Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

Zoover silver Award 2018

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

200 reviews over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• 10Klaas Visscher22-10-2019

Fantastische locatie

Een hele week hier gelogeerd en het eten was super

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Angela20-10-2019

Mooie locatie en kamer en omgeving

Erg mooie en schone kamer hadden we. Ontbijt goed verzorgd en mooie hoeve en je merkt dat de dames het met veel plezier doen!!de omgeving is erg mooi en ik wil zeker terug in een zonnige periode. Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Hetty13-10-2019

Prima Bed & Breakfast voor een weekendje Limburg

We waren verrast door de mooie ligging en het mooie pand. Vriendelijk ontvangen door de eigenaressen. De B&B kamers waren eenvoudig, maar schoon en prima bedden om op te slapen. Het ontbijt was goed verzorgd. Het diner beide dagen in de bistro gegeten. Kleine kaart, maar goede kwaliteit. Misschien 's avonds de bar wat langer openhouden zodat je nog gezellig wat kunt kletsen en drinken. Maar het was prima! Dank je wel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Birgit23-09-2019

We voelden ons goed, zullen zeker terugkomen

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Rust, comfort, goede verzorging, honden zijn welkom, gewoon een leuke tijd ....

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Marcel van Oorschot23-09-2019

Een plek om terug te komen

Meer dan waard, geweldig sympathiek personeel, zeer mooie omgeving en heel aangenaam verblijf. Appartement was schoon en gezellig. Lekker zitje buiten en een serre. Aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Dave20-09-2019

Oase van rust in huiselijke sfeer.

Als je een 5 sterren hotel verwacht dan kom je bedrogen uit, maar als je kijkt naar de omgeving waarin je je bevindt dan is deze vakantiehoeve een plaats die hier volledig in opgaat. Niet alleen de uitstraling maar ook de vriendelijkheid van het personeel. De kamers zijn prima, zijn gezellig ingericht en voorzien van alles wat je nodig hebt om hier een paar nachten te vertoeven. Het ontbijt is prima. Deze oase van rust In een huiselijke sfeer is dan ook een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2019

• 9John21-08-2019

Fantastisch, de moeite waar om terug te komen.

Wij werden netjes ontvangen door de gastvrouw en de eigenaresse. Ons driedaags verblijf was ontzettend goed. Een mooie ligging en prima accommodatie. Personeel is behulpzaam, kamer is eenvoudig maar verzorgd. Alles wat je nodig hebt voor een verblijf is aanwezig. Een uitgebreid ontbijt en warm eten is ook prima. Een echte aanrader voor een goed eenvoudig verblijf en een mooie omgeving om te wandelen en te fIetsen. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en heel veel succes voor de toekomst.

• 9CATTEBEKE - SENTS10-08-2019

heel correcte uitbating

omgebouwde boerderij met verschillende soorten kamers. Zeer vriendelijke mensen en correcte behandeling. zeer mooie ligging en gemakkelijk te vinden. Spijtig dat je er 's avonds niet kan eten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8lutgard Michielsen09-08-2019

prijs kwaliteit uitstekend voor kort verblijf!

We waren blij verrast van de mooie ligging, vriendelijke mensen met respect voor hun harde werken, alles zeer netjes en voor uitstekende prijs een uitgebreid ontbijt! We hebben echt genoten, zeker voor mensen als wij met beperkt budget, toch een heerlijke vakantie gehad! Dank je wel!

• 9Rupert van Hooff06-08-2019

Tot volgend jaar!

heerlijk lang weekend gehad. Was tweede keer dat we hier kwamen, maar zeker niet de laatste keer.

15 tips over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• FrankB, 04-12-2013

Neem je wandelschoenen mee, het is een schitterende omgeving.

• Jasper Henstra, 04-12-2013

Gezien de ligging is de Witte Keizerin een ideale uitvalsbasis om Zuid-Limburg te verkennen, of om net over de grens Duitsland of België te verkennen.

• vanhaute jean, 09-05-2013

noteer als u wil gaan fietsen langs de fiets knooppunten het is er zelden vlak (beleefd uitgedrukt)

1 vraag over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• Harrie Huybers, 13-09-2018

huisdieren

verblijf van een hond toegestaan ? tegen welke kosten ?

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV