Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

8.6Fantastisch

Nederland, Limburg, Simpelveld

8.6Fantastisch

Zoover silver Award 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehoeve Simplevei voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

200 reviews over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• 9Mandy21-11-2019

Prachtige locactie!

Mooie locatie en een prachtige rustige ligging! Heerlijk als je voor rust gaat.

Vriendelijk en gastvrij personeel (eigenaren)

Kortom een fijne plek!

• 10Joyce21-11-2019

Aanrader!!!!!

Top locatie. Lief en geweldig personeel. Alles super netjes. Heerlijk eten, top. Komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Laura21-11-2019

Heerlijk genieten

Een heerlijk verblijf gehad in simpelveld. Fijne lokatie, gezellige sfeer, mooie kamer, lekker eten, hele (kind)vriendelijke mensen...kortom een aanrader. Wij gaan zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Lisa van der Beek21-11-2019

Een fantastisch weekendje weg!

Geweldige, rustige vakantiehoeve met erg vriendelijk personeel. Een echte aanrader! Werd sinds het moment van aankomst al meteen hartverwarmend verwelkomd door het attente personeel. Eten was ook erg lekker. Wij komen zeker nog eens!

• 2Gerrit Ruiter15-11-2019

Vréselijk en nooit weer!!!

Aankomst 10/11 vertrek 14/11-2019. De kamer 6 heeft een raam van 1 vierkante meter waarvan de onderste helft ondoorzichtig is om inkijk vanuit de binnenplaats te voorkomen. Wij hebben dit als een somber hok ervaren. De verwarming gaat van 20.30 tot 09.30 u. uit, waardoor je in de kou zit!!! Op herhaaldelijke verzoeken om dit anders in te stellen, wordt niet gereageerd. Het ontbijt is zéér matig de goedkoopste ham en cervelaat. Aangevuld wordt er ook op verzoek niet. Servetten en melk ontbreken (zijn op laat men weten, hetgeen de volgende dagen zo blijf!!!). De eigenaar staat alleen maar te mobielen. I.v.m. de vele drempels en de nauwe gangen is deze vakantiehoeve volstrekt ongeschikt voor rolstoelgebruikers. De exploitanten zijn volstrekt niet klantgericht of klantvriendelijk. Op deur een sticker: winnaar Zoover 2018! Hoe kan dat?! De ligging en omgeving zijn prachtig.

• 8Dayenne11-11-2019

Gezellig en gastvrij.

Gemoedelijk, gezellig, knus, warm en zeer gastvrij verblijf. Een heel fijn weekend gehad.

• 9Brian06-11-2019

Gezellig!

Leuke gezellige hoeve. Ideale uitvalsbasis en leuk verblijf met gezellige kamer. Het ontbijt was goed. Kleine tip: voor de gemeenschappelijke badkamer zou het leuk zijn mocht je haakjes voorzien om je kamernummer (wat al voorzien is aan de kamer zelf) aan te hangen. Zo is het duidelijk dat deze bezet is, zonder te hoeven aan te kloppen.

Verblijf zeker aan te raden.

Groetjes!

• 9N Aalhuizen30-10-2019

Heerlijk rustig genieten van het Limburgse landschap! Vriendelijke mensen goede zorg.....AANRADER😊

• 9ulrike28-10-2019

Top weekendje...

Ideale ligging voor wandelen of fietsen, zeer rustige buurt. Vriendelijke mensen, na het uitchecken nog een fietstocht gemaakt en zonder problemen nog kunnen douchen.

• 8Bets Gorren23-10-2019

Fantastiche

Wij hebben het erg goed naar ons zin gehad ,prima ontvangst,goed ontbijt .Mooie omgeving .

15 tips over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• FrankB, 04-12-2013

Neem je wandelschoenen mee, het is een schitterende omgeving.

• Jasper Henstra, 04-12-2013

Gezien de ligging is de Witte Keizerin een ideale uitvalsbasis om Zuid-Limburg te verkennen, of om net over de grens Duitsland of België te verkennen.

• vanhaute jean, 09-05-2013

noteer als u wil gaan fietsen langs de fiets knooppunten het is er zelden vlak (beleefd uitgedrukt)

1 vraag over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• Harrie Huybers, 13-09-2018

huisdieren

verblijf van een hond toegestaan ? tegen welke kosten ?

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV