Vakantiepark Simpelveld (bungalowpark)

Vakantiepark
Vakantiepark Simpelveld (bungalowpark)

• Activiteiten5,8
  • Onderkomen6,8

12 tips over Vakantiepark Simpelveld (bungalowpark)

Jannet, 9-2-2018
Huisje 40 was mooi, wel wat eenvoudig maar alles wat je nodig had was aanwezig en lekker ruim. Mooie `achtertuin` . Verder is monschau echt een stad die je eens bezocht moet hebben. Monschau bezit een rodelbaan die goedkoper en leuker is dan agogo in Valkenburg. Trouwens agogo is wel leuk. Dierentuin Aken is ook leuk. Je kunt de binnenstad van Aken bezoeken voor 5 euro met het hele gezin een retourtje met de bus vanuit NL.
Jan, 1-8-2016
Wij hadden een zespersoons bungalow (nr. 141). Interieur was voldoende, maar de keuken is aan vervanging toe. Bedden zijn goed!
Leny voermans, 31-5-2015
vraag bij het boeken om een geschikte bungalow om een teleurstelling te voorkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Simpelveld (bungalowpark) voor je op een rij gezet:

S van Dijkhuizen, 25-4-2015
In Aken zit een prachtige thermen, de carolusthermen, op ongeveer een kwartier rijden vanaf het park. Je kunt daar ondergronds parkeren. Waar je mooie thermaalbaden hebt voor niet al te dure prijs en waar je in een goedkoop restaurantje prima kunt eten en drinken.
D. Schinkel, 8-1-2015

Haal een wandelkaart bij het transferium naast het park.

De wandelroutes zijn geweldig.

Marjolein Kraijenbrink, 21-7-2014

Zoek van tevoren op de site met wandelgids van Zuid-Limburg, vele wandelingen te vinden.

Met de auto zijn er veel trips te maken in de omgeving en in België en Duitsland.

Simon, 8-6-2014
Het is aan te bevelen direct via het park te huren zodat men nog kan wisselen van woning.
Trude, 14-9-2013

Als er iets is gelijk melden bij de receptie, doe je dit te laat dan wordt er laconiek gereageerd.

Voor grotere groepen is het verstandiger om het huisje Delta te boeken.

Linda, 22-7-2013
Tip: met de stoomtrein naar Valkenburg! Iedereen kan een borreltje nemen op het terras! Daarnaast is het Gaia park in Kerkraden echt supermooi.
artesiadmp, 3-1-2013

- eten bij Wokparadijs in Margraten

- in een grot fietsen bij Sibbe (hebben we vorige keer gedaan > erg leuk met kinderen)

- Grote supemarkt net over de Duitse grens bij Vaals (en iets verderop rechts goedkoop tanken)