Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei (vh. De Witte Keizerin)

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei (vh. De Witte Keizerin)
8,4

15 tips over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei (vh. De Witte Keizerin)

S. van der Ent, 20-7-2015
Zeer centraal gelegen, alle grote regionale plaatsen snel bereikbaar. In 15 minuten in Aken, in 25 minuten in Maastricht of Valkenburg.
Ron Brouwer, 4-12-2014
Maak een mooie wandeling door de verstilde heuvels richting Eys en ga voor een lekkere lunch in Eys een minuutje rechtsaf... Valkenburg is erg bijzonder in kersttijd!
fi, 12-7-2014
Maastricht ligt op boogscheut even als Aachen

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehoeve Simplevei (vh. De Witte Keizerin) voor je op een rij gezet:

Jasper Henstra, 4-12-2013
    Gezien de ligging is de Witte Keizerin een ideale uitvalsbasis om Zuid-Limburg te verkennen, of om net over de grens Duitsland of België te verkennen.
    FrankB, 4-12-2013
    Neem je wandelschoenen mee, het is een schitterende omgeving.
    Frank Jambroers, 21-5-2013
    Vanuit Simpelveld met de stroomtrein naar Valkenburg. Erg leuk.

vanhaute, 16-5-2013
    fietsers opgelet: heuvelachtige streek met stevige kuitenbijters
    vanhaute jean, 9-5-2013
    noteer als u wil gaan fietsen langs de fiets knooppunten het is er zelden vlak (beleefd uitgedrukt)
    Marco Jacobs, 15-4-2013
    Maastricht is mooi. De US begraafplaats Margraten is zeker de moeite waard. Zaterdag rommelmarkt in Aachen D en zondag de rommelmarkt Tongeren in Belgie.
    coby vermeulen, 14-4-2013
    Heerlijk wandelen of fietsen vanuit de Witte Keizerin

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei (vh. De Witte Keizerin)

Onze bezoekers bekeken ook: