is een erg leuke locatie is waar je heel gastvrij wordt ontvangen. Ook erg leuk voor groepen of familieweekend. Er is een leuk plein met picknickbanken om gezellig te kletsen, wat te drinken of te ontbijten. Men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Zo hadden wij een kamer met gedeeld sanitair, dat is niet erg als je met vrienden of familie bent. Die badkamer zag er ook prima uit. Wij hadden echter gerekend op een eigen badkamer en hebben dat aangegeven. Men heeft gekeken of er de mogelijkheid was om ons een andere kamer te geven en dat was het geval. We zijn zodoende van kamer verhuisd en dat hebben we zeer op prijs gesteld. De omgeving is prachtig en je bent in de buurt van populaire steden. Deze vakantieboerderij is echt en aanrader.

• 8Carola Ros22-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie bed&breakfast met goed ontbijt en sfeervol ingerichte ruimtes! Goede ligging binnen half uur in Maastricht en Valkenburg

• 8W. Lintermans09-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuk voor een weekendje weg. Geen luxe, wel gezellig. Vriendelijk personeel. Schone kamer. Eenvoudige maaltijd, maar prima verzorgd. Ook het ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Wd08-04-2019

Zeer goed knus en mooi

Fijne,knusse en mooie accommodatie. Vriendelijk personeel! Goed ontbijt. Jammer dat de verwarming het af en toe niet deed.

• 7Nel Stekelenburg04-04-2019

Goed verblijf

Prima kamer, Schoon, goede badkamer en mooie TV. Alleen deed de verwarming het niet. Ook niet nadat wij bij de receptie hadden gevraagd om de CV aan te zetten. EN het vroor nog. Met de wifi zou een monteur bezig zijn, maar die is het niet gaan doen. Het behorende diner was redelijk. De soep was heel goed, de snitzel en de patat echt niet lekker. Toetje was gewoon goed. Het ontbijt was erg simpel geen bolletjes, weinig beleg en een mevrouw die een zeer gesproken mening had naar de gasten. Verder een goed verblijf gehad

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Max de Rave31-03-2019

Landelijk gelegen, basic overnachten.

Prachtig gelegen hoeve met eenvoudige maar doelmatig ingerichte kamers, koffie/thee faciliteiten en koelkastje op de kamer. Goed gevarieerd ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9A.J. De Ruijter31-03-2019

Gewoon relax ,

Lekker weekend uit. Het was nog geen zwembad tijd. Dus daarover geen mening. Maar wat deze familie in 1,5 jaar bereikt hebben , geweldig! Komen vast nog eens terug.

Gereisd met vrienden in maart 2019

15 tips over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• FrankB, 04-12-2013

Neem je wandelschoenen mee, het is een schitterende omgeving.

• Jasper Henstra, 04-12-2013

Gezien de ligging is de Witte Keizerin een ideale uitvalsbasis om Zuid-Limburg te verkennen, of om net over de grens Duitsland of België te verkennen.

• vanhaute jean, 09-05-2013

noteer als u wil gaan fietsen langs de fiets knooppunten het is er zelden vlak (beleefd uitgedrukt)

1 vraag over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• Harrie Huybers, 13-09-2018

huisdieren

verblijf van een hond toegestaan ? tegen welke kosten ?

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV