Appartement Simply11 Bed & Kitchen

Tonen op kaart

49 reviews over Appartement Simply11 Bed & Kitchen

• 10lieske moens02-08-2014

Fantastische vakantiewoning

Zeer de moeite waard. Super compleet, mooi en schoon huis. Hele goede service. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Hans Korting16-06-2014

Opnieuw uitstekend

Voor de tweede keer hier verbleven en opnieuw erg genoten.

Sfeervol ingericht, compleet en erg schoon. De familie Knobbe heeft het prima voor elkaar. Alles wat je eventueel nodig hebt is in de directe omgeving te verkrijgen.

Ook oma heeft erg genoten, zowel van de accommodatie als de mooie Limburgse omgeving.

Echt een aanrader!

Robert en Iris, hartelijk bedankt!

Iris, Eigenaar, 23-06-2014

Hallo familie Korting, wat leuk dat jullie de 2e keer weer net zo enthousiast zijn en bedankt voor die mooie beoordeling. Misschien tot volgend jaar met Pinkpop?

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9Barteld en Petra05-05-2014

Simply the best!

Ideale uitvalsbasis om het mooie heuvel landschap te verkennen op de race fiets. De bed&kitchen is de zoover award meer dan waard, gefeliciteerd!

Iris, Eigenaar, 10-05-2014

Dank jullie wel voor deze leuke reactie! Hopelijk zien we jullie nog eens terug in Simpelveld!

Gereisd met partner in april 2014

• 9J.P. van der Horst18-03-2014

Heel mooi appartement

Een verrassende welkom stokbrood met diversen jam. Mooi verzorgd luxe modern appertement. Met mooi uit zicht op dal van Simpelveld. lekker grote slaapbank. Door lichte kleuren geef het veel licht in de kamer. Centrum is dichtbij. Jammer Midweek was snel om is. Wij hebben een fijne week gehad.

Iris, Eigenaar, 26-03-2014

Zie nu pas jullie mooie beoordeling. Hartstikke bedankt hiervoor en wie weet wellicht tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 10jolanda van veen11-03-2014

Top

Weekend Simpelveld met 4 vriendinnen. Super gezellig ingericht, schoon, ruim, heerlijk bed en slaapbank, Alles aanwezig!! Gezellige ontvangst en heel aardige en behulpzame eigenaars. Heerlijk restaurant in de buurt, alles op loopafstand. Wij hadden fantastisch weer dus voor ons was het Top!!!

Iris, Eigenaar, 13-03-2014

Dames, nogmaals hartstikke bedankt voor jullie enthousiasme en schitterende beoordeling. We zien jullie graag nog een keer komen.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 9Karlijn05-01-2014

Mooi appartement!

Heel mooi, tot in detail verzorgd en erg nieuw appartement. Alles wat je je kunt wensen is aanwezig. Heel rustig gelegen en zeer centraal voor allerlei leuke uitstapjes. Maar ook lekker luieren in het appartement is heerlijk, met veel privacy, lekkere bank, tv en dvd speler. Voor gezin met 1 of 2 kinderen is dit een perfecte plek, ik kan me voorstellen dat het voor 4 volwassenen wat aan de kleine kant is. Onze dochter vond de slaapbank heerlijk liggen. Wij komen graag nog eens terug!

Iris, Eigenaar, 05-01-2014

Dank je wel voor jullie snelle en mooie beoordeling en ook wij hopen we jullie drietjes graag nog een keer terug te zien.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 10Johanna14-10-2013

Geheime plek om te delen met u

simply11 bed & kitchen is een plek om voor jezelf te houden, zo geweldig. Wat een heerlijk appartement, alles wat ze beloven is waar. We hebben niets negatiefs kunnen vinden. Een heerlijk bed, echt super, en een keuken die je zelf zou willen hebben. Dan nog de koffiemachine en de super vriendelijke gastvrouw en heer. Beter dan een hotel. Een super dorp met alle winkels die je wenst zo dichtbij en dan. De omgeving, België, Duitsland en Nederland alles op een steenworp afstand. Zoek je een verwen weekend of langer ga hierheen en niet verder vertellen.

Gereisd met partner in september 2013

• 10F.19-08-2013

Een 'thuis' op vakantie!

Aan alles is gedacht, daardoor voelde het snel vertrouwd. Hartelijke ontvangst, opgemaakte bedden, voldoende handdoeken, zeep, verse bloem op tafel, heerlijke koffie, vaatwasser, horren, diverse boeken, dvd's te leen, spelletjes, speelgoed, voor onze dochter een bedje/stoel/bestek/servies, parkeerplek voor de deur, mooi uitzicht, airco en verwarming (beiden niet gebruikt), schoon en.....RUST! Een adres om te onthouden.

Iris, Eigenaar, 21-08-2013

Hartstikke bedankt voor deze geweldige beoordeling met erg leuke toelichting. Ook het verhaal in ons gastenboek was mooi. Fijn om met jullie kennis te maken en hopelijk zien we jullie met lieve Lea nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Hans Korting13-08-2013

Fijn vakantieverblijf

De vakantiewoning van Simply 11 is goed verzorgd en compleet. Eigenlijk alles dat je nodig hebt om een fijne tijd te hebben is aanwezig. De inrichting is gezellig. Het is een goed startpunt waaruit je vele leuke locaties en plaatsen in de nabije en minder directe omgeving kunt bereiken. Simpelveld zelf is ook een gezellig plaatsje. Wij hebben erg genoten tijdens ons verblijf en Iris en Robert zijn een goede gastvrouw en gastheer. Top!

Iris Knobbe, Eigenaar, 14-08-2013

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling en leuk om weer te lezen dat jullie zo genoten hebben. Tot volgend jaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Tineke van Olst28-06-2013

Super!

We werden hartelijk ontvangen met een ambachtelijke verassing. Prima naar ons zin gehad. Het bed en slaapbank lagen allebei heerlijk. Het is een heel mooi, compleet en schoon appartement, met heerlijke koffie inbegrepen! Wat wij heel erg fijn vonden, is dat het bed-, bad- en keukenlinnen allemaal aanwezig zijn. Wij hebben genoten! Robert en Iris bedankt, en wie weet tot ziens!

Gereisd met partner in juni 2013

6 tips over Appartement Simply11 Bed & Kitchen

• Hans Korting, 13-08-2013

Het Blote Voetenpark in Brunssum is echt een aanrader. Op je blote voeten door de natuur op allerlei verschillende en verrassende ondergronden. Echt een aanrader, ook met kinderen.

• F., 19-08-2013

Bakker in Simpelveld (klein stukje lopen) heeft lekkere broodjes. Stukje met de auto of fietsen, bijvoorbeeld naar het mooie Vijlen. Met kleine kinderen naar Kasteelpark Born, overzichtelijk en goedkoop. Lunchen in Maastricht, bij de Bisschopsmolen.

• J.P. van der Horst, 18-03-2014

Landgraaf naar Snowworld, echt moeite waard om te leren skieen Prachtig subtropisch zwembad Mosaqua in Gulpen Heerlijk pannenkoek gegeten in de Pannekoek Epen

0 vragen over Appartement Simply11 Bed & Kitchen

Appartement Simply11 Bed & Kitchen info